Przetarg 7487019 - Roboty budowlane, polegające na budowie chodnika dla...

   
Analizuj Zamówienie 7487019 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-18
przedmiot ogłoszenia
Roboty budowlane, polegające na budowie chodnika dla pieszych na ul. Krzeptówki w Zakopanem w ramach zadania inwestycyjnego nr 201
6/05 o nazwie „Budowa chodnika przy ul. Krzeptówki w Zakopanem”
Numer referencyjny: BZP.271.29.2020

Przedmiotem zamówienia są drogowe roboty budowlane, polegające na budowie chodnika dla pieszych na ul. Krzeptówki w Zakopanem w ciągu drogi wojewódzkiej nr 958 na odcinku od parkingu przy wlocie do doliny "Małej Łąki" do stacji paliw "Orlen" - odc. 080 km 14+622 - odc. 080 km 14+815.63, w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie nr 2016/05 „Budowa chodnika przy ul. Krzeptówki w Zakopanem”.
W ramach zamówienia należy wykonać w szczególności:

1) wykonanie robót pomiarowych geodezyjnych,

2) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia przedmiotowych robót budowlanych z dokonaniem wszelkich uzgodnień i dokumentów pozwalających wprowadzić tymczasową organizację ruchu,

3) przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów i wniosków do zarządców sieci
w zakresie przebudowy sieci lub usunięcia kolizji, łącznie z aktualizacją posiadanych warunków wydanych przez poszczególnych zarządców sieci oraz aktualizacją branżowych projektów wykonawczych wraz z uzgodnieniami z zarządcami sieci,

4) wykonanie wszelkich niezbędnych rozbiórek i demontaży wraz z wywiezieniem
i utylizacją materiałów i urządzeń pochodzących z rozbiórki,

5) wykonanie wszelkich prac przygotowawczych i zabezpieczających, niezbędnych
do realizacji zamówienia (w tym ogrodzeń tymczasowych i oznakowania terenu budowy),

6) rozbiórkę warstw bitumicznych i betonowych nawierzchni jezdni wraz z wywozem
z terenu budowy,

7) rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego, podsypki cementowej, betonu, kamienia, gliny itp. wraz z wywozem z terenu budowy,

8) wykonanie wszelkich robót ziemnych niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy wraz
z wywozem urobku z terenu budowy, kształtowaniem niezbędnych skarp, korektą wysokości oraz nachylenia skarp, itp.,
9) wykonanie obramowania chodników z obrzeży betonowych na ławie betonowej
z oporem,

10) wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej bezfazowej na podsypce piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie,

11) wykonanie nawierzchni wodoprzepuszczalnej wylewanej na podbudowie z kruszywa łamanego i warstwie piasku, wokół rosnących drzew w pasie chodnika lub innych wykonywanych nawierzchni,

12) wykonanie betonowych korytek ściekowych,

13) budowę/przebudowę/rozbudowę kanalizacji deszczowej oraz urządzenia odwadniającego kanalizacji deszczowej,

14) budowę instalacji oświetlenia ulicznego wraz z urządzeniami (oprawy energooszczędne typu LED);

15) przebudowę fragmentu sieci energetycznej,

16) umocnienie skarp prefabrykowanymi betonowymi płytami ażurowymi,

17) zabezpieczenie infrastruktury obcej (sieci elektroenergetycznej, teletechnicznej, oświetleniowej, gazowej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej),

18) regulację wysokościową skrzynek, zasuw i hydrantów oraz wymianę i regulację wysokościową włazów i zwieńczeń studni na kanalizacji sanitarnej, sieci teletechnicznej, itp. (wraz z dostawą niezbędnych skrzynek, zasuw, włazów, nakryw studni itp.),

19) wykonanie przy przejściach dla pieszych nawierzchni z płyt ostrzegawczych typu „Brail”
w kolorze żółtym z wypustkami wraz krawężnikiem granitowym,

20) wykonanie nowego oznakowania pionowego (wraz z naklejkami koloru żółtego
na słupach i słupkach zlokalizowanych w ciągach dla pieszych),

21) wykonanie grubowarstwowego oznakowania poziomego,

22) demontaż, montaż i ustawienie słupa BRD wraz ze stacją pomiarową pod nadzorem firmy specjalistycznej podanej w uzgodnieniu ZDW Kraków znak: DU-4-5311-162/17,

23) dostosowanie, profilowanie (w granicach pasa drogowego) istniejących zjazdów
z nieruchomości przyległych do nowych parametrów drogi,

24) dostosowanie, profilowanie zjazdów po zagranicami pasa drogowe
na nieruchomościach prywatnych na skutek różnicy wysokości po wybudowaniu nowego chodnika,
25) plantowanie i humusowanie z obsianiem trawą terenów zielonych oraz rekultywacja terenów zielonych w bezpośrednim sąsiedztwie elementów drogi,

26) sporządzenie kompletnej dokumentacji i uzyskanie w razie konieczności dokumentów odbiorowych od stosownych instytucji i organów w zakresie warunków przeciwpożarowych (Państwowa Straż Pożarna) i sanitarnych (Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny),

27) pozyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów, do sporządzenia kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie zrealizowanego na podstawie umowy obiektu lub potwierdzenia przyjęcia przez Inspektora Nadzoru Budowlanego bez sprzeciwu zgłoszenia zakończenia robót budowlanych,

28) sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia braku sprzeciwu do wniosku zgłoszenia zakończenia robót budowlanych od Inspektora Nadzoru Budowlanego,

29) opracowanie dokumentacji powykonawczej, w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego, o której mowa w art. 57 Ustawy prawo budowlane, łącznie
z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, opatrzoną klauzulą przyjęcia
do Państwowego Zasobu Geodezyjnego oraz adnotacją sporządzającego geodety, oceniającą zgodność realizacji z zatwierdzonym projektem budowlanym z naniesionymi kolorem czerwonym zmianami, ich kwalifikacją przez projektanta oraz ewentualnym opisem.

UWAGA !!!

Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku nr 1
do Zarządzenia nr 258/2016 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 15 grudnia 2016 r.
w sprawie wymogów, jakim powinny odpowiadać przejścia dla pieszych, przejścia podziemne, przejścia nadziemne, pochylnie, schody zewnętrzne i wewnętrzne, windy, parkingi i chodniki z uwagi na potrzeby osób niepełnosprawnych.

Ze względu na usytuowanie chodnika w terenie zabudowanym Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia pasa dla ruchu pieszych i wykonania odpowiedniego, zgodnego
z przepisami oznakowania, które należy uwzględnić w tymczasowej organizacji ruchu, którą należy uzgodnić z Wydziałem Drogownictwa i Transportu UM Zakopane oraz Wydziałem Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Zakopanem oraz docelowo zatwierdzić
z Wydziałem Transportu i Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zakopanem.

Zakres robót objętych Umową obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac przygotowawczych, związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją Umowy bez zakłóceń.

Do zadań Wykonawcy należy ponadto spełnienie wszelkich świadczeń, dokonanie wszelkich nakładów, jak również poczynienie wszelkich przygotowań, które są konieczne bądź potrzebne dla wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z zasadami techniki i sztuki budowlanej w stanie nadającym się do urzędowego odbioru, niezależnie od tego, czy świadczenia, nakłady i przygotowania ujęte są w formie pisemnej lub w formie rysunków
w Umowie (wraz z załącznikami). Świadczenia budowlane lub związane z wyposażeniem, które nie zostały dokładnie opisane, winny zostać przez Wykonawcę wykonane w sposób odpowiedni dla gospodarczego przeznaczenia przedmiotu umowy, zgodnie
z obowiązującymi warunkami technicznymi i normami.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego.

Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.

Wykonawca wykona roboty budowlane odpowiadające zakresem określonym
w przedstawionym projekcie.

Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.

Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych
w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego użytkowania, (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi,
a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa Umowa.

UWAGA !!!

Zamawiający informuje, że dopuszcza zastosowanie metody wykonania ław pod elementy drogowe (krawężniki, obrzeża), zgodnej z normą DIN 18318, tj. na fundamencie o grubości co najmniej 20cm z podstawą z betonu C12/15, z oporem o parametrach 0,10 m3 betonu/mb ławy (który w trakcie montażu nie może być jeszcze związany, aby powstało dobre połączenie prefabrykowanego elementu i betonu), jako równoważnej do wymaganej w dokumentacji projektowej i STWiORB.

UWAGA !!!

Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu budowy, rozbudowy lub przebudowy wszelkich instalacji, sieci i urządzeń, do uzyskania pozytywnych opinii i protokołów odbioru zarządców instalacji, sieci i urządzeń (SEWIK, Tauron, Orange itp.), przedstawieniu tych dokumentów Zamawiającemu i inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz dołączeniu do dokumentacji powykonawczej. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również w w/w zakresie wykonanie inspekcji kamerą tv przebudowanych, rozbudowanych lub wybudowanych rurociągów kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz wykonanie i przedstawienie protokołów sprawdzeń, prób i badań przebudowywanych, rozbudowywanych i budowanych sieci na terenie objętym inwestycją.

UWAGA !!!

1. Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowego wykonywania robót i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót w terminie 7 dni od daty podpisania umowy.
2. Harmonogram rzeczowo-finansowy musi być sporządzony tak, aby nie stwarzać podczas wykonywania robót budowlanych utrudnień i opóźnień z tytułu dostępności terenu budowy dla pojazdów i pieszych w szczególności pojazdów komunikacji zbiorowej (busów), stałych mieszkańców, gości hotelowych, zaopatrzenia i pracowników przedsiębiorców, służb ratunkowych, policji, straży pożarnej, itp.
3. Harmonogram należy sporządzić zgodnie z zapisami SIWZ i uzgodnieniami dotyczącymi tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w harmonogramie uwzględnił prowadzenie robót etapami tak, aby zakończyć roboty w wymaganym terminie oraz zapewniając
w okresie wakacyjnym ciągłość ruchu samochodowego i pieszego poprzez organizację objazdów, przejazdów i dojazdów.
5. Rozpoczęcie robót budowlanych nastąpi nie wcześniej niż w dniu 20 sierpnia 2020 r.
6. Faktura końcowa nie może być wystawiona wcześniej niż w dniu 30 listopada 2020 r.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540094952-N-2020 z dnia: 2020-06-02
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-06-04
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-06-08


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540098151-N-2020 z dnia: 2020-06-05
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-06-04
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-06-10
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45100000, 45111200, 45230000, 45231400, 45232000, 45233221, 45233222, 45233290, 45314300, 45316110
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin