Przetarg 7160014 - Sprzedaż i dostawa rękawic jednorazowych dla Powiatowego...

   
Analizuj Zamówienie 7160014 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-11-15
przedmiot ogłoszenia
Sprzedaż i dostawa rękawic jednorazowych dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o.o. przez okres 12 miesięcy
Numer referency
jny: 20/PCM/2019/ZP/A

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu Działu Farmacji w siedzibie Zamawiającego (Przychodnia Rejonowo - Specjalistyczna w Brzegu Dolnym, al. Jerozolimskie 28, 56-120 Brzeg Dolny) wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru we wskazane miejsce w magazynie rękawic jednorazowych.
3.2 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
3.3 Przedmiot zamówienia podzielono na 5pakietów. Szczegółowy wykaz produktów leczniczych (opis wraz z zamawianymi ilościami) stanowi załącznik nr 1 do Formularza ofertowego.
3.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SIWZ.
3.5 Dostawy winny nastąpić w terminie max. 72 godz. od momentu złożenia zamówienia, do godziny 14:00. Jeżeli dostawa wypadnie w dniu wolnym od pracy – dopuszcza się, aby nastąpiła w pierwszym dniu roboczym, po wyznaczonym terminie.
3.6 Oferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania określone w:
a) dostarczane wyroby winny być pakowane i oznaczone zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U.2010 nr 107, poz. 679 z późn. zm.)
W przypadku wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2010 nr 107, poz. 679 z późn. zm.) Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 4), że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta, Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy), Formularza Powiadomienia / Zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych).
Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przed zawarciem umowy oraz w trakcie realizacji umowy ma obowiązek udostępnić do każdego oferowanego produktu:
• Deklarację Zgodności wydaną przez producenta,
• Certyfikat CE (jeżeli dotyczy) wydany przez jednostkę notyfikacyjną,
w terminie max. 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia od umowy.
3.8 Dostawy asortymentu będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego według jego bieżących potrzeb, każdorazowo w terminie do trzech dni roboczych (72 godziny) od chwili złożenia zamówienia (kryterium oceny ofert).
3.9 Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, jaki zakres zamówienia będzie realizować podwykonawca, a jaki będzie realizował samodzielnie. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu ofertowym. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie działania i zaniechania podwykonawców jak za działania i zaniechania własne.

W celu potwierdzenia, że oferowane materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez
Zamawiającego należy dostarczyć próbki po 3 pary dla Pakietów: 1-5. Próbki powinny zostać
dostarczone do dnia, w którym upływa termin składania ofert do godz. 10:15. Niedostarczenie
próbek w terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2
ustawy Pzp. Wskazane jest aby wszystkie próbki były zapakowane w osobną kopertę lub karton
wraz z dołączonym wykazem próbek.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540249889-N-2019 z dnia: 2019-11-20
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-11-22, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-11-26, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540250716-N-2019 z dnia: 2019-11-20
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu Działu Farmacji w siedzibie Zamawiającego (Przychodnia Rejonowo - Specjalistyczna w Brzegu Dolnym, al. Jerozolimskie 28, 56-120 Brzeg Dolny) wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru we wskazane miejsce w magazynie rękawic jednorazowych.
3.2 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
3.3 Przedmiot zamówienia podzielono na 5pakietów. Szczegółowy wykaz produktów leczniczych (opis wraz z zamawianymi ilościami) stanowi załącznik nr 1 do Formularza ofertowego.
3.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SIWZ.
3.5 Dostawy winny nastąpić w terminie max. 72 godz. od momentu złożenia zamówienia, do godziny 14:00. Jeżeli dostawa wypadnie w dniu wolnym od pracy – dopuszcza się, aby nastąpiła w pierwszym dniu roboczym, po wyznaczonym terminie.
3.6 Oferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania określone w:
a) dostarczane wyroby winny być pakowane i oznaczone zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U.2010 nr 107, poz. 679 z późn. zm.)
W przypadku wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2010 nr 107, poz. 679 z późn. zm.) Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 4), że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta, Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy), Formularza Powiadomienia / Zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych).
Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przed zawarciem umowy oraz w trakcie realizacji umowy ma obowiązek udostępnić do każdego oferowanego produktu:
• Deklarację Zgodności wydaną przez producenta,
• Certyfikat CE (jeżeli dotyczy) wydany przez jednostkę notyfikacyjną,
w terminie max. 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia od umowy.
3.8 Dostawy asortymentu będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego według jego bieżących potrzeb, każdorazowo w terminie do trzech dni roboczych (72 godziny) od chwili złożenia zamówienia (kryterium oceny ofert).
3.9 Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, jaki zakres zamówienia będzie realizować podwykonawca, a jaki będzie realizował samodzielnie. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu ofertowym. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie działania i zaniechania podwykonawców jak za działania i zaniechania własne.
W celu potwierdzenia, że oferowane materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez
Zamawiającego należy dostarczyć próbki po 3 pary dla Pakietów: 1-5. Próbki powinny zostać
dostarczone do dnia, w którym upływa termin składania ofert do godz. 10:15. Niedostarczenie
próbek w terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2
ustawy Pzp. Wskazane jest aby wszystkie próbki były zapakowane w osobną kopertę lub karton
wraz z dołączonym wykazem próbek.

W ogłoszeniu powinno być:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu Działu Farmacji w siedzibie Zamawiającego (Przychodnia Rejonowo - Specjalistyczna w Brzegu Dolnym, al. Jerozolimskie 28, 56-120 Brzeg Dolny) wraz z rozładunkiem i dostarczeniem towaru we wskazane miejsce w magazynie rękawic jednorazowych.
3.2 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
3.3 Przedmiot zamówienia podzielono na 5pakietów. Szczegółowy wykaz produktów leczniczych (opis wraz z zamawianymi ilościami) stanowi załącznik nr 1 do Formularza ofertowego.
3.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SIWZ.
3.5 Dostawy winny nastąpić w terminie max. 72 godz. od momentu złożenia zamówienia, do godziny 14:00. Jeżeli dostawa wypadnie w dniu wolnym od pracy – dopuszcza się, aby nastąpiła w pierwszym dniu roboczym, po wyznaczonym terminie.
3.6 Oferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania określone w:
a) dostarczane wyroby winny być pakowane i oznaczone zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U.2010 nr 107, poz. 679 z późn. zm.)
W przypadku wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2010 nr 107, poz. 679 z późn. zm.) Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 4), że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta, Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy), Formularza Powiadomienia / Zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych).
Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przed zawarciem umowy oraz w trakcie realizacji umowy ma obowiązek udostępnić do każdego oferowanego produktu:
• Deklarację Zgodności wydaną przez producenta,
• Certyfikat CE (jeżeli dotyczy) wydany przez jednostkę notyfikacyjną,
w terminie max. 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia od umowy.
3.8 Dostawy asortymentu będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego według jego bieżących potrzeb, każdorazowo w terminie do trzech dni roboczych (72 godziny) od chwili złożenia zamówienia (kryterium oceny ofert)- Zamówienia maksymalnie składane do godziny 11:00.
3.9 Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, jaki zakres zamówienia będzie realizować podwykonawca, a jaki będzie realizował samodzielnie. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu ofertowym. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie działania i zaniechania podwykonawców jak za działania i zaniechania własne.
W celu potwierdzenia, że oferowane materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez
Zamawiającego należy dostarczyć próbki po 3 pary dla Pakietów: 1-5. Próbki powinny zostać
dostarczone do dnia, w którym upływa termin składania ofert do godz. 10:15. Niedostarczenie
próbek w terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2
ustawy Pzp. Wskazane jest aby wszystkie próbki były zapakowane w osobną kopertę lub karton
wraz z dołączonym wykazem próbek.
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 18424300
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin