Przetarg 7799966 - Świadczenie usługi oceny merytorycznej wniosków i...

   
Analizuj Zamówienie 7799966 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-11-06
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usługi oceny merytorycznej wniosków i biznesplanów – Subregion I.
Numer referencyjny: ZP 40/2020/ROWES

A. Przedm
iotem zamówienia jest „Świadczenie usługi oceny merytorycznej wniosków i biznesplanów” w związku z realizacją projektu pn. „ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I”.
Do zadań Wykonawcy należy wskazanie i zapewnienie Eksperta (osoby fizycznej) do którego będzie należała ocena merytoryczna Wniosków o przyznanie wsparcia finansowego (Wniosek) i biznesplanów oraz pozostałych załączników złożonych w ramach ogłoszonych naborów oraz w ramach procedury odwoławczej ogłaszanych naborów.
B. Zamówienie jest podzielone na 8 identycznych części.
JEDEN WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ WYŁĄCZNIE NA JEDNĄ CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA.
Szacunkowa liczba ocenianych Wniosków oraz załączników do Wniosku (a tym samym ocen merytorycznych) przypadających na poszczególne części wynosi:
Część I:
maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy;
maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy.
Część II:
maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy;
maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy.
Część III:
maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy;
maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy.
Część IV:
maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy;
maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy.
Część V:
maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy;
maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy.
Część VI:
maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy;
maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy.
Część VII:
maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy;
maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy.
Część VIII:
maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy;
maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy.
C. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:
1) Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia,
2) Załącznik nr 2 do siwz – Wzór umowy z wykonawcą,
3) Załącznik nr 3 do siwz – dokumenty w oparciu, o które będzie dokonywana ocena przez Ekspertów i które są dostępne pod adresem http://www.wsparcie.es/dokumenty/wsparcie-finansowe/rowes-i-2-0/ ,
4) Załącznik nr 4 do siwz – Wzór oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO,
5) Załącznik nr 5 do siwz – Wzór umowy podpowierzenia danych osobowych.
D. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Część I
Część I : maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: 1) Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia, 2) Załącznik nr 2 do siwz – Wzór umowy z wykonawcą, 3) Załącznik nr 3 do siwz – dokumenty w oparciu, o które będzie dokonywana ocena przez Ekspertów i które są dostępne pod adresem http://www.wsparcie.es/dokumenty/wsparcie-finansowe/rowes-i-2-0/ , 4) Załącznik nr 4 do siwz – Wzór oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO , 5) Załącznik nr 5 do siwz – Wzór umowy podpowierzenia danych osobowych.

Część nr: 2 Nazwa: Część II
Część II : maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: 1) Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia, 2) Załącznik nr 2 do siwz – Wzór umowy z wykonawcą, 3) Załącznik nr 3 do siwz – dokumenty w oparciu, o które będzie dokonywana ocena przez Ekspertów i które są dostępne pod adresem http://www.wsparcie.es/dokumenty/wsparcie-finansowe/rowes-i-2-0/ , 4) Załącznik nr 4 do siwz – Wzór oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO , 5) Załącznik nr 5 do siwz – Wzór umowy podpowierzenia danych osobowych.

Część nr: 3 Nazwa: Część III
Część III : maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: 1) Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia, 2) Załącznik nr 2 do siwz – Wzór umowy z wykonawcą, 3) Załącznik nr 3 do siwz – dokumenty w oparciu, o które będzie dokonywana ocena przez Ekspertów i które są dostępne pod adresem http://www.wsparcie.es/dokumenty/wsparcie-finansowe/rowes-i-2-0/ , 4) Załącznik nr 4 do siwz – Wzór oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO , 5) Załącznik nr 5 do siwz – Wzór umowy podpowierzenia danych osobowych.

Część nr: 4 Nazwa: Część IV
Część IV : maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: 1) Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia, 2) Załącznik nr 2 do siwz – Wzór umowy z wykonawcą, 3) Załącznik nr 3 do siwz – dokumenty w oparciu, o które będzie dokonywana ocena przez Ekspertów i które są dostępne pod adresem http://www.wsparcie.es/dokumenty/wsparcie-finansowe/rowes-i-2-0/ , 4) Załącznik nr 4 do siwz – Wzór oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO , 5) Załącznik nr 5 do siwz – Wzór umowy podpowierzenia danych osobowych.

Część nr: 5 Nazwa: Część V
Część V : maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: 1) Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia, 2) Załącznik nr 2 do siwz – Wzór umowy z wykonawcą, 3) Załącznik nr 3 do siwz – dokumenty w oparciu, o które będzie dokonywana ocena przez Ekspertów i które są dostępne pod adresem http://www.wsparcie.es/dokumenty/wsparcie-finansowe/rowes-i-2-0/ , 4) Załącznik nr 4 do siwz – Wzór oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO , 5) Załącznik nr 5 do siwz – Wzór umowy podpowierzenia danych osobowych.

Część nr: 6 Nazwa: Część VI
Część VI : maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: 1) Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia, 2) Załącznik nr 2 do siwz – Wzór umowy z wykonawcą, 3) Załącznik nr 3 do siwz – dokumenty w oparciu, o które będzie dokonywana ocena przez Ekspertów i które są dostępne pod adresem http://www.wsparcie.es/dokumenty/wsparcie-finansowe/rowes-i-2-0/ , 4) Załącznik nr 4 do siwz – Wzór oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO , 5) Załącznik nr 5 do siwz – Wzór umowy podpowierzenia danych osobowych.

Część nr: 7 Nazwa: Część VII
Część VII : maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: 1) Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia, 2) Załącznik nr 2 do siwz – Wzór umowy z wykonawcą, 3) Załącznik nr 3 do siwz – dokumenty w oparciu, o które będzie dokonywana ocena przez Ekspertów i które są dostępne pod adresem http://www.wsparcie.es/dokumenty/wsparcie-finansowe/rowes-i-2-0/ , 4) Załącznik nr 4 do siwz – Wzór oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO , 5) Załącznik nr 5 do siwz – Wzór umowy podpowierzenia danych osobowych.

Część nr: 8 Nazwa: Część VIII
Część VIII : maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: 1) Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia, 2) Załącznik nr 2 do siwz – Wzór umowy z wykonawcą, 3) Załącznik nr 3 do siwz – dokumenty w oparciu, o które będzie dokonywana ocena przez Ekspertów i które są dostępne pod adresem http://www.wsparcie.es/dokumenty/wsparcie-finansowe/rowes-i-2-0/ , 4) Załącznik nr 4 do siwz – Wzór oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO , 5) Załącznik nr 5 do siwz – Wzór umowy podpowierzenia danych osobowych.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540230721-N-2020 z dnia: 2020-11-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
A. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi oceny merytorycznej wniosków i biznesplanów” w związku z realizacją projektu pn. „ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I”. Do zadań Wykonawcy należy wskazanie i zapewnienie Eksperta (osoby fizycznej) do którego będzie należała ocena merytoryczna Wniosków o przyznanie wsparcia finansowego (Wniosek) i biznesplanów oraz pozostałych załączników złożonych w ramach ogłoszonych naborów oraz w ramach procedury odwoławczej ogłaszanych naborów. B. Zamówienie jest podzielone na 8 identycznych części. JEDEN WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ WYŁĄCZNIE NA JEDNĄ CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA. Szacunkowa liczba ocenianych Wniosków oraz załączników do Wniosku (a tym samym ocen merytorycznych) przypadających na poszczególne części wynosi: Część I: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część II: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część III: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część IV: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część V: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część VI: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część VII: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część VIII: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. C. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: 1) Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia, 2) Załącznik nr 2 do siwz – Wzór umowy z wykonawcą, 3) Załącznik nr 3 do siwz – dokumenty w oparciu, o które będzie dokonywana ocena przez Ekspertów i które są dostępne pod adresem http://www.wsparcie.es/dokumenty/wsparcie-finansowe/rowes-i-2-0/ , 4) Załącznik nr 4 do siwz – Wzór oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, 5) Załącznik nr 5 do siwz – Wzór umowy podpowierzenia danych osobowych. D. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
W ogłoszeniu powinno być:
A. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi oceny merytorycznej wniosków i biznesplanów” w związku z realizacją projektu pn. „ROWES - wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I”. Do zadań Wykonawcy należy wskazanie i zapewnienie Eksperta (osoby fizycznej) do którego będzie należała ocena merytoryczna Wniosków o przyznanie wsparcia finansowego (Wniosek) i biznesplanów oraz pozostałych załączników złożonych w ramach ogłoszonych naborów oraz w ramach procedury odwoławczej ogłaszanych naborów. B. Zamówienie jest podzielone na 8 identycznych części. JEDEN WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ WYŁĄCZNIE NA JEDNĄ CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA. Szacunkowa liczba ocenianych Wniosków oraz załączników do Wniosku (a tym samym ocen merytorycznych) przypadających na poszczególne części wynosi: Część I: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część II: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część III: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część IV: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część V: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część VI: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część VII: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. Część VIII: maksymalnie 25 ocen na etapie oceny merytorycznej w ciągu trwania umowy; maksymalnie 13 ocen na etapie procedury odwoławczej w ciągu trwania umowy. C. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: 1) poprawiony Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia, 2) Załącznik nr 2 do siwz – Wzór umowy z wykonawcą, 3) poprawiony Załącznik nr 3 do siwz – dokumenty w oparciu, o które będzie dokonywana ocena przez Ekspertów i które są dostępne pod adresem http://www.wsparcie.es/dokumenty/wsparcie-finansowe/rowes-i-2-0/ , 4) Załącznik nr 4 do siwz – Wzór oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, 5) Załącznik nr 5 do siwz – Wzór umowy podpowierzenia danych osobowych. D. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-23, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-30, godzina: 10:00,

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
W sekcji III.1.3) na końcu dodaje się: Przez przedsiębiorstwo społeczne w zakresie wymaganego doświadczenia Eksperta należy rozumieć Przedsiębiorstwo społeczne zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Rzeszowskiego Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Subregionie I jako podmiot, który spełnia łącznie poniższe warunki:
a) posiada osobowość prawną i prowadzi:
i) działalność gospodarczą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym,
lub
ii) działalność odpłatną pożytku publicznego w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 24 kwietnia 2004 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, lub
iii) działalność oświatową w rozumieniu art. 170 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 1148), lub
iv) działalność kulturalną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1983, z późn. zm.),
b) zatrudnia co najmniej 30% osób, które należą do minimum jednej z poniższych grup:
i) osoby bezrobotne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 1265, z późn. zm.);
ii) osoby do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia, posiadające status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
iii) osoby poszukujące pracy niepozostające w zatrudnieniu lub niewykonujące innej pracy zarobkowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
iv) osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
v) osoby z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2018 r. poz. 1878, z późn. zm.);
vi) osoby, o których mowa w art. 1 ust. 2 pkt 1–3 i 5–7 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 217, z późn. zm.);
vii) osoby podlegające ubezpieczeniu społecznemu rolników w pełnym zakresie na podstawie przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników, jeżeli ich dochód ustalany zgodnie z art. 7 ust. 5–10 ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz. U. z 2018 r. poz. 2134, z późn. zm.) wynosi nie więcej niż dochód z 6 hektarów przeliczeniowych;
viii) osoby spełniające kryteria, o których mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;
ix) osoby o których mowa w art. 49 pkt 7 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
x) osoby usamodzielniane, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
xi) osoby ubogie pracujące, o których mowa w rozdziale 3 pkt 17 Wytycznych Ministra Rozwoju i Finansów w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020;
c) jest podmiotem, który nie dystrybuuje zysku lub nadwyżki bilansowej pomiędzy udziałowców, akcjonariuszy lub pracowników, ale przeznacza go na wzmocnienie potencjału przedsiębiorstwa jako kapitał niepodzielny oraz w określonej części na reintegrację zawodową i społeczną;
d) jest zarządzany na zasadach demokratycznych, co oznacza, że struktura zarządzania Przedsiębiorstwem Społecznym lub ich struktura własnościowa opiera się na współzarządzaniu w przypadku spółdzielni, akcjonariacie pracowniczym lub zasadach partycypacji pracowników, co podmiot określa w swoim statucie lub innym dokumencie założycielskim;
e) wynagrodzenia wszystkich pracowników, w tym kadry zarządzającej są ograniczone limitami, tj. nie przekraczają wartości, o której mowa w art. 9 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
f) zatrudnia w oparciu o umowę o pracę, spółdzielczą umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną (z wyłączeniem osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, które prowadzą działalność gospodarczą) co najmniej trzy osoby w wymiarze czasu pracy co najmniej ¼ etatu, a w przypadku umów cywilnoprawnych na okres nie krótszy niż 3 miesiące i obejmujący nie mniej niż 120 godzin pracy łącznie przez wszystkie miesiące, przy zachowaniu proporcji zatrudnienia określonych w lit. b;
g) prowadzi wobec zatrudnionych osób, o których mowa w lit. b, uzgodniony z tymi osobami i określony w czasie proces reintegracyjny, mający na celu zdobycie lub odzyskanie kwalifikacji zawodowych lub kompetencji kluczowych.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Na końcu sekcji IV.6.5) w pkt F dodaje się pkt 3 o treści: 3. Przez przedsiębiorstwo społeczne w zakresie wymaganego doświadczenia Eksperta należy rozumieć Przedsiębiorstwo społeczne zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Rzeszowskiego Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Subregionie I jako podmiot, który spełnia łącznie poniższe warunki:
a) posiada osobowość prawną i prowadzi:
i) działalność gospodarczą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym,
lub
ii) działalność odpłatną pożytku publicznego w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 24 kwietnia 2004 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, lub
iii) działalność oświatową w rozumieniu art. 170 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 1148), lub
iv) działalność kulturalną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1983, z późn. zm.),
b) zatrudnia co najmniej 30% osób, które należą do minimum jednej z poniższych grup:
i) osoby bezrobotne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 1265, z późn. zm.);
ii) osoby do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia, posiadające status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
iii) osoby poszukujące pracy niepozostające w zatrudnieniu lub niewykonujące innej pracy zarobkowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
iv) osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
v) osoby z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2018 r. poz. 1878, z późn. zm.);
vi) osoby, o których mowa w art. 1 ust. 2 pkt 1–3 i 5–7 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 217, z późn. zm.);
vii) osoby podlegające ubezpieczeniu społecznemu rolników w pełnym zakresie na podstawie przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników, jeżeli ich dochód ustalany zgodnie z art. 7 ust. 5–10 ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz. U. z 2018 r. poz. 2134, z późn. zm.) wynosi nie więcej niż dochód z 6 hektarów przeliczeniowych;
viii) osoby spełniające kryteria, o których mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;
ix) osoby o których mowa w art. 49 pkt 7 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
x) osoby usamodzielniane, o których mowa w art. 140 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
xi) osoby ubogie pracujące, o których mowa w rozdziale 3 pkt 17 Wytycznych Ministra Rozwoju i Finansów w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020;
c) jest podmiotem, który nie dystrybuuje zysku lub nadwyżki bilansowej pomiędzy udziałowców, akcjonariuszy lub pracowników, ale przeznacza go na wzmocnienie potencjału przedsiębiorstwa jako kapitał niepodzielny oraz w określonej części na reintegrację zawodową i społeczną;
d) jest zarządzany na zasadach demokratycznych, co oznacza, że struktura zarządzania Przedsiębiorstwem Społecznym lub ich struktura własnościowa opiera się na współzarządzaniu w przypadku spółdzielni, akcjonariacie pracowniczym lub zasadach partycypacji pracowników, co podmiot określa w swoim statucie lub innym dokumencie założycielskim;
e) wynagrodzenia wszystkich pracowników, w tym kadry zarządzającej są ograniczone limitami, tj. nie przekraczają wartości, o której mowa w art. 9 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
f) zatrudnia w oparciu o umowę o pracę, spółdzielczą umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną (z wyłączeniem osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, które prowadzą działalność gospodarczą) co najmniej trzy osoby w wymiarze czasu pracy co najmniej ¼ etatu, a w przypadku umów cywilnoprawnych na okres nie krótszy niż 3 miesiące i obejmujący nie mniej niż 120 godzin pracy łącznie przez wszystkie miesiące, przy zachowaniu proporcji zatrudnienia określonych w lit. b;
g) prowadzi wobec zatrudnionych osób, o których mowa w lit. b, uzgodniony z tymi osobami i określony w czasie proces reintegracyjny, mający na celu zdobycie lub odzyskanie kwalifikacji zawodowych lub kompetencji kluczowych.
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża analizy, audyty, certyfikaty, konsulting, doradztwo
kody CPV 72221000, 73430000, 79131000, 79400000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin