Przetarg 7541869 - Roboty remontowe w budynku: Sądu Okręgowego w Tarnowie,...

   
Analizuj Zamówienie 7541869 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-18
przedmiot ogłoszenia
Roboty remontowe w budynku: Sądu Okręgowego w Tarnowie, Sądu Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej oraz Sądu Rejonowego w Bochni
Nume
r referencyjny: BG 26-18/20

Roboty remontowe w budynku: Sądu Okręgowego w Tarnowie, Sądu Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej oraz Sądu Rejonowego w Bochni
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Roboty remontowe w budynku: Sądu Okręgowego w Tarnowie, Sądu Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej oraz Sądzie Rejonowym w Bochni
Część 1 - Roboty remontowe w budynku: Sądu Okręgowego w Tarnowie, Sądu Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej oraz Sądzie Rejonowym w Bochni 1) Zakres prac w Sądzie Okręgowym w Tarnowie obejmuje: a) konserwacja cokołu nowego budynku („S”): oczyszczenie podłoża, uzupełnienie spoin, impregnacja cokołu, b) Impregnacja cokołu budynku głównego: oczyszczenie podłoża, impregnacja cokołu, c) Mycie daszków wejść głównych i uszczelnienie styków ze ścianą: oczyszczenie i mycie daszków, oczyszczenie ścian, uszczelnienie połączenia, d) Renowacja gzymsów budynku głównego – 5 miejsc: usunięcie uszkodzonego tynku, uzupełnienie tynku, prace malarskie. Prace wymienione w pkt 2.1. 1) a)-d) należy wykonać zgodnie z dokumentacją: Przedmiar robót – Prace remontowe w budynku Sądu Okręgowego w Tarnowie – Załącznik Nr 1a pkt 1.1., 1.2, 1.3, 1.4 do SIWZ Prace związane z renowacją cokołu budynku głównego Sądu Okręgowego w Tarnowie prowadzone będą pod nadzorem konserwatorskim. 2) Zakres prac w Sądzie Rejonowy w Dąbrowie Tarnowskiej obejmuje prace remontowe: renowacja muru zewnętrznego: rozbiórka kostki brukowej, odbicie tynków, uzupełnienie tynków, oczyszczenie wyprawy tynkarskiej, uzupełnienie wyprawy tynkarskiej, malowanie ścian, ułożenie kostki brukowej, konserwacja ogrodzenia, a także prace zabezpieczające. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją: Przedmiar robót - Załącznik Nr 1b do SIWZ 3) Zakres prac w budynku Sądu Rejonowego w Bochni obejmuje prace remontowe: impregnacja kamiennego cokołu. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją: Przedmiar robót - Załącznik Nr 1c do SIWZ Prace związane z renowacją cokołu będą prowadzone pod nadzorem konserwatorskim, a osoba kierująca nimi lub je wykonująca powinna posiadać stosowne doświadczenie na obiektach wpisanych do obiektów zabytkowych, które zobowiązana będzie przedstawić na każde żądanie Zamawiającego.

Część nr: 2 Nazwa: Roboty remontowe w budynku: Sądu Okręgowego w Tarnowie - Prace remontowe – pomieszczenia biurowe
Część 2 - Roboty remontowe w budynku: Sądu Okręgowego w Tarnowie - Prace remontowe – pomieszczenia biurowe: a) Wymiana posadzek i prace malarskie: wyniesienie mebli, demontaż grzejników, demontaż osprzętu elektrycznego, demontaż klimatyzatorów, demontaż wykładzin, naprawa posadzek, regulacja wysokości posadzki, demontaż desek odbojowych, uzupełnienie ubytków na ścianach i sufitach, malowanie ścian i sufitów, montaż desek odbojowych, montaż paneli podłogowych, wniesienie mebli, ponowny montaż grzejników, osprzętu elektrycznego, klimatyzatorów - w budynku głównym pomieszczenia nr: 35, 36, 37, 37a, 101, 102, 105, 105a, 107, 107a, 134, 135, 142, 360, 376, 380, 382 oraz 7 pokoi w nowym budynku nr: 156-162. b) Prace malarskie: wyniesienie mebli, demontaż grzejników, demontaż osprzętu elektrycznego, uzupełnienie ubytków na ścianach, malowanie ścian i sufitów, wniesienie mebli, ponowny demontaż grzejników, osprzętu elektrycznego – poza korytarzami, w budynku głównym pomieszczenia nr 106, 108, 132, 132a, 375, 377, 383 oraz 118, 119 i 119a. Prace wymienione w pkt 2.2. a)-b) należy wykonać zgodnie z dokumentacją: Przedmiar robót – Prace remontowe w budynku Sądu Okręgowego w Tarnowie – Załącznik Nr 1a pkt 2.1, 3.1-3.9 oraz rzutami/planami stanowiącymi Załącznik Nr 1d-1k do SIWZ

Część nr: 3 Nazwa: Roboty remontowe w budynku: Sądu Okręgowego w Tarnowie - wymiana misek ustępowych w sanitariatach
Część 3 - Roboty remontowe w budynku: Sądu Okręgowego w Tarnowie - wymiana misek ustępowych w sanitariatach – 3 pomieszczenia w budynku głównym nr: bez numer p-ko pom. 7, 38, 139. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją przedmiar robót – Wymiana misek ustępowych w sanitariatach – Załącznik Nr 1l do SIWZ

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540110576-N-2020 z dnia: 2020-06-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - wykaz wykonanych robót stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ, b) Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik Nr 7 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
-


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest:
W zakresie potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - wykaz wykonanych robót stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest:
W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
W ogłoszeniu powinno być:
Minimalna zawartość oferty:
a) formularz ofertowy – wg załącznik Nr 3 do SIWZ,
b) oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg Załącznika Nr 4 do SIWZ,
c) oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania – wg Załącznika Nr 5 do SIWZ.
d) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – Załącznik Nr 7 do SIWZ.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż: a) W zakresie części I przedmiotu zamówienia 50 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. b) W zakresie części II przedmiotu zamówienia 300 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. c) W zakresie części III przedmiotu zamówienia 10 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić aktualną polisę ubezpieczenia wraz z dokumentem potwierdzającym jej opłacenie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek zostanie uznany, jeśli zostanie spełniony przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli suma ubezpieczenia opiewać będzie na wyższą kwotę ubezpieczenia wymaganą dla jednej z części zamówienia, o udzielenie którego ubiega się Wykonawca.
W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż: a) W zakresie części I przedmiotu zamówienia 50 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. b) W zakresie części II przedmiotu zamówienia 300 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. c) W zakresie części III przedmiotu zamówienia 10 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek zostanie uznany, jeśli zostanie spełniony przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli suma ubezpieczenia opiewać będzie na wyższą kwotę ubezpieczenia wymaganą dla jednej z części zamówienia, o udzielenie którego ubiega się Wykonawca.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45000000, 45320000, 45400000, 45410000, 45431000, 45442000, 45442100, 45450000, 45451200, 45453000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin