Przetarg 7503866 - „Remont nawierzchni dróg na terenie Miasta Skała ulice:...

   
Analizuj Zamówienie 7503866 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-27
przedmiot ogłoszenia
„Remont nawierzchni dróg na terenie Miasta Skała ulice: Topolowa , Targowa, Targowa 2,Sobieskiego, Rzeplińska w 2020r.”
Numer r
eferencyjny: GI.271.I.5.2020.RM

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Miasta Skała :
IV. ul. Topolowa 190m x 6m
V. ul. Targowa 61m x 5 m + 240m2
VI. ul. Targowa 2 35m x 5 m + 26m x 6 m + 98m2
VII. ul Sobieskiego 25m x 5m + 30m x 6 m
VIII. ul. Rzeplińska 100m x 6 m + 25m2
IX.
W tym między innymi:
X. -frezowanie istniejącej nawierzchni, sprzątanie wraz ze skropieniem emulsją asfaltową, wykonanie nakładki asfaltowej, przełożenie krawężnika drogowego, przełożenie ścieku, regulacja studzienek włazów i zaworów
III.
2 .Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia skalkuluje w cenie ofertowej i bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:

1) oznakowania i właściwego zabezpieczenia terenu budowy na czas wykonywanych robót / projekt czasowej zmiany organizacji ruchu/
2) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót,
IV.
V. Wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia i uzyskania
wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do prawidłowej wyceny robót.

1. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiący jej integralną część .
2. Zamawiający przewidział kosztorysowy sposób rozliczania się z wykonawcą. Z tego względu Zamawiający załącza do niniejszej specyfikacji przedmiar robót, który po uzupełnieniu o ceny wykonawca załączy do swojej oferty.
3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się
z przedmiotem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wykonania robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania
i Odbioru Robót.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
5. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów
i urządzeń nowych, w gatunku I, gwarantujących najwyższą jakość,
o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone
w specyfikacjach technicznych.
Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę.
6. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót.
7. Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót.
8. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały oraz karty gwarancyjne urządzeń.
9. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót, Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie
z dokumentacją budowlaną oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 8 do SIWZ.
10. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ, przedmiot zamówienia określony zostanie poprzez wskazanie znaków towarowych, należy je rozumieć jako takie lub równoważne, przy czym przedstawienie dowodu równoważności leży po stronie Wykonawcy. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne, co najmniej takie, jakie zostały określone
w dokumentacji projektowej oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty.
11. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych rozwiązań, niż określone
w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA poprzez wskazanie ich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia (jeżeli takie rozwiązania występują). Dopuszczalny jest więc materiał wskazany w opisie przedmiotu zamówienia „lub równoważny” – dotyczy to wszelkiego rodzaju materiałów, produktów, rozwiązań itp. ewentualnie określonych w opisie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie ich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, lecz o nie gorszych parametrach technicznych, funkcjonalnych
i eksploatacyjnych. Ponadto Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA jeżeli opis ten jest wykonany za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych w rozumieniu art. 30 ust. 4 ustawy Pzp.
12. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia
z należytą starannością w oparciu o przedmiar robót, który stanowi materiał podstawowy przy kalkulowaniu ceny.
13. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na przedmiot zamówienia na okres min. 3 lata od dnia odbioru końcowego inwestycji przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
14. Przy realizacji robót wykonawca jest zobowiązany zatrudniać pracowników na umowę o pracę. Obowiązek ten dotyczy w szczególności pracowników ogólnobudowlanych, monterów instalacji sanitarnych, elektryków oraz innych pracowników, których rodzaj wykonywanej pracy wskazuje na konieczność posiadania umowy o pracę. W przypadku zatrudnienia kierowników robót, którzy prowadzą własną działalność gospodarczą – wykonawca może zatrudnić te osoby na umowę cywilnoprawną.
15. Wyłoniony wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć w terminie 5 dni od zawarcia umowy na realizację zamówienia, wykaz wyżej wskazanych stanowisk wraz z oświadczeniem, że osoby pracujące na tych stanowiskach są zatrudnione na umowę o pracę.
16. Zamawiający zachowuje prawo do kontroli w każdym momencie realizacji zamówienia, stanowisk i osób wykonujących pracę przy realizacji zamówienia, i żądania od wykonawcy przedstawienia dowodów potwierdzających fakt zatrudnienia osób na umowę
o pracę.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45000000, 45233142, 45233220
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin