Przetarg 6819461 - Remont i wyposażenie placu zabaw oraz siłowni plenerowej...

   
Analizuj Zamówienie 6819461 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-07
przedmiot ogłoszenia
Remont i wyposażenie placu zabaw oraz siłowni plenerowej wraz z ogródkiem przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w S
łupsku

1. Przedmiotem zamówienia jest remont i wyposażenie placu zabaw oraz siłowni plenerowej wraz z ogródkiem przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Ludwika Waryńskiego w Słupsku na działce nr 528/9, obr. 6.
2. Działka objęta zamierzeniem inwestycyjnym jest całkowicie ogrodzona i posiada dostęp do drogi publicznej.
3. W ramach zamówienia należy wykonać następujący zakres prac zgodnie z projektem:
a) Plac zabaw:
− demontaż istniejących urządzeń, nawierzchni, a także urządzeń komunalnych
− wykonanie robót ziemnych i fundamentowych
− wykonanie nowej nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej SBR i EPDM na podbudowie
− wykonanie obrzeży zewnętrznych na ławie betonowej
− wyposażeniu placu w nowe urządzenia zabawowe
− ułożenie wokół placu nawierzchni miękkiej układanej darniną z folii
− wykonanie nawierzchni utwardzonej na podbudowie
− montaż elementów małej architektury (ławki, śmietniki, tablice itp.)
− wykonanie ogrodzenia stalowego
b) Siłownia zewnętrzna i ogród botaniczny:
wykonanie robót ziemnych i fundamentowych
− wykonanie nawierzchni utwardzonej na podbudowie
− montaż urządzeń do ćwiczeń w nawierzchni utwardzonej
− wykonanie nawierzchni miękkiej układanej darniną z folii
− wykonanie nasadzeń ogródka botanicznego
− montaż elementów małej architektury (stoliki, siedziska)
c) Chodnik:
rozbiórka istniejących nawierzchni, murków i ogrodzeń
wykonanie robót ziemnych
wykonanie nawierzchni utwardzonej na podbudowie placu łączącego wejście na teren szkoły (z drogi publicznej), wejście na plac zabaw i siłownię zewnętrzną
wykonanie bezpośredniego wejście do budynku z kostki betonowej
wykonanie krawężników i obrzeży betonowych na ławach fundamentowych
d) Oświetlenie terenu i monitoring wizyjny
ułożenie wewnętrznej linii zasilającej
montaż szafki oświetleniowej
ułożenie kabla na podsypce z piasku
zasypanie kabla warstwą piasku i gruntu rodzimego
montaż czterech lamp oświetleniowych na fundamentach
montaż trzech kamer monitoringu na lampach oświetleniowych
4. Zestawienie powierzchni do realizacji:
teren utwardzony z kostki betonowej (h= 8cm): 472,75m2
teren utwardzony z kostki betonowej (h= 6cm): 144,47m2
teren zielony układany z darni z rolki: 879,18m2
nawierzchnia bezpieczna na placu zabaw: 332,77m2
ogród botaniczny- 177,25m2.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja budowlana stanowiąca załączniki nr 8-11 do SIWZ.
6. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych przedłoży Zamawiającemu komplet wniosków materiałowych zatwierdzonych przez projektanta.
7. Zaplecze budowy przekazane przez Zamawiającego zostanie przygotowane przez Wykonawcę na jego koszt i jego ryzyko. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje kabinę WC i śmietnik.
8. Teren budowy i zaplecza należy odpowiednio oznakować. Wymagane jest:
1) wywiezienie wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac budowlanych i ich utylizacja,
2) ochrona zieleni,
3) po wykonaniu prac budowlanych doprowadzenie terenu budowy i zaplecza do stanu należytego.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca organizował cotygodniowe narady robocze z przedstawicielami Zamawiającego i Wykonawcy, przy udziale kierownika budowy.
10. Kierownik budowy będzie zobowiązany do przebywania na terenie budowy w czasie prowadzenia prac.
11. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów, rozwiązań, technologii etc. równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).
12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia.
13. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP w powiązaniu z art. 36 ust. 2 pkt. 8a tejże ustawy, stawia następujące wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących całość robót nawierzchniowych i montażowych, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”;
b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
branża Tereny zielone
podbranża zieleń, place zabaw
kody CPV 45100000, 45110000, 45112710, 45112723, 45200000, 45223810, 45233200, 45310000, 45342000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin