Przetarg 6911136 - Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów medycznych...

   
Analizuj Zamówienie 6911136 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-07-19
przedmiot ogłoszenia
Sukcesywne dostawy jednorazowych materiałów medycznych wykorzystywanych do zabiegów chirurgicznych.
Numer referencyjny: DZP/21/PN
/2019

Zad. 1 –Serwety sterylne i operacyjne - 8 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 2 –Zestaw uniwersalny - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 3 –Zestaw uniwersalny wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 1 000 szt.;
Zad. 4 –Zestaw otolaryngologiczny (duży)- 1 poz. asort. w ilości 700 szt.;
Zad. 5 –Zestaw otolaryngologiczny (mały)- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
Zad. 6 –Zestaw do artroskopii kolana- 1 poz. asort. w ilości 250 szt.;
Zad. 7 –Zestaw urologiczny/ginekologiczny- 1 poz. asort. w ilości 800 szt.;
Zad. 8 –Zestaw urologiczny TUR- 1 poz. asort. w ilości 500 szt.;
Zad. 9 –Zestaw do ciecia cesarskiego- 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 10 –Zestaw do ciecia cesarskiego CITO- 1 poz. asort. w ilości 100 szt.;
Zad. 11 –Zestaw do operacji biodra- 1 poz. asort. w ilości 400 szt.;
Zad. 12 –Zestaw do operacji kolana- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
Zad. 13 –Zestaw do PCNL- 1 poz. asort. w ilości 30 szt.;
Zad. 14 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy - 1 poz. asort. w ilości 18 000 szt.;
Zad. 15 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 5 000 szt.;
Zad. 16 –Fartuchy i prześcieradła - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 17 –Podkłady na stół operacyjny - 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
Zad. 18 –Ubranie operacyjne - 1 poz. asort. w ilości 3 000 szt.;
Zad. 19 –Bielizna dla pacjentów - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 20 –Podkłady papierowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 21 –Podkłady papierowe ginekologiczne i śliniaki stomatologiczne- 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 22 –Pokrowce higieniczne - 1 poz. asort. w ilości 2 000 szt.;
Zad. 23 –Spodenki włókninowe- 1 poz. asort. w ilości 1 200 szt.;
Zad. 24 –Osłony na akcesoria - 3 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 25 –Czepki operacyjne - hełm oraz przedłużony - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 26 –Pościel jednorazowa- 1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.;
Zad. 27 –Akcesoria dodatkowe - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 28 –Przylepna dwukomorowa kieszeń na narzędzia chirurgiczne - 1 poz. asort. w ilości 200 szt. ;

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zad. 1 –Serwety sterylne i operacyjne - 8 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 1 –Serwety sterylne i operacyjne - 8 poz. asort. w różnych ilościach;

Część nr: 2 Nazwa: Zad. 2 –Zestaw uniwersalny - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 2 –Zestaw uniwersalny - 2 poz. asort. w różnych ilościach;

Część nr: 3 Nazwa: Zad. 3 –Zestaw uniwersalny wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 1 000 szt.;
Zad. 3 –Zestaw uniwersalny wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 1 000 szt.;

Część nr: 4 Nazwa: Zad. 4 –Zestaw otolaryngologiczny (duży)- 1 poz. asort. w ilości 700 szt.;
Zad. 4 –Zestaw otolaryngologiczny (duży)- 1 poz. asort. w ilości 700 szt.;

Część nr: 5 Nazwa: Zad. 5 –Zestaw otolaryngologiczny (mały)- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
Zad. 5 –Zestaw otolaryngologiczny (mały)- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;

Część nr: 6 Nazwa: Zad. 6 –Zestaw do artroskopii kolana- 1 poz. asort. w ilości 250 szt.;
Zad. 6 –Zestaw do artroskopii kolana- 1 poz. asort. w ilości 250 szt.;

Część nr: 7 Nazwa: Zad. 7 –Zestaw urologiczny/ginekologiczny- 1 poz. asort. w ilości 800 szt.;
Zad. 7 –Zestaw urologiczny/ginekologiczny- 1 poz. asort. w ilości 800 szt.;

Część nr: 8 Nazwa: Zad. 8 –Zestaw urologiczny TUR- 1 poz. asort. w ilości 500 szt.;
Zad. 8 –Zestaw urologiczny TUR- 1 poz. asort. w ilości 500 szt.;

Część nr: 9 Nazwa: Zad. 9 –Zestaw do ciecia cesarskiego- 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 9 –Zestaw do ciecia cesarskiego- 2 poz. asort. w różnych ilościach;

Część nr: 10 Nazwa: Zad. 10 –Zestaw do ciecia cesarskiego CITO- 1 poz. asort. w ilości 100 szt.;
Zad. 10 –Zestaw do ciecia cesarskiego CITO- 1 poz. asort. w ilości 100 szt.;

Część nr: 11 Nazwa: Zad. 11 –Zestaw do operacji biodra- 1 poz. asort. w ilości 400 szt.;
Zad. 11 –Zestaw do operacji biodra- 1 poz. asort. w ilości 400 szt.;

Część nr: 12 Nazwa: Zad. 12 –Zestaw do operacji kolana- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
Zad. 12 –Zestaw do operacji kolana- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;

Część nr: 13 Nazwa: Zad. 13 –Zestaw do PCNL- 1 poz. asort. w ilości 30 szt.;
Zad. 13 –Zestaw do PCNL- 1 poz. asort. w ilości 30 szt.;

Część nr: 14 Nazwa: Zad. 14 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy - 1 poz. asort. w ilości 18 000 szt.;
Zad. 14 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy - 1 poz. asort. w ilości 18 000 szt.;

Część nr: 15 Nazwa: Zad. 15 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 5 000 szt.;
Zad. 15 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 5 000 szt.;

Część nr: 16 Nazwa: Zad. 16 –Fartuchy i prześcieradła - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 16 –Fartuchy i prześcieradła - 7 poz. asort. w różnych ilościach;

Część nr: 17 Nazwa: Zad. 17 –Podkłady na stół operacyjny - 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;
Zad. 17 –Podkłady na stół operacyjny - 1 poz. asort. w ilości 200 szt.;

Część nr: 18 Nazwa: Zad. 18 –Ubranie operacyjne - 1 poz. asort. w ilości 3 000 szt.;
Zad. 18 –Ubranie operacyjne - 1 poz. asort. w ilości 3 000 szt.;

Część nr: 19 Nazwa: Zad. 19 –Bielizna dla pacjentów - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 19 –Bielizna dla pacjentów - 2 poz. asort. w różnych ilościach;

Część nr: 20 Nazwa: Zad. 20 –Podkłady papierowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 20 –Podkłady papierowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach;

Część nr: 21 Nazwa: Zad. 21 –Podkłady papierowe ginekologiczne i śliniaki stomatologiczne- 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 21 –Podkłady papierowe ginekologiczne i śliniaki stomatologiczne- 2 poz. asort. w różnych ilościach;

Część nr: 22 Nazwa: Zad. 22 –Pokrowce higieniczne - 1 poz. asort. w ilości 2 000 szt.;
Zad. 22 –Pokrowce higieniczne - 1 poz. asort. w ilości 2 000 szt.;

Część nr: 23 Nazwa: Zad. 23 –Spodenki włókninowe- 1 poz. asort. w ilości 1 200 szt.;
Zad. 23 –Spodenki włókninowe- 1 poz. asort. w ilości 1 200 szt.;

Część nr: 24 Nazwa: Zad. 24 –Osłony na akcesoria - 3 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 24 –Osłony na akcesoria - 3 poz. asort. w różnych ilościach;

Część nr: 25 Nazwa: Zad. 25 –Czepki operacyjne - hełm oraz przedłużony - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 25 –Czepki operacyjne - hełm oraz przedłużony - 2 poz. asort. w różnych ilościach;

Część nr: 26 Nazwa: Zad. 26 –Pościel jednorazowa- 1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.;
Zad. 26 –Pościel jednorazowa- 1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.;

Część nr: 27 Nazwa: Zad. 27 –Akcesoria dodatkowe - 7 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 27 –Akcesoria dodatkowe - 7 poz. asort. w różnych ilościach;

Część nr: 28 Nazwa: Zad. 28 –Przylepna dwukomorowa kieszeń na narzędzia chirurgiczne - 1 poz. asort. w ilości 200 szt. ;
Zad. 28 –Przylepna dwukomorowa kieszeń na narzędzia chirurgiczne - 1 poz. asort. w ilości 200 szt. ;

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540154597-N-2019 z dnia: 2019-07-25
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-30, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-01, godzina: 11:00,


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540156758-N-2019 z dnia: 2019-07-29
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zad. 1 –Serwety sterylne i operacyjne - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 2 –Zestaw uniwersalny - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 3 –Zestaw uniwersalny wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 1 000 szt.; Zad. 4 –Zestaw otolaryngologiczny (duży)- 1 poz. asort. w ilości 700 szt.; Zad. 5 –Zestaw otolaryngologiczny (mały)- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.; Zad. 6 –Zestaw do artroskopii kolana- 1 poz. asort. w ilości 250 szt.; Zad. 7 –Zestaw urologiczny/ginekologiczny- 1 poz. asort. w ilości 800 szt.; Zad. 8 –Zestaw urologiczny TUR- 1 poz. asort. w ilości 500 szt.; Zad. 9 –Zestaw do ciecia cesarskiego- 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 10 –Zestaw do ciecia cesarskiego CITO- 1 poz. asort. w ilości 100 szt.; Zad. 11 –Zestaw do operacji biodra- 1 poz. asort. w ilości 400 szt.; Zad. 12 –Zestaw do operacji kolana- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.; Zad. 13 –Zestaw do PCNL- 1 poz. asort. w ilości 30 szt.; Zad. 14 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy - 1 poz. asort. w ilości 18 000 szt.; Zad. 15 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 5 000 szt.; Zad. 16 –Fartuchy i prześcieradła - 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 17 –Podkłady na stół operacyjny - 1 poz. asort. w ilości 200 szt.; Zad. 18 –Ubranie operacyjne - 1 poz. asort. w ilości 3 000 szt.; Zad. 19 –Bielizna dla pacjentów - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 20 –Podkłady papierowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 21 –Podkłady papierowe ginekologiczne i śliniaki stomatologiczne- 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 22 –Pokrowce higieniczne - 1 poz. asort. w ilości 2 000 szt.; Zad. 23 –Spodenki włókninowe- 1 poz. asort. w ilości 1 200 szt.; Zad. 24 –Osłony na akcesoria - 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 25 –Czepki operacyjne - hełm oraz przedłużony - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 26 –Pościel jednorazowa- 1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.; Zad. 27 –Akcesoria dodatkowe - 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 28 –Przylepna dwukomorowa kieszeń na narzędzia chirurgiczne - 1 poz. asort. w ilości 200 szt. ;
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zad. 1 –Serwety sterylne i operacyjne - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 2 –Zestaw uniwersalny - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 3 –Zestaw uniwersalny wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 1 000 szt.; Zad. 4 –Zestaw otolaryngologiczny (duży)- 1 poz. asort. w ilości 700 szt.; Zad. 5 –Zestaw otolaryngologiczny (mały)- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.; Zad. 6 –Zestaw do artroskopii kolana- 1 poz. asort. w ilości 250 szt.; Zad. 7 –Zestaw urologiczny/ginekologiczny- 1 poz. asort. w ilości 800 szt.; Zad. 8 –Zestaw urologiczny TUR- 1 poz. asort. w ilości 500 szt.; Zad. 9 –Zestaw do ciecia cesarskiego- 1 poz. asort. w ilości 600 szt.; Zad. 9a –kocyk dla noworodka- 1 poz. asort. w ilości 50 szt.;Zad. 10 –Zestaw do ciecia cesarskiego CITO- 1 poz. asort. w ilości 100 szt.; Zad. 11 –Zestaw do operacji biodra- 1 poz. asort. w ilości 400 szt.; Zad. 12 –Zestaw do operacji kolana- 1 poz. asort. w ilości 200 szt.; Zad. 13 –Zestaw do PCNL- 1 poz. asort. w ilości 30 szt.; Zad. 14 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy - 1 poz. asort. w ilości 18 000 szt.; Zad. 15 –Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony - 1 poz. asort. w ilości 5 000 szt.; Zad. 16 –Ściereczki i prześcieradła - 3 poz. asort. w różnych ilościach;16a –Fartuchy i buty ochronne - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 17 –Podkłady na stół operacyjny - 1 poz. asort. w ilości 200 szt.; Zad. 18 –Ubranie operacyjne - 1 poz. asort. w ilości 3 000 szt.; Zad. 19 –Bielizna dla pacjentów - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 20 –Podkłady papierowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 21 –Podkłady papierowe ginekologiczne i śliniaki stomatologiczne- 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 22 –Pokrowce higieniczne - 1 poz. asort. w ilości 2 000 szt.; Zad. 23 –Spodenki włókninowe- 1 poz. asort. w ilości 1 200 szt.; Zad. 24 –Osłony na akcesoria - 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 25 –Czepki operacyjne - hełm - 1 poz. asort. w ilości 500 szt.;Zad. 25a –Czepki operacyjne - przedłużony - 1 poz. asort. w ilości 300szt.; Zad. 26 –Pościel jednorazowa- 1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.; Zad. 27 –Akcesoria dodatkowe - 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 28 –Przylepna dwukomorowa kieszeń na narzędzia chirurgiczne - 1 poz. asort. w ilości 200 szt. ;


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-01, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-02, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne, odzież medyczna i jednorazowa
kody CPV 33141000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin