Przetarg 7569756 - Świadczenie usług przewozu uczniów do i ze szkół na...

   
Analizuj Zamówienie 7569756 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-03
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług przewozu uczniów do i ze szkół na terenie Gminy Gorzyce w roku szkolnym 2020/2021.
Numer referencyjny: I-I.271.
7.2020

1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się w roku szkolnym 2020/2021 świadczyć usługi przewozowe polegające na dowożeniu uczniów w godzinach ustalonych
z dyrektorami poszczególnych szkół i przedszkola na terenie Gminy Gorzyce na trasach:
a. Trasa I Zalesie Gorzyckie - Pączek Gorzycki - Osiedle Gorzyce - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. ks. Adama Osetka w Gorzycach – 37 uczniów;
b. Trasa II Motycze Poduchowne – Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II
w Gorzycach - 15 uczniów;
c. Trasa III Orliska – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sokolnikach, 21 uczniów;
d. Trasa IV Wrzawy – Szkoła Podstawowa we Wrzawach, 41 uczniów (trasa Sadowie, Pasternik, Kawęczyn, Dąbrowa, Łapiszów):
2. Łączna długość tras ok. 32 km. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wymienionych tras.
3. Wykonawca sprawuje opiekę i ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci na trasie przewozu.
4. Przewóz dzieci odbywać się będzie w godzinach ustalonych
z dyrektorami szkół.
5. W przypadku zmiany ustawowych dni nauki szkolnej lub podziału godzin Wykonawca zostanie powiadomiony przez dyrektorów szkół o zmianie terminu lub godzinach dowozu.
6. Liczba uczniów może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego.
7. Potwierdzeniem prawa do korzystania z przejazdu uczniów jest bilet miesięczny szkolny, ważny wraz z legitymacją, wystawiony przez Wykonawcę na podstawie imiennej listy uczniów przedstawionej przez dyrektorów szkół.
8. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie.
9. W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę autobusem zastępczym zgodnie z rozkładem jazdy.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi od 01.09.2020 r. do 25.06.2021 r.
11. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wskazał iż osoby wykonujące następujące czynności były zatrudnione na umowę o pracę:
a) czynności związane z kierowaniem pojazdami w ramach krajowego transportu drogowego osób.
2) Osoby wykonujące czynności o których mowa w pkt. 1 lit. a) mają zostać zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia
3) Sposobu dokumentowania i kontroli zatrudnienia osób, o których mowa pkt. 2:
a) Wykonawca (lub podwykonawca) z którym zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia publicznego dostarczy przed rozpoczęciem świadczenia usługi oświadczenie o zatrudnieniu osób o których mowa w pkt 1 lit. a) na podstawie umowy o pracę,
b) W trakcie realizacji robót Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zatrudnienia osób o których mowa w pkt. 1 lit. a) Wykonawca w terminie 5 dni na każde żądanie Zamawiającego przedstawi Zamawiającemu zanonimizowane kopie umów o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w ust. 3. wraz zanonimizowaną kopią formularza ZUS ZUA, ponadto Wykonawca przedstawi Zamawiającemu druk DRA i do tego zanonimizowany załącznik RCA z elektronicznym lub pocztowym dowodem przesłania z którego będzie wynikał dowód opłacenia składek do ZUS za osoby o których mowa w pkt. 1 lit. a),
c) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów składanych przez Wykonawcę na poczet wykazania spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt. 2 Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia odpowiednich organów kontrolnych w celu potwierdzenia treści tych dokumentów,
d) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie.
4)Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia:
- w przypadku nie przedstawienia w terminie dokumentów, o których mowa w pkt. 3 lit. a) i b) Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 5 000,00 PLN.
branża Przewóz osób
kody CPV 60171000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin