Przetarg 6637790 - Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ...

   
Analizuj Zamówienie 6637790 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-03-12
przedmiot ogłoszenia
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
Numer referencyjny: DZP-280-16/2019

Przedmiotem zamów
ienia jest „Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (igły do blokad nerwów, zestawów i czujników do pomiarów hemodynamicznych, drenów z trokarami, zestawów do drenażu klatki piersiowej, zaworków ssących i biiopsyjnych do bronchoskopu, filtry bakteryjno – wirusowe, elektrostatyczne, wydechowy, uszczelki do laparoskopu, shunt, wkład do ssaka, ostrza chirurgiczne, stapler skórny, pętle zapasowe, neuropatce, ewniki naczyniowe, zestawy do usunięcia zszywek staplera aplikatur do cytostatyków, igieł biopsyjnych, doszpikowych, aparatów do szybkiego przetaczania krwi na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli” w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych w załączonym „Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik nr 2.1 -2.20 do SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli

Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 3
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli

Część nr: 4 Nazwa: PAkiet 4
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli

Część nr: 5 Nazwa: Pakiet 5
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli

Część nr: 6 Nazwa: Pakiet 6
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli

Część nr: 7 Nazwa: Pakiet 7
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli

Część nr: 8 Nazwa: Pakiet 8
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli

Część nr: 9 Nazwa: Pakiet 9
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli

Część nr: 10 Nazwa: PAkeit 10
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli

Część nr: 11 Nazwa: Pakiet 11
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli

Część nr: 12 Nazwa: Pakiet 12
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli

Część nr: 13 Nazwa: Pakiet 13
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli

Część nr: 14 Nazwa: Pakiet 14
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli

Część nr: 15 Nazwa: Pakiet 15
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli

Część nr: 16 Nazwa: Pakiet 16
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli

Część nr: 17 Nazwa: Pakiet 17
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli

Część nr: 18 Nazwa: Pakiet 18
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli

Część nr: 19 Nazwa: Pakiet 19
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli

Część nr: 20 Nazwa: Pakiet 21
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540052338-N-2019 z dnia: 2019-03-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
1.Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (igły do blokad nerwów, zestawów i czujników do pomiarów hemodynamicznych, drenów z trokarami, zestawów do drenażu klatki piersiowej, zaworków ssących i biiopsyjnych do bronchoskopu, filtry bakteryjno – wirusowe, elektrostatyczne, wydechowy, uszczelki do laparoskopu, shunt, wkład do ssaka, ostrza chirurgiczne, stapler skórny, pętle zapasowe, neuropatce, ewniki naczyniowe, zestawy do usunięcia zszywek staplera aplikatur do cytostatyków, igieł biopsyjnych, doszpikowych, aparatów do szybkiego przetaczania krwi na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli” w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych w załączonym „Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik nr 2.1 -2.20 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
1.Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (igły do blokad nerwów, zestawów i czujników do pomiarów hemodynamicznych, drenów z trokarami, zestawów do drenażu klatki piersiowej, zaworków ssących i biiopsyjnych do bronchoskopu, filtry bakteryjno – wirusowe, elektrostatyczne, wydechowy, uszczelki do laparoskopu, shunt, ostrza chirurgiczne, stapler skórny, pętle zapasowe, neuropatce, ewniki naczyniowe, zestawy do usunięcia zszywek staplera aplikatur do cytostatyków, igieł biopsyjnych, doszpikowych, aparatów do szybkiego przetaczania krwi na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli” w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych w załączonym „Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik nr 2.1 -2.22 do SIWZ.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest:
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał lub wykonuje:
1. w Pakiecie 1 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
109 600,00 zł brutto,
2. w Pakiecie 2 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
75 000,00 zł brutto
3. w Pakiecie 3 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
67 000,00 zł brutto
4. w Pakiecie 4 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
4 000,00 zł brutto
5. w Pakiecie 5 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
66 700,00 zł brutto
6. w Pakiecie 6 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
25 000,00 zł brutto
7. w Pakiecie 7 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
3 800,00 zł brutto
8. w Pakiecie 8 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
9 600,00 zł brutto
9. w Pakiecie 9 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
24 000,00 zł brutto
10. w Pakiecie 10 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
5 500,00 zł brutto
11. w Pakiecie 11 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
2 700,00 zł brutto
12. w Pakiecie 12 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
14 700,00 zł brutto
13. w Pakiecie 13 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
43 000,00 zł brutto
14. w Pakiecie 14 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
15 000,00 zł brutto
15. w Pakiecie 15 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
1 400,00 zł brutto
16. w Pakiecie 16 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
5 600,00 zł brutto
17. w Pakiecie 17 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
793,00 zł brutto
18. w Pakiecie 18 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
19 800,00 zł brutto
19. w Pakiecie 19 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
17 000,00 zł brutto
20. w Pakiecie 20 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
23 300,00 zł brutto,
wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy ta została wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
UWAGA
W przypadku składania oferty np na Pakiet I i II można zsumować ww. wartości i wykazać się dostawą obejmującą przedmiot zamówienia na łączną kwotę brutto.
Uwaga. Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, gdy Wykonawca wykaże szerszy zakres dostaw niż wymaga Zamawiający w ppkt.1.
W przypadku, gdy jakiekolwiek wartości dotyczące ww. warunku wyrażone będą w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznym dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej).

W ogłoszeniu powinno być:
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał lub wykonuje:
1. w Pakiecie 1 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
109 600,00 zł brutto,
2. w Pakiecie 2 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
62 000,00 zł brutto
3. w Pakiecie 3 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
67 000,00 zł brutto
4. w Pakiecie 4 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
4 000,00 zł brutto
5. w Pakiecie 5 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
66 700,00 zł brutto
6. w Pakiecie 6 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
25 000,00 zł brutto
7. w Pakiecie 7 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
3 800,00 zł brutto
8. w Pakiecie 8 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
9 600,00 zł brutto
9. w Pakiecie 9 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
24 000,00 zł brutto
10. w Pakiecie 10 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
5 500,00 zł brutto
11. w Pakiecie 11 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
2 700,00 zł brutto
12. w Pakiecie 12 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
14 700,00 zł brutto
13. w Pakiecie 13 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
43 000,00 zł brutto
14. w Pakiecie 14 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
15 000,00 zł brutto
15. w Pakiecie 15 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
1 400,00 zł brutto
16. w Pakiecie 16 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
5 600,00 zł brutto
17. w Pakiecie 17 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
793,00 zł brutto
18. w Pakiecie 18 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
19 800,00 zł brutto
19. w Pakiecie 19 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
17 000,00 zł brutto
20. w Pakiecie 20 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
18 900,00 zł brutto,
21. w Pakiecie 21 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
13 000,00 zł brutto,
22. w Pakiecie 22 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
4 100,00 zł brutto,
wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy ta została wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
UWAGA
W przypadku składania oferty np na Pakiet I i II można zsumować ww. wartości i wykazać się dostawą obejmującą przedmiot zamówienia na łączną kwotę brutto.
Uwaga. Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, gdy Wykonawca wykaże szerszy zakres dostaw niż wymaga Zamawiający w ppkt.1.
W przypadku, gdy jakiekolwiek wartości dotyczące ww. warunku wyrażone będą w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznym dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej).



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest:
12. Inne oświadczenia i dokumenty.
1.Wypełniony Formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
2.Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1-2.20 do SIWZ.
3.Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
4.Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.

W ogłoszeniu powinno być:
12. Inne oświadczenia i dokumenty.
1.Wypełniony Formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
2.Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1-2.22 do SIWZ.
3.Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
4.Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-03-22, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019-03-27, godzina: 10:00

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
21. w Pakiecie 21 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
13 000,00 zł brutto,
22. w Pakiecie 22 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
4 100,00 zł brutto,



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIK1
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 21 Nazwa: Pakiet 21
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141010-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostywy częściowej 40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostywy częściowej 40,00


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZIK1
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 22 Nazwa: Pakiet 22
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141010-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostywy częściowej 40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostywy częściowej 40,00
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 33141000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin