Przetarg 7559778 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów...

   
Analizuj Zamówienie 7559778 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-29
przedmiot ogłoszenia
Sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Numer referenc
yjny: ZP – II.271.60.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, będących jednocześnie płatnikami umowy:

1) Żłobek Miejski w Stalowej Woli, Al. Jana Pawła II 5A, 37-450 Stalowa Wola
NIP: 865 15 09 832, REGON: 830009100,

2) Miejski Żłobek Integracyjny, ul. Poniatowskiego 55 A, 37-450 Stalowa Wola
NIP: 865 25 65 324, REGON: 365876488,

3) Przedszkole nr 1, ul. Niezłomnych 2A, 37-450 Stalowa Wola
NIP: 865-15-20-325, REGON: 830220609,

4) Przedszkole nr 2, ul. ks. J. Skoczyńskiego 5, 37-450 Stalowa Wola,
NIP: 865 15 20 354, REGON: 830220615,

5) Przedszkole nr 4, ul. Wańkowicza 72/1, 37-450 Stalowa Wola,
NIP: 865 17 33 311, REGON: 830220704,

6) Przedszkole nr 5, ul. Mieszka I-go 5, 37-464 Stalowa Wola,
NIP: 865 17 76 579, REGON: 830220710,

7) Przedszkole nr 6, ul. Partyzantów 10, 37-450 Stalowa Wola,
NIP: 865 14 94 792, REGON: 830220727,

8) Przedszkole nr 10, Al. Jana Pawła II 11, 37-450 Stalowa Wola,
NIP: 865 15 20 377, REGON: 830220756,

9) Przedszkole nr 11, Al. Jana Pawła II 6, 37-450 Stalowa Wola
NIP: 865 14 94 384, REGON: 830220762,

10) Przedszkole nr 15, ul. Obrońców Westerplatte 1, 37-450 Stalowa Wola,
NIP: 865 15 22 034, REGON: 830220791,

11) Przedszkole nr 18, ul. Poniatowskiego 33, 37-450 Stalowa Wola,
NIP: 865 14 27 264, REGON: 830220816,

12) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1, ul. R. Dmowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola,
NIP: 865 14 27 287, REGON: 000837413,

13) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Pr. Wyszyńskiego 14, 37-450 Stalowa
Wola, NIP: 865 14 26 997, REGON: 000837420,

14) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Niezłomnych 1, 37-450 Stalowa Wola,
NIP: 8651427270, REGON: 000837436,

15) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5, ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola,
NIP: 865 14 50 665, REGON: 000837442,

16) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa
Wola, NIP: 865 14 50 926, REGON: 001321670,

17) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12, ul. Poniatowskiego 55, 37-450 Stalowa
Wola, NIP: 865 14 51 328, REGON: 830003591,

18) Samorządowe Liceum Ogólnokształcące, ul. ul. Wojska Polskiego 9, 37-450
Stalowa Wola, NIP: 865 212 92 73 REGON: 830447997,

19) Zakład Administracji Budynków, ul. Wyszyńskiego 7A, 37-450 Stalowa Wola
NIP: 865 00 12 058, REGON: 180091684

3. Szczegółowy zakres zamówienia określają:
a) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz rzeczowo - cenowy
b) Załącznik nr 2 do SIWZ – Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji
sukcesywnych dostaw środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla
jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
4. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby poszczególnych jednostek własnym transportem, na własny koszt oraz ryzyko. Dostawa obejmuje rozładunek oraz wniesienie towaru do miejsca wskazanego przez osobę upoważnioną z danej jednostki.
5. Produkty powinny spełniać wymogi Państwowego Zakładu Higieny i spełniać wszelkie normy ich stosowania w placówkach edukacyjnych (szkoły, przedszkola, żłobki).
6. Wszystkie produkty objęte zamówieniem dostarczone muszą być w czystych firmowych, oryginalnych opakowaniach producenta, wolne od wad, nieuszkodzone, szczelne, bez pęknięć, pognieceń, nierozerwane.
7. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilościach i terminach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ – Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji sukcesywnych dostaw środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym, e-mailowym lub osobistym przez osoby upoważnione z danej jednostki (intendent), lecz nie później niż 3 dni robocze od momentu zgłoszenia.
8. Wykaz ilości zamawianego towaru jest podany szacunkowo, na podstawie dotychczasowego realnego zużycia. Dopuszcza się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego towaru, wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ, bez prawa roszczeń ze strony Wykonawcy co do zakresu ilościowego, realizowanego zamówienia.
9. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw, w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz rzeczowo – cenowy, będący elementem oferty Wykonawcy. Ceny podane w Załączniku nr 1 Formularz rzeczowo – cenowy, nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy.
10. Rozliczenia z Wykonawcą będą realizowane na podstawie dokumentów księgowych, potwierdzających faktycznie zrealizowane dostawy tj. Faktura VAT, płatna przelewem z terminem płatności 30 dni w ujęciu tygodniowym. Dopuszcza się fakturowanie każdorazowej dostawy towaru, na życzenie osoby upoważnionej/intendenta w danej jednostce organizacyjnej Gminy Stalowa Wola.
11. Dostarczone wraz z towarem dowody księgowe muszą być odebrane przez osobę upoważnioną z danej jednostki.
12. W przypadku dostarczenia produktów niespełniających wyżej wymienionych warunków (towar czysty firmowy w opakowaniu producenta, wolny od wad, nieuszkodzony, szczelny, bez pęknięć, pognieceń, nierozerwany), upoważniony pracownik jednostki organizacyjnej sporządzi protokół odbioru – dostawy i zażąda od Wykonawcy natychmiastowej wymiany przedmiotu zamówienia na produkty spełniające te wymogi w ciągu 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia reklamacji. Powiadomienie zostanie dokonane osobiście bądź telefonicznie z informacją o przedmiocie dostaw, ilości i różnicy jakościowej.
13. Dopuszcza się możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu wymienionego w Formularzu rzeczowo – cenowym – Załącznik nr 1 do SIWZ. Wszystkim wskazanym w SIWZ Zamawiającym przysługuje prawo zamówienia wszelkich, wymienionych produktów w Formularzu rzeczowo - cenowym – Załącznik nr 1 (nawet w przypadku wskazania w pozycji ilościowej „0”) po cenach jednostkowych.
branża Kosmetyki, środki czystości
podbranża środki czystości, kosmetyki i artykuły higieniczne, sprzęt do utrzymania czystości
kody CPV 24000000, 24950000, 33760000, 39700000, 39830000, 39831000, 39832000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin