Przetarg 6910278 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki...

   
Analizuj Zamówienie 6910278 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-07-18
przedmiot ogłoszenia
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach w 2019
r.- II etap
Numer referencyjny: ZOJO.261.2.1.2019

1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach, tj. pieczywa, wyrobów piekarskich, produktów mleczarskich, różnych produktów spożywczych, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, mięsa drobiowego, ryb mrożonych, warzyw i owoców świeżych, wyrobów gotowych mącznych, warzyw i owoców mrożonych, jajek. Przedmiot zamówienia obejmuje 9 części, które należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ, odpowiednio dla: Części nr I zamówienia - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie - CPV 15810000-9; części nr II - Produkty mleczarskie, jaja - CPV 15500000-3; CPV – 03142500-3; części nr III Różne produkty spożywcze - CPV 15800000-6;; części nr IV - Produkty mięsne (wieprzowe) - CPV 15100000-9, części nr V - Produkty mięsne (drobiowe) - CPV 15112000-6; części nr VI Warzywa i owoce – CPV 0320000-3; części nr VII Ryby mrożone, filety rybne – CPV 15220000-6; część nr VIII Warzywa i owoce mrożone - CPV 15331170-9; części nr IX Wyroby garmażeryjne – CPV – 15851000-8.
1.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium poza cenowego – termin realizacji dostawy po złożeniu zamówienia). Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad.
1.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części.
1.5. Miejscem wykonywania zamówienia jest Szkoła Podstawowa nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach z siedzibą przy ul. Konarskiego 4, 39-100 Ropczyce.
1.6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część (zadanie). Oferta musi obejmować całość zamówienia z danej części. Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na pełen asortyment dla danej części. W przypadku gdy wykonawca oferuje asortyment w opakowaniach zawierających inną ilość niż wskazana w formularzu cenowym należy to zaznaczyć w tymże formularzu a ilość jednostek przeliczyć na wymaganą przez zamawiającego, do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych (częściowych) w obrębie części.
1.7. Wskazane w ramach poszczególnych części zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych. Rozliczenia finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będą na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym.
2. Wymagania związane z przedmiotem zamówienia:
2.1. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności:
2.1.1. Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016, poz. 1154),
2.1.2. Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.), wraz z przepisami wykonawczymi,
2.1.3. Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2164). Każdy produkt winien być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCAP.
2.1.4. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 178/2002 z dnia 28 stycznia 2002 roku, ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności.
2.1.5. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie higieny środków spożywczych.
2.1.6. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1935/2004 z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG.
2.1.7. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności,
2.1.8.Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, … (Dz. Urz. UE L 304/18 z 22.11.2011 r.),
2.1.9.Rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) NR 1337/2013 z dnia 13 grudnia 2013 r. ustanawiające zasady stosowania rozporządzenia (UE) nr 1169/2011 Parlamentu Europejskiego i Rady w odniesieniu do wskazania kraju pochodzenia lub miejsca pochodzenia świeżego, schłodzonego i zamrożonego mięsa ze świń, z owiec, kóz i drobiu.
2.1.10.Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1308/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiające wspólną organizację rynków produktów rolnych oraz uchylające rozporządzenia Rady (EWG) nr 922/72, (EWG) nr 234/79, (WE) nr 1037/2001 i (WE) nr 1234/2007 (D. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 671 z późn. zm.), innymi, wyżej nie wymienionymi przepisami prawa dotyczącymi środków spożywczych (obowiązujące ustawy wraz z rozporządzeniami do nich oraz dyrektywy i rozporządzenia UE).
2.2. Dostarczane artykuły winny posiadać pierwszą klasę jakości (ze względu na charakter i właściwości produktu) i właściwy okres przydatności do spożycia, w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, które powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń, pleśni i uszkodzeń mechanicznych. Pierwsza klasa jakości mięsa oznacza: Mięsa drobne pozyskane z półtuszy wieprzowej i elementów zasadniczych podczas obróbek technologicznych oraz wykrawania. Mięso chude, nie ścięgniste, dopuszczalny tłuszcz międzymięśniowy do 10%, niedopuszczalny tłuszcz zewnętrzny. Barwa mięśni jasnoróżowa do czerwonej, dopuszcza się zmatowienia. Barwa tłuszczu biała z odcieniem kremowym lub lekko różowym. Zapach swoisty charakterystyczny dla mięsa świeżego bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie
Część 1: Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 jest sukcesywna dostawa Pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich o ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ – OPZ dla cz. 1;

Część nr: 2 Nazwa: Produkty mleczarskie, jaja
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 jest sukcesywna dostawa P Produktów mleczarskich, jaj o ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ – OPZ dla cz. 2;

Część nr: 3 Nazwa: Różne produkty spożywcze
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 3 jest sukcesywna dostawa Różnych produktów spożywczych o ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ – OPZ dla cz. 3;

Część nr: 4 Nazwa: Produkty mięsne (wieprzowe)
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 4 jest sukcesywna dostawa Produktów mięsnych (wieprzowych) o ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ – OPZ dla cz. 4;

Część nr: 5 Nazwa: Produkty mięsne (drobiowe
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 5 jest sukcesywna dostawa Produktów mięsnych (drobiowych) o ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ – OPZ dla cz. 5;

Część nr: 6 Nazwa: Warzywa i owoce
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 6 jest sukcesywna dostawa Warzyw i owoców o ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ – OPZ dla cz. 6;

Część nr: 7 Nazwa: Ryby mrożone, filety rybne
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 7 jest sukcesywna dostawa Ryb mrożonych, filetów rybnych o ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ – OPZ dla cz. 7;

Część nr: 8 Nazwa: Warzywa i owoce mrożone
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 8 jest sukcesywna dostawa Warzyw i owoców mrożonych o ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ – OPZ dla cz. 8;

Część nr: 9 Nazwa: Wyroby garmażeryjne
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 9 jest sukcesywna dostawa Wyrobów garmażeryjnych o ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 2 do SIWZ – OPZ dla cz. 9
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
kody CPV 3142500, 3200000, 15100000, 15112000, 15220000, 15331170, 15500000, 15800000, 15810000, 15851000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin