Zlecenie 7221375 - Świadczenie przez Wykonawcę na telefoniczne zgłoszenie...

   
Zamówienie 7221375 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-12-06
przedmiot zlecenia
Świadczenie przez Wykonawcę na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego doraźnych usług konserwacji i serwisu systemu telekomunikacyj
nego w zakresie: diagnostyki usterek/awarii, konserwacji i usuwania usterek/awarii modułów centrali telefonicznej Alcatel - Lucent 4400 i połączeń sieciowych (linków ABC - F pomiędzy modułami) w budynkach zlokalizowanych:
1) przy ul. M. Curie - Skłodowskiej 9 w Bydgoszczy - moduł główny;
2) przy ul. Karłowicza 24 w Bydgoszczy - moduł wyniesiony;
3) przy ul. Jagiellońskiej 13 - 15 w Bydgoszczy - moduł wyniesiony;
4) przy ul. Łukasiewicza 1 - moduł wyniesiony.
3.2. Wykonawca będzie realizował usługi za pomocą własnych narzędzi.
3.3. Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do wykonania zleconej usługi w ciągu godziny od otrzymania zgłoszenia telefonicznego od Zamawiającego.
3.4. Usunięcie usterek/awarii nastąpi w czasie podanym w tabeli poniżej:
LP. Lokalizacja Ilość portów Przyjęcie zgłoszenia Usterka/awaria pilna*1 - czas usunięcia usterki/awarii Usterka/awaria niepilna*2 - czas usunięcia usterki/awarii
A B C D E F
1 Moduł główny przy ul. M. Curie - Skłodowskiej 9 Około 2 500 24h/7 dni w tygodniu 4 h 12 h
2 Moduł wyniesiony przy ul. Karłowicza 24 200 24h/7 dni w tygodniu 6 h 24 h
3 Moduł wyniesiony przy ul. Jagiellońskiej 13-15 250 24h/7 dni w tygodniu 6 h 24 h
4 Moduł wyniesiony przy ul. Łukasiewicza 1 150 24h/7 dni w tygodniu 6 h 24 h
*1 - usterka/awaria pilna - uniemożliwiająca pracę centrali telefonicznej w ruchu wejściowym i wyjściowym
*2 - usterka/awaria niepilna - uszkodzenie częściowe wyposażenia centrali, pozwalające na pracę centrali w ruchu wejściowym i wyjściowym
3.5. W przypadku usterki/awarii, z której usunięciem związane są dodatkowe koszty nieprzewidziane, jak chociażby koszty materiałowe, Wykonawca przed przystąpieniem do usuwania usterki/awarii jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu rodzaj i wysokość dodatkowych kosztów oraz uzyskać zgodę Zamawiającego na usunięcie usterki/awarii.
3.6. Jeżeli czas usunięcia usterki/awarii będzie przekraczał terminy określone w/w tabeli, Wykonawca zapewni wyposażenie zastępcze umożliwiające i zapewniające działanie systemu telekomunikacyjnego.
branża Telekomunikacja, Telefony
podbranża osprzęt radiotelekomunikacyjny telefoniczny
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin