Przetarg 6896323 - „ Remont przelewu powierzchniowego, bystrotoku i mostu nad...

   
Analizuj Zamówienie 6896323 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-07-12
przedmiot ogłoszenia
„ Remont przelewu powierzchniowego, bystrotoku i mostu nad przelewem zbiornika retencyjnego Słup”.
Numer referencyjny: WR.ROZ 281
.178.2019

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.:
„ Remont przelewu powierzchniowego, bystrotoku i mostu nad przelewem zbiornika retencyjnego Słup”.
2) Skrócony opis.
Wykonanie remontu istniejących obiektów i urządzeń wchodzących w funkcjonalną całość zbiornika retencyjnego Słup zlokalizowanego w km 8+20 rzeki Nysa Szalona, gmina Męcinka, w zakresie:
a) robót obejmujących przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
b) robót remontowych i renowacyjnych (bystrze, przelew, ponur, skarpy poniżej poszuru, rowy podskarpowe odwadniające, schody na terenie obiektu, kładka nad bystrotokiem, płyty ekranu i falochron, budynek magazynowo – warsztatowy, wyloty ze spustów dennych i elektrowni, skarpy kanału odprowadzającego ze spustów dennych i elektrowni, stalowe elementy komunikacji, studzienki drenażowe na skarpie odpowietrznej zapory, zadaszenie naprzeciw stacji transformatorów, wyposażenia mechaniczne spustów dennych, zrzutu alimentacyjnego, przelewów powierzchniowych i inne),
c) wymiany nawierzchni drogowej,
d) układania chodników i asfaltowania,
e) robót w zakresie instalacji elektrycznych,
f) modernizacji systemu aparatury i sprzętu sterującego, naprawy usterek.
Wykonawca zobowiązany jest wycenić całość prac zgodnie z załączoną Tabelą przedmiaru robót. Zakres prac przewidziany do wykonania w latach 2020, 2021, 2022 realizowany będzie wariantowo, po uzyskaniu przez Zamawiającego odpowiednich środków finansowych (zapewnienie finansowania bądź decyzja finansowa). Informację taką Zamawiający poda nie później niż do końca I kwartału każdego roku realizacji.
W zakresie pkt. 2 f) jest wykonanie przeglądu oraz inwentaryzacja potrzeb w zakresie modernizacji istniejącego systemu AKPiA dla zbiornika Słup wraz z opracowaniem koncepcji projektowej oraz finalnie projektu wykonawczego dla zakresu modernizacji AKPiA, następnie wykonanie modernizacji istniejącego systemu AKPiA na podstawie wykonanego projektu wykonawczego modernizacji AKPiA wraz z zakupem, dostawą
i montażem urządzeń przewidzianych do wymiany/modernizacji urządzeń i osprzętu oraz wykonaniem wszelkich wymaganych prób.
Informacje dotyczące innych czynności, które Wykonawca będzie realizował w ramach przedmiotu zamówienia (np.: obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza, dokumentacja powykonawcza, nadzór autorski, itp.): obsługa geodezyjna, dokumentacja powykonawcza, wykonanie instrukcji powodziowej, nadzór autorski projektu wykonawczego opracowanego w ramach pkt. 2 f).
Przedmiotowe prace, wchodzące w zakres postępowania opisanego w pkt. 1, będą realizowane w celu m.in. obowiązku usunięcia nieodpowiedniego stanu zbiornika Słup w zakresie ujętym w decyzji Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego nr 86/2019 z dnia 23.01.2019 r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi/ stanowią załącznik/załączniki:
zał. nr 03 do SIWZ – Projekt Wykonawczy;
zał. nr 04 do SIWZ – Tabela Przedmiaru Robót + informacja.
Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: 36-48 miesięcy.

Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji niniejszej umowy do zatrudnienia we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie Podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy
(tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją przedmiotu umowy: wyspecyfikowanych poniżej:
- roboty obejmujące przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne,
- roboty remontowe i renowacyjne (bystrze, przelew, ponur, skarpy poniżej poszuru, rowy podskarpowe odwadniające, schody na terenie obiektu, kładka nad bystrotokiem, płyty ekranu
i falochron, budynek magazynowo – warsztatowy, wyloty ze spustów dennych i elektrowni, skarpy kanału odprowadzającego ze spustów dennych i elektrowni, stalowe elementy komunikacji, studzienki drenażowe na skarpie odpowietrznej zapory, zadaszenie naprzeciw stacji transformatorów, wyposażenia mechaniczne spustów dennych, zrzutu alimentacyjnego, przelewów powierzchniowych
i inne),
- roboty polegające na wymianie nawierzchni drogowej,
- roboty budowlane polegające na układaniu chodników i asfaltowania,
- roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
- roboty wchodzące w zakres prac polegających na modernizacji systemu aparatury i sprzętu sterującego, naprawy usterek.
W trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania – przez Wykonawcę lub Podwykonawcę – wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej.
Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a/ żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny,
b/ żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów,
c/ przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540145975-N-2019 z dnia: 2019-07-16
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin skladania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Dnia:2019-08-02
godzina 09:30
W ogłoszeniu powinno być:
Termin skladania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Dnia:2019-08-06
godzina 09:30


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540160129-N-2019 z dnia: 2019-08-01
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 06/08/2019(dd/mm/rrrr) Godzina: 09:30

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13/08/2019 (dd/mm/rrrr) Godzina: 09:30



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540166080-N-2019 z dnia: 2019-08-08
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13/08/2019 dd/mm/rrrr) Godzina: 09:30

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/08/2019 (dd/mm/rrrr) Godzina: 09:30



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540170701-N-2019 z dnia: 2019-08-14
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/08/2019 (dd/mm/rrrr) Godzina: 09:30

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 26/08/2019 (dd/mm/rrrr) Godzina: 09:30
branża Drogownictwo, Wodno - kanalizacyjna
podbranża mosty, wiadukty, obszary wodne i hydrotechnika
kody CPV 45111200, 45233223, 45247000, 45311200, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin