Zlecenie 7390022 - Remont dwóch pomieszczeń warsztatów kasowników oraz...

   
Zamówienie 7390022 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-03-17
przedmiot zlecenia
Remont dwóch pomieszczeń warsztatów kasowników oraz korytarza w budynku posterunku Rewidentów znajdującego się na terenie Dworca G
łównego Gdańsk Główny ul. Podwale Grodzkie 1 zgodnie z pracami ujętymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Powierzchnia istniejąca pomieszczeń objętych remontem (załącznik nr 1):
- pomieszczenie 1.2 wynosi 18,93 m2
- pomieszczenie 1.3 wynosi 8,00 m2
- korytarz 1.1 wynosi 5,21 m2
3. Zakres prac objętym zadaniem:
a) Remont posadzki w trzech pomieszczeniach (wyżej wymienionych) o łącznej powierzchni 32,14 m2 polegający na:
- rozebranie starych powierzchni podłogowych;
- wywózka gruzu z rozbiórki;
- wykonanie wyrównania posadzki;
- zagruntowanie powierzchni;
- ułożenie nowych płytek gresowych;
- ułożenie cokołu z nowych płytek gresowych ciętych;
- wykonanie fug;
- zamontowanie nowych progów drzwiowych;
- uzupełnienie uszkodzeń powstałych przy wykonaniu robót.
Charakterystyka materiałowa:
1. Płytki podłogowe gres techniczny o wymiarach min. 30x60 cm o parametrach min. R10 (antypoślizgowe), równe wymiarowo, klasa ścieralności min. klasa 4. Kolor i wymiary do uzgodnienia z Zamawiającym. Grubość fugi i kolor do uzgodnienia z Zamawiającym.
2. Wysokość cokołów z gresu w pomieszczenia biurowych ok.10-15 cm.
3. Materiał po stronie Wykonawcy potrzebny do wykonania wszystkich robót związanych z ułożeniem nowej posadzki z gresu.
4. Gres techniczny na korytarzu musi być układany w taki sposób by zapewnić ciąg komunikacyjny do pomieszczenia toalet oraz pomieszczenia
pracy po lewej stronie nie objętej remontem (pomieszczenie grupy od
utrzymania nawierzchni kolejowej Sekcji Infrastruktury PKP SKM).
b) Wymiana drzwi wejściowych do pomieszczenia oraz wewnętrznych w pomieszczeniu polegająca na:
- demontaż wraz z utylizacją drzwi drewnianych istniejących o wymiarach 97/210 cm oraz 85/196 cm;
- wykonanie wraz z montażem nowych drzwi o parametrach:
D1 - drzwi wewnętrzne, wejściowe, główne do pomieszczania, łatwozmywalne, techniczne stalowe o wzmocnionej konstrukcji, zamek bezpieczny, jednoskrzydłowe, samozamykacz w zawiasach, klamka/klamka, o wymiarach w świetle ościeżnicy 105/200 cm, prawe, zamek wraz z kompletem 3 kluczy. Osprzęt stal nierdzewna. Kolor preferowany RAL 9006.
D3 - drzwi wewnętrzne, łatwozmywalne, drewniane o wzmocnionej konstrukcji jednoskrzydłowe, o wymiarach w świetle ościeżnicy 90/200 cm, prawe, klamka/klamka, zamek wraz z kompletem 3 kluczy. Osprzęt stal nierdzewna.
- wykonanie obróbek stolarki drzwiowej, uzupełnienie tynków wraz z pomalowaniem pomieszczenia wewnątrz w obrębie drzwi;
- uporządkowanie stanowiska pracy wraz z wywiezieniem materiałów rozbiórkowych (zgodnie z aktualnymi przepisami o odpadach, Wykonawca jest wytwórcą odpadów i jest odpowiedzialny za ich zagospodarowanie we własnym zakresie);
- poinformowanie Zamawiającego o sposobie konserwacji zamontowanych drzwi.
c) Wyrównanie ścian i sufitów płytami gipsowo - kartonowymi mocowanych na klej (z uwzględnieniem ewentualnych pasków wyrównujących płaszczyzny ścian i sufitów) w pomieszczeniach 1.3 oraz 1.2 (bez korytarza). Łączna powierzchnia ścian wynosi 88,80 m2: Łączna powierzchnia sufitów wynosi: 27,65 m2. Przyklejone płyty wymagają zaszpachlowania łączeń, wykończenia naroży wewnętrznych i zewnętrznych i wypełnienia szczeliny pod sufitem. Powierzchnię ścian i sufitów należy pomalować dwukrotnie farbą odporną na zabrudzenia w kolorze ustalonym z Zamawiającym. Przed malowaniem powierzchnię należy zagruntować. Instalacje elektryczne i teletechniczne należy ukryć pod płytami bez zmiany ich lokalizacji z uwzględnieniem obsadzenia nowego osprzętu typu gniazdka i włączniki. Należy w suficie obsadzić nowe oprawy oświetleniowe typu rastrowe LED w ilości obecnej liczny opraw oświetleniowych. Istniejący fartuch z płytek ściennych należy odtworzyć na powierzchni ze ścian GK. Powierzchnia nowego fartucha ok. 4,0 m2. Powyższe prace dotyczą również miejsc w obrębie obsadzonych okien, które należy w sposób prawidłowy obrobić z uwagi na pozostawioną piankę montażową. Należy również uwzględnić obsadzenie dwóch parapetów z konglomeratu o długości ok. 125 cm oraz 129 cm.
Ściany korytarza należy jedynie zagruntować oraz odmalować dwukrotnie farbą odporną na zabrudzenia w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym oraz uzupełnić miejsca po montażu drzwi wejściowych do budynku. Instalacja na korytarzu oraz cały osprzęt bez zmian. Przed ułożeniem płyt na sufitach należy usunąć skutki zawilgocenia na sufitach.
Prace dodatkowe:
a) Inne prace towarzyszące nie ujęte w przedmiarze ujawnione podczas wizji lokalnej;
III. SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAKRESU ROBÓT WYKONAWCY:
1. Wykonawca ma obowiązek wykonać prace zgodnie zapisami zawartymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Konieczne jest wydzielenie miejsca prowadzenia robót od pozostałej części obiektu i dostosowanie się z prowadzonymi robotami do pracy Spółki PKP SKM co oznacza czas pracy od 7.00 - 15.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
3. Roboty rozbiórkowe wykonywanie będą ręcznie z wykorzystaniem elektronarzędzi. Usunięcie materiałów po rozbiórce na zewnątrz budynku do zapewnionego przez Wykonawcę kontenera na odpady w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym.
4. Materiały potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem zapytania ofertowego dostarcza Wykonawca.
5. Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zapytania ofertowego przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązujący przepisom, normom i wysokim standardom. Materiały używane do wykonywania robót powinny posiadać odpowiednie certyfikaty i deklarację zgodności z obowiązującymi przepisami.
6. Zamawiający udostępni Wykonawcy pobór wody i energii elektrycznej
7. Wykonawca przed sporządzeniem oferty cenowej ma obowiązek przeprowadzenia wizji
lokalnej z przedstawicielem Zamawiającego.
8. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych podczas wykonywania prac w rozumieniu przepisów o ochronie środowiska i odpadach, materiały z rozbiórki Wykonawca na własny koszt zutylizuje i wywiezie poza teren Zamawiającego.
Obowiązki Wykonawcy:
a) Wykonawca, oświadcza, że wszystkie osoby wykonujące przedmiot umowy i przebywające na terenie budowy będą posiadały: odpowiednie do zakresu przedmiotu umowy kwalifikacje zawodowe, aktualne badania lekarskie, przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i przeciwpożarowych, ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków;
b) Wykonanie prac remontowych zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, wytycznymi i zaleceniami oraz obowiązującymi w Polsce normami i przepisami BHP oraz przeciwpożarowymi;
c) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno - techniczne stosowane na placu w zakresie realizacji umowy;
d) Praca na instalacjach wodociągowych i elektrycznych należy prowadzić przy minimalnym utrudnieniu związanych z wyłączeniami w czynnym miejscu pracy;
e) Wykonawca prace będzie prowadził w czynnym miejscu pracy w taki sposób by stwarzał minimalne utrudniania pracownikom PKP SKM.
f) Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenie harmonogramu prowadzenia prac;
g) Wykonawca będzie zobowiązany do przedkładania do Zamawiającego kart materiałowych elementów/materiałów tzw. wniosków materiałowych przed wbudowaniem do akceptacji przez Zamawiającego, stanowiących zgodę na wbudowanie materiału;
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin