Przetarg 6846314 - Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych na...

   
Analizuj Zamówienie 6846314 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-19
przedmiot ogłoszenia
Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych na przewozy pasażerskie dla potrzeb wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznyc
h pracowników oraz studentów Akademii Marynarki Wojennej
Numer referencyjny: 68/ZP/19

W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy działań:
Kompleksowej, całodobowej obsługi przez Wykonawcę w zakresie rezerwacji biletów lotniczych i bezkolizyjnej realizacji połączeń wieloetapowych krajowych, zagranicznych i możliwości ich łączenia.
Zapewnienia wysokiej jakości oferowanych usług, w tym:
a.opracowania najkrótszych i najtańszych połączeń na danej trasie, podania co najmniej 2 optymalnych dla Zamawiającego propozycji połączeń lotniczych na danej trasie na jedno zapytanie Zamawiającego, zgodne z jego rzeczywistymi potrzebami, w tym jedną propozycję odpowiadająca sugestiom Zamawiającego, z uwzględnianiem połączeń „low cost” o ile Zamawiający w zapytaniu nie zastrzeże inaczej,
b.każdorazowego przedstawiania Zamawiającemu szczegółowego planu podróży sporządzonego w oparciu o proponowane połączenia lotnicze, uwzględniającego wszelkie informację związane z połączeniem, w tym m.in. międzylądowania, przesiadki, czas oczekiwania, itp.
c.zapewnienie możliwości zakupu biletu lotniczego w jedną stronę, na warunkach nie mniej korzystnych niż dla zakupu biletu w dwie strony,
d.całodobowej możliwości dokonania rezerwacji/jej zmiany lub wykupu biletu, również w dni wolne od pracy. W umowie Wykonawca musi wskazać numer telefonu oraz procedurę obowiązującą przy zlecaniu rezerwacji i zmianach w wylocie/ przylocie w dniu wolne od pracy oraz w godzinach poza godzinami pracy AMW, czyli od 15.30 do 07.30 w dniu następnym,
e.dostarczania biletów w uzgodnionym terminie do siedziby Zamawiającego, nie później niż na 24 godziny przed planowanym wylotem, a w sytuacji nagłej nie później niż w ciągu 4 godzin,
f.wystawiania biletów lub innych właściwych dokumentów podróży,
g.w przypadku gdy dostarczenie biletu elektronicznego nie jest możliwe, dostarczania biletów wg zapotrzebowania Zamawiającego bez dodatkowych opłat (w terminie oraz w miejsce wskazane przez Zamawiającego),
h.zapewnienia możliwości odbioru biletu poza granicami kraju,
i.zapewnienia możliwości kontynuowania podróży przez pasażera na podstawie zmian w systemie rezerwacji bez konieczności uiszczania dopłaty lub zapłaty poza granicami Polski, z możliwością zapłaty tych należności przelewem z konta Zamawiającego,
j.zorganizowania oraz pełnego zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i państw docelowych (ewentualnie docelowych portów lotniczych) – dotyczy wszelkiego rodzaju opłat – np. opłat lotniskowych, podatków, obowiązkowych ubezpieczeń itp., opłat dodatkowych za bagaż, opłat za bagaż ponad wagowy/ponad wymiarowy – każdorazowego informowania Zamawiającego o ewentualnej konieczności poniesienia dodatkowych kosztów, wynikających z lokalnej specyfiki organizacyjnej portów lotniczych / linii lotniczych.
k.pośrednictwa pomiędzy zamawiającym a przewoźnikiem w sprawach reklamacyjnych, wystawiania faktur z uwidocznieniem ceny jednostkowej biletu, opłaty transakcyjnej, upustu udzielonego przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, przedstawiania Zamawiającemu cotygodniowych raportów z realizacji zamówienia. W raporcie powinny być ujęte dane umieszczane na fakturze dla danego rodzaju usługi.
4.Wykonawca udostępni:
narzędzie on-line w języku polskim oraz przeprowadzi na żądanie Zamawiającego w terminie z nim ustalonym , szkolenie z jego obsługi, w wymiarze czasowym niezbędnym do przekazania pełnej wiedzy osobom docelowo korzystającym z niego;
w formie elektronicznej w języku polskim podręcznik – instrukcję narzędzia on- Line;
serwis telefoniczny (Call Center).
a.Narzędzie on-line będzie dostępne 24h na dobę 7 dni w tygodniu, nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy i będzie umożliwiało Zamawiającemu, po zalogowaniu (podaniu indywidualnego loginu i hasła):
– wyszukiwanie interesujących ją połączeń lotniczych;
– dokonywanie rezerwacji biletów lotniczych;
– anulowanie rezerwacji;
– dokonywanie zmiany terminu, miejsca i klasy podróży a także danych pasażera;
– weryfikowanie propozycji Wykonawcy.
b.W ramach korzystania z narzędzia on-line Zamawiający musi również otrzymać co najmniej następujące informacje:
– o linii lotniczej (przewoźniku) świadczącej usługę przewozu;
– o miejscu i terminie (data i godzina) wylotu;
– o miejscu i terminie (data i godzina) powrotu;
– o czasie trwania lotu, a w przypadku połączeń wieloetapowych o łącznym czasie trwania lotu;
– w przypadku połączeń wieloetapowych – o ilości i miejscu ewentualnych przesiadek, wraz z terminami (data i godzina) przylotu i odlotu z miejsca przesiadki;
– o klasie biletu oraz warunkach taryfy;
– o cenie biletu przewoźnika (bez opłaty transakcyjnej), z uwzględnieniem nadania bagażu, w zł. polskich. W przypadku cen biletów podanych w innych walutach, przeliczenie na PLN nastąpi wg średniego kursu NBP na dzień wykupu;
– terminie wykupu biletu w określonej cenie;
– o możliwości i warunkach anulowania biletu;
– o możliwości zmian terminu wylotu, przylotu;
– o możliwości zmian danych dotyczących pasażera;
– o możliwości zmiany trasy podróży.
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża bilety
kody CPV 60400000, 63500000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
austria
belgia
bułgaria
cypr
czechy
dania
estonia
finlandia
francja
grecja
hiszpania
holandia
irlandia
liechtenstein
litwa
luksemburg
Łotwa
malta
niemcy
portugalia
rumunia
słowacja
słowenia
szwajcaria
szwecja
węgry
wielka brytania
włochy
województwo realizacji cała Polska
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin