Przetarg 7506622 - Remont dwóch sal gimnastycznych mieszczących się w...

   
Analizuj Zamówienie 7506622 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-28
przedmiot ogłoszenia
Remont dwóch sal gimnastycznych mieszczących się w budynku przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 19, użytkowanych wspólnie przez Szkołę
Podstawową Nr 10 w Chrzanowie i II Liceum Ogólnokształcące w Chrzanowie.
Numer referencyjny: ZP.271.3.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. Remont dwóch sal gimnastycznych mieszczących się w budynku przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 19, użytkowanych wspólnie przez Szkołę Podstawową Nr 10 w Chrzanowie i II Liceum Ogólnokształcące w Chrzanowie.
2. Lokalizacja: nieruchomość przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 19, składająca się z działki nr 424/193 objętej KW nr KR1C/00054595/2, która stanowi współwłasność Gminy Chrzanów i Powiatu Chrzanowskiego po ½ części.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: remont parkietów na małej i dużej sali gimnastycznej, malowanie ścian małej i dużej sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami przynależnymi
tj. antresola, korytarz na parterze, klatka schodowa prowadząca z parteru na antresolę oraz pomieszczenia na piętrze wskazane w przedmiarze oraz wymiana drzwi na parterze segmentu sportowego. W/w prace będą realizowane w ramach bieżącej konserwacji, nie wymagają zgłoszenia. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiary robót (załącznik nr 7 do SIWZ).
4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy
o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych.
2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 4 ppkt 1) zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 ppkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:
oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 ppkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 ppkt 1) czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin