Przetarg 7093068 - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1051R ul. Sopocka w Nisku na...

   
Analizuj Zamówienie 7093068 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-10-17
przedmiot ogłoszenia
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1051R ul. Sopocka w Nisku na odcinku o dł. 873 mb oraz przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr
1051R ul. Sopocka w Nisku
Numer referencyjny: GM.272.49.2019.I

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: „Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1051R ul. Sopocka w Nisku na odcinku o dł. 873 mb oraz przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1051R ul. Sopocka w Nisku”.

Rozbudowa drogi powiatowej nr 1051R ul. Sopocka w Nisku na odcinku o dł. 821,6 mb. Zakres i sposób wykonywania robót budowlanych polegających na „rozbudowie drogi powiatowej nr 1051R ul. Sopocka w Nisku na odcinku o dł. 821,6 mb” polegał będzie na:
- Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych drogi w terenie równinnym wraz z inwentaryzacja powykonawczą, L = 0,8216 km,
- Rozebranie nawierzchni i chodników z kostki, chodniki na podsypce cementowo- piaskowej, układanie na paletach i transport do 15 km, F = 120,00m2,
- Rozebranie murku betonowego, V=10,35 m3,
- Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grubość nawierzchni 8 cm. Transport mat. na odległość do 15 km, F=316,8 m2,
- Rozebranie nawierzchni chodników z kostki granitowej na podsypce cementowo-piaskowej, układanie na paletach i transport do 15 km, F=31,5 m2,
- Rozebranie obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej. Transport mat. Na odległość do 15 km, L=50,0 m,
- Rozebranie krawężników betonowych o wy. 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej z wywiezieniem gruzu z terenu budowy, L=30,0 m,
- Rozebranie ogrodzeń. Transport materiału na odległość do 15 km . L=341,0 m,
- Regulacja pionowa zaworów wodociągowych, nadbudowa wykonana betonem, N=20,0 szt,
- Regulacja pionowa oraz wymiana włazów studzienek kanalizacji sanitarnej na typ ciężki, beton do 0,1 m3 w jednym miejscu, N=12 szt,
- Ciecie krawędzi nawierzchni piłą do asfaltu, L=858,0 m,
- Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, V=30,0 m3,
- Rozbiórka zbiornika żelbetowego bezodpływowego na nieczystości ciekle o wymiarach 2,3 x 4,0 x 2,0. Zasypanie wykopu gruntem niewysadzinowym, V=18,4 m3,
- Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruntach kat. II-VI, na całej szerokości jezdni i chodników z odwozem urobku do 10 km, głębokość koryta 30 cm, F=987,0 m2,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm, warstwa górna, grubość po zagęszczeniu 15 cm, F=987,0 m2,
- Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem (beton C 12/15) na podsypce cementowo-piaskowej, L=501,5 m,
- Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, F=987,0 m2,
- Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem, L=392,0 m,
- Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruntach
kat. II-VI, na całej szerokości jezdni i chodników z odwozem urobku do 10 km, F=662,0 m2,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm, warstwa górna, grubość po zagęszczeniu 15 cm, F=662,0 m2
- Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm na ławie betonowej z oporem (beton C 12/15) na podsypce cementowo-piaskowej, L=336,0 m
- Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, F=662,0 m2
- Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem, L=290,0 m
- Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruntach kat. II-VI na całej szerokości ścieku z odwozem urobku na odl. do 10 km, głębokość koryta 43 cm, F=330,4 m2
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm, warstwa dolna po zagęszczeniu 20 cm, F=330,4 m2
- Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem z wytwórni, grubość warstwy 15 cm o wytrzymałości Rm 2,5 Mpa, F=330,4 m2
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, F=330,4 m2
- Wykonanie koryta na całej powierzchni mechanicznie, głębokość do 26 cm, kategoria gruntu II-VI, F=19,2 m2
- Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem, L=59,36m
-Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm, warstwa górna, grubość po zagęszczeniu 15 cm, F=19,2 m2
- Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, F=19,2 m2
- Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruntach kat. II-VI, na całej szerokości jezdni i chodników z odwozem urobku do 10 km, głębokość koryta 30 cm, F=15,0 m2
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm, warstwa górna, grubość po zagęszczeniu 15 cm, F=15,0 m2
- Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem (beton C 12/15) na podsypce cementowo-piaskowej, L=10,0 m
- Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, F=15,0 m2
- Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem, L=13,0 m
- Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruntach
kat. II-VI, na całej szerokości jezdni i chodników z odwozem urobku do 10 km, głębokość koryta 30 cm, F=290,0 m2
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm, warstwa górna, grubość po zagęszczeniu 15 cm, F=290,0 m2
- Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, F=290,0 m2
- Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem, L= 581,0 m
- Mechaniczne usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) grubość warstwy do 15 cm wraz z odwiezieniem urobku na odl. do 15 km, F=428,0 m2
- Wykonanie wykopów mechanicznie w gruntach kategorii II-IV z transportu samochodami samowyładowczymi, V=1880,0 m3
- Pompowanie wody z wykopu, 83 m-g
- Odeskowanie wykopów wąsko przestrzennych o szerokości do 1,5 m, głębokość do 4,5 m, F=160,0 m2
- Wykonanie kanałów z rur PCV PP SN 8 o średnicy 400 mm, rury z kielichami na podbudowie z kruszywa łamanego o gr. 20 cm, L=832,0 m
- Wykonanie studni rewizyjnych z kręgów żelbetowych wraz ze stopami, Fi 1,0 m z dnem, głębokość do 2,0 m wraz z płyta i włazem żeliwnym typu ciężkiego, N=16 szt,
- Wykonanie studni rewizyjnych z kręgów żelbetowych wraz ze stopami, Fi 1,0 m z dnem, głebokość do 3,0 m wraz z płyta i włazem żeliwnym typu ciężkiego, N=3 szt,
- Wykonanie studzienek ściekowych z kręgów żelbetowych 500x1000 wraz z pierścieniem odciążającym i rusztem żeliwnym typ ciężki, N=31,0 szt,
- Wykonanie przykanalików z rur z tworzyw sztucznych, rury z PVC kielichowe, Dn 200 mm, L=132,0 m
- Wykonanie osadnika szlamowego poj. 6 m3, Dw/Dz=2000/2360mm, gł.3,0 m N=1 szt.
- Wykonanie separatora z kręgów żelbetowych Dw/Dz=1200/600mm, gł.2,5 m z dnem wraz z pierścieniem odciążającym i włazem żeliwnym typ ciężki, N=1 szt
- Wykonanie studni kontrolnej z kręgów żelbetowych, fi 1,2 m z dnem, głębokość 2,0 m wraz z płytą i włazem żeliwnym typ ciężki, N=1 szt
- Wykonanie ścianki czołowej dla rur fi 400 - wlot, obudowa wylotu oraz osadnik na wlocie, N=1 szt.
- Formowanie i zagęszczanie nasypów z pospółki wraz z zakupem i dowozem materiałów, zasypanie kolektora, studni przykanalików, kratek, przepusty, V=1500,0 m3
- Wykonanie wodnej próby szczelności kanałów rurowych długości ponad 50,0 m, L=832,0
- Skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsja asfaltowa F = 9681,00
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm ( kolektor w jezdni i przykanaliki). F = 745,0 m2
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, warstwa wiążąca AC 16W o grubości 4 cm, F = 745,0 m2
- Ułożenie warstwy pośredniej z geosiatki o wytrzymałości powyżej 20 kN/m na całej szerokości istniejącej nawierzchni, F=4648,8 m2
- Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W warstwa wiążąca śr. grubość 8 cm po zagęszczeniu, F=4689,88 m2
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, warstwa scieralna z betonu asfaltowego AC 11S, gr. po zagęszczeniu 4 cm, F = 4648,8 m2
- Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno, średnia grubość 4 cm, odwiezieniem urobku na plac składowy na odl. Do 15 km. F= 4648,8 m,
- Zebranie darniny z pobocza, uzupełnienie pobocza na szerokości 1,0 m gruntem niewysadzinowym stabilizowanym mechanicznie. Umocnienie pobocza na szerokości 1,0 m kruszywem łamanym frakcji 0/31,5 mm, gr. 10 cm, F=681,0 m2
- Umocnienie skarpy plytami betonowymi ażurowymi 60x40x10,wypełnienie wolnych przestrzeni humusem i obsianie trawą, podsypka piaskowa gr. 5 cm, F=30 m2
- Oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową białą, F=15,0 m2
- Ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm, N=6 szt.
- Zakup i przymocowanie tablic do znaków drogowych o pow. do 0,3 m2, N=6 szt.

Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1051R. Zakres i sposób wykonywania robót budowlanych polegających na rozbudowie mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1051R polegał będzie na:
- Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
-Ścinanie drzew piłą mechaniczną, N=8 szt.
-Mechaniczne karczowanie pni, N= 8 szt.
-Demontaż poręczy mostowych, m=0,9 t.
- Transport złomu samochodem skrzyniowym z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym na odległość 20 km.
-Rozebranie konstrukcji żelbetowej istniejącego mostu, V=42,010 m3.
- Załadowanie gruzu koparko ładowarką przy obsłudze na zmianę roboczą przez 3 samochody samowyładowcze, V=42,010 m3.
- Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km, V=42,010 m3.
- Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym dodatek za każdy następny rozpoczęty km 1 km, V=42,010 m3.
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych, F =224,0 m2.
- Załadowanie destruktu koparko ładowarką przy obsłudze na zmianę roboczą przez 3 samochody samowyładowcze, V=29,173 m3.
- Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km, V=29,173 m3.
- Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym dodatek za każdy następny rozpoczęty km 1 km, V=29,173 m3.
-Rozebranie chodników na dojazdach, F=35,4 m2.
-Rozebranie krawężników betonowych na dojazdach, L=17,7 m.
-Studzienki ściekowe z gotowych elementów z osadnikiem, N=1 szt.
-Przykanalik z rur PCV o średnicy 200 mm, L=2,0 m.
-Demontaż wpustu pionowego, N=1 szt.
-Montaż wpustu krawężnikowego , N=1 szt.
- Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg m2, F=540,42 m2.
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu
30 cm, F=281,42 m2.
- Roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 8 cm z wywozem materiału
z rozbiórki – interpolacja, F=36,0 m2.
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych AC16W – warstwa wiążąca – grubość
po zagęszczeniu 4 cm, F=270,47 m2.
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa AC 11S – grubość po zagęszczeniu 4 cm, F=341,65 m2.
- Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm – chodniki, F=80,0 m2.
- Wykonanie podsypki z tłucznia kamiennego – dodatek za każde dalsze 5 cm grubość, F=80,0 m2.
- Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm, F=157,5 m2
- Umocnienie poboczy kruszywem 0/31,5 mm o grubości 20 cm, F=34,0 m2.
-Bariery stalowe na dojazdach, L=14,0 m.
-Ława pod krawężniki betonowa z oporem, L=11,184 m.
-Krawężniki betonowe, L=46,6 m.
- Wykonanie pali wierconych świdrem ciągłym CFA o średnicy 600 mm, L=90,0 m.
- Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. Łyżki 0,25 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km – wykopy za przyczółkami oraz pod fundamenty, V=148,0 m3.
-Zasypka z przyczółkami, V=203,53 m3.
-Przygotowanie zbrojenia na budowie elementów żelbetowych, m=12,266 t.
-Montaż zbrojenia, m=12,266 t.
-Deskowanie tradycyjne – podpory >60 cm, F=101,5 m2.
- Betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie – podpory >60 cm, V=29,0 m3.
-Deskowanie tradycyjne – podpory <60 cm, f=32,4 m2. - betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie – podpory <60 cm, v=7,2 m3. -deskowanie tradycyjne – chodniki i nadbeton, f=134,0 m2. - betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie – chodniki i nadbeton, v=33,5 m3. -deskowanie tradycyjne – płyty przejściowe, f=24,75 m2. - betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie – płyty przejściowe, v=16,5 m3. - betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie elementów niekonstrukcyjnych, v=18,36 m3. -montaż prefabrykatów betonowych sprężonych typu ds-9, n=10 szt. -kotwy talerzowe, n=10 szt. - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne – wykonywane na zimno – pionowe z roztworu asfaltowego – pierwsza warstwa – powierzchnia w jednym miejscu ponad 100 m2, f=78,91 m2. - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne – wykonywane na zimno – pionowe z roztworu asfaltowego – każda następna warstwa – powierzchnia w jednym miejscu ponad 100 m2, f=78,91 m2. - czyszczenie strumieniowo – ścierne powierzchni poziomych konstrukcji betonowych pod izolację, f=138,97 m2. -izolacja z papy termozgrzewalnej gr. min 5 mm, f=138,97 m2. - izolacjonawierzchnia z żywic gr. 5 mm na kapach chodnikowych, f=29,89 m2. - wykonanie elementów odwodnienia ustrojów niosących – sączki odwadniające, n=3 szt. - drenaż izolacji z pasków geowłókniny otoczonej grysem bazaltowym, l=35,0 m. -drenaż płyt przejściowych, l=28,0 m. -montaż krawężników kamiennych 20 x 18 na moście, l=11,18 m. -montaż bariero poręczy mostowej, m=2,25 t. -osadzenie geodezyjnych znaków pomiarowych na obiekcie, n=12,0 szt. -repery stałe poza obiektem, n=2 szt. - umocnienie brzegów za pomocą betonowych płyt yomb na podsypce cementowo – piaskowej, f=53,36 m2. - wykonanie umocowania brzegów rzeki narzutem kamiennym, f=75,5 m2. - wykonanie opaski na brzegach rzeki z palisady drewnianej, l=83,6 m. -przebudowa wodociągu. przebudowa gazociągu. 3. zakres rzeczowy obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej i sztuki budowlanej takie jak m.in. prace geodezyjne (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza, wyznaczenie kolizji itp.) zajęcie pasa drogowego, projekt czasowej organizacji ruchu, przywrócenie przyległego terenu do stanu pierwotnego. 4. szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do siwz. roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 5. zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. 6. roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze robót, a niezbędne do wykonania umowy zgodnie z jej warunkami wynikającymi z dokumentacji projektowej i stwiorb i które należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje, nie zostaną zapłacone. 7. dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla oferenta (wykonawcy) tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. 8. w przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja techniczna, przedmiar robót, umowa oraz siwz. roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy prawo budowlane (dz. u. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.). 9. roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją techniczną, oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. 10. wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji zamawiającemu w sposób określony w dziale viii niniejszej siwz. 11. wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy (dz. u. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.): roboty przygotowawcze, roboty ziemne podbudowy, nawierzchnie, kanalizacja deszczowa, nawierzchnie, pobocza, zjazdy, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, chodnik, przepusty. 11. 1 zatrudnienie, o którym mowa w ust. 11 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. w przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 11.5 11.2 dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 11, wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 11 oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje/wykonują osoba/osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 11.3 w trakcie realizacji zamówienia zamawiający ma możliwość wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy/ podwykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 11 czynności. zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww wymogu i dokonywania ich oceny, w tym poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika zawierającą informację, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. wykonawca/ podwykonawca na każde pisemne wezwanie zamawiającego obowiązany jest dostarczyć zamawiającemu żądane dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia – w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania tego wezwania. 11.4 nieprzedłożenie przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 11.2 lub 11.3 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. 11.5 w przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 11, wykonawca każdorazowo przekaże zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 11.2.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540231616-N-2019 z dnia: 2019-10-29
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.1.2)
W ogłoszeniu jest:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 4.11.2019 r. do godz. 10:45. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli Nr konta 77 9430 0006 0038 3464 2000 0004, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
W ogłoszeniu powinno być:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 7.11.2019 r. do godz. 10:45. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli Nr konta 77 9430 0006 0038 3464 2000 0004, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-04, godzina: 10:45

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-07, godzina: 10:45
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, mosty, wiadukty
kody CPV 45110000, 45233253, 45233280
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin