Przetarg 7209328 - „Świadczenie usługi teleopieki w trybie 24/h oraz...

   
Analizuj Zamówienie 7209328 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-12-05
przedmiot ogłoszenia
„Świadczenie usługi teleopieki w trybie 24/h oraz dostawa wraz z gwarancją, konfiguracją oraz serwisem 24/h opasek i urządzeń do s
ystemu teleopieki”
Numer referencyjny: UM-III.271.ZP.21.2019

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi teleopieki, polegającej na całodobowym monitoringu 80 osób – mieszkańców miasta Zakliczyn w wieku powyżej 60 lat (kobiety) i powyżej 65 lat (mężczyźni), którzy ze względy na zły stan zdrowia, samotność, niepełnosprawność czy niesamodzielność wymagają wsparcia w funkcjonowaniu w warunkach domowych i pomocy w integracji społecznej oraz wezwaniu pomocy lub udzielenia wsparcia w przypadku zagrożenia zdrowia/życia uczestników w miejscu ich zamieszkania w ramach projektu „Aktywni seniorzy w cyfrowym Zakliczynie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Wykonawca zobowiązany będzie również do dostawy wraz z gwarancją, konfiguracją oraz usługą serwisu 24/h opasek i urządzeń do usługi teleopieki w ilości 80 sztuk.

Etap I - Dostawa wraz z gwarancją, konfiguracją i serwisem opasek i urządzeń do systemu teleopieki”

Urządzenia do teleopieki – 80 sztuk
1. aparat/stacja bazowa musi być wyposażona w następujące funkcje i/lub urządzenia dodatkowe
a) funkcja głośnomówiąca automatycznie aktywowana w trakcie połączenia wychodzącego,
b) możliwość wprowadzenia do urządzenia min 3 numerów telefonów – w przypadku braku możliwości dodzwonienia się na numer pierwszy aparat sam podejmie próbę kontaktu na drugi i trzeci numer,
c) dodatkowy przycisk zlokalizowany na opasce lub stacji bazowej pozwalający na wykonywanie połączeń tzw. „Zielonych”,
d) ładowarka, stacja ładująca w zestawie odpowiednia dla parametrów sieci energetycznej na terenie RP - napięcie oraz format wtyczki,
e) gwarancja na co najmniej 12 miesięcy,
f) urządzenie fabrycznie nowe, opatrzone znakiem CE,
g) obsługa karty SIM dowolnego operatora,
h) identyfikacja urządzenia - posiada indywidualny i niepowtarzalny numer (numer seryjny lub nr IMEI),
i) możliwość zmiany numeru przypisanego do przycisku w trakcie użytkowania opaski przez uczestnika.

2. Opaska SOS
a) wodoszczelność min. IP56,
b) zasięg komunikacji z aparatem/stacją bazową min. 20 m wewnątrz budynku oraz min. 50 m w otwartym terenie,
c) możliwość regulacji opaski bez jej fizycznego skrócenia,
d) gwarancja na co najmniej 12 miesięcy,
e) co najmniej jeden przycisk do bezpośredniego połączenia się z Centrum Opieki – przycisk SOS (zalecane rozwiązanie zabezpieczające przed przypadkowym naciśnięciem przycisku),
f) dedykowany przycisk SOS dla połączenia tzw. „czerwonego”, zabezpieczony przed przypadkowym użyciem - np. potrzeba przytrzymania przycisku w celu uruchomieniu funkcji,
g) czas pracy opaski bez konieczności ładowania/wymiany baterii - minimum 12 miesięcy.

3. Wykonawca zobowiązany jest do wstępnej konfiguracji urządzenia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, tj:
a) sparowanie urządzenia z opaską,
b) ustawienie daty i godziny.

4. Wykonawca zobowiązany jest również do serwisu urządzeń do teleopieki i opasek od momentu podpisania protokołu ilościowego i jakościowego do dnia 31.12.2020 r. z uwzględnieniem następujących warunków:
a) urządzenie musi być serwisowane przez dostawcę,
b) serwis urządzeń powinien być prowadzony w trybie 24/h,
c) w ramach serwisu dostawca zapewnia dojazd do uczestnika w czasie nie dłuższym niż 4 godziny i naprawę urządzenia, lub jego wymianę w trakcie jednej wizyty serwisowej,
d) komunikacja GSM,
e) zapewnienie odpowiedniego pakietu do komunikacji głosowej i SMS obustronnej na terenie Polski bez dodatkowych opłat.

5. Wymagania dodatkowe:
a) w przypadku kradzieży, utraty, uszkodzenia opasek do teleopieki z winy Użytkownika w okresie trwania umowy, wykonawca dostarczy produkt w tej samej stawce i specyfikacji co w ofercie pierwotnej;
b) dostawca udzieli Zamawiającemu gwarancji producenta na dostarczone urządzenia na okres min. 12 miesięcy, liczony od dnia spisania protokołu odbioru.


Etap II - Świadczenie usługi teleopieki w trybie 24/h

1) Czas monitoringu - 24 h/dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.
2) Dostawa 80 kart SIM operatora posiadającego zasięg na terenie Miasta Zakliczyn, umożliwiającego wykonywanie połączeń wychodzących oraz przychodzących do Centrum Opieki bez dodatkowych opłat dla Zamawiającego i uczestników.
3) Konfiguracja opasek z systemem teleopieki.
4) Jednoczesna obsługa wielu połączeń przychodzących - wykonawca musi zapewnić obsługę kilku połączeń przychodzących jednocześnie – tzw. kolejkowanie połączeń.
5) Kompatybilność i integralność danych.
6) System musi odbierać, rejestrować i przechowywać:
a) datę i godzinę użycia przycisku SOS,
b) moment wystąpienia alarmu, zapisy rozmów operatora z użytkownikiem oraz rejestr czynności, jakie wykonał operator włącznie z czasem, w jakim zostały przeprowadzone,
c) dane dotyczące ewentualnych napraw gwarancyjnych, wad technicznych i innych występujących problemów z urządzeniem takich jak: wymiana opaski z powodu ukrytej wady, pozostałych problemów technicznych np. z baterią, problemów z łącznością.
7) System musi umożliwiać:
a) prowadzenie rozmowy z użytkownikami opaski,
b) generowanie bilingów i raportów połączeń dla poszczególnych użytkowników, jak i grup użytkowników.
8) Rejestracja czynności operatora - System musi rejestrować czynności operatorów dotyczących użytkowników, w szczególności datę, czas i treść wprowadzanych lub modyfikowanych zapisów, takich jak:
a) zmiana danych Uczestnika,
b) działania prowadzone po uruchomieniu alarmu, wcześniej uzgodnione z Zamawiającym.
9) Sposoby zabezpieczenia systemu - dostęp do systemu powinien być zabezpieczony przynajmniej za pomocą loginu i hasła.
10) Czas przechowywania danych - wszystkie dane użytkowników muszą być przechowywane przez cały okres uczestnictwa w projekcie.
11) Procedury systemu - system musi mieć zaimplementowane funkcję umożliwiające kontrolę czasu oraz czynności wykonywanych przez operatora w przypadku uruchomienia alarmu, dostępną także dla Zamawiającego.
12) Zwrot danych - wszystkie dane zgromadzone przez system podczas trwania umowy dotyczące użytkowników, informacji pobranych z opasek oraz innych danych zarejestrowanych przez system podlegają zwrotowi do Zamawiającego w formie elektronicznej po zakończeniu umowy.
13) Zadania pracowników Centrum Opieki:
a) odbieranie alarmów z opaski,
b) nawiązywanie kontaktu z Uczestnikiem po odebraniu połączenia,
c) kontakt z podanym numerem telefonu wyznaczonym przez Uczestnika w celu weryfikacji wywołania połączenia,
d) wezwanie pomocy w sytuacji zagrożenia życia/zdrowia,
e) utrzymanie kontaktu z Uczestnikiem do momentu przybycia pomocy,
f) stałe monitorowanie stanu technicznego opasek,
g) w przypadku awarii opaski bezzwłoczny kontakt z wykonawcą/dostawcą w celu wymiany lub usunięcia awarii,
h) telefoniczny kontakt z każdym uczestnikiem min. 2 razy w miesiącu,
i) pośredniczenie w zamawianiu usługi Złotej Rączki (umawianie drobnych, bezpłatnych usług naprawczych świadczonych w domach Uczestników projektu przez podmioty wskazane przez Zamawiającego lub Partnera Zamawiającego),
j) informowaniu Uczestników o imprezach, wydarzeniach czy przedsięwzięciach gminnych oraz zachęcanie do udziału w nich.
14) Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzenie szkolenia z usługi teleopieki oraz korzystania z urządzeń do teleopieki dla osób wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający wskaże miejsce i czas organizacji szkolenia.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Medyczna, Pomoc społeczna, usługi opiekuńcze, Telekomunikacja, Telefony
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, usługi medyczne, telekomunikacja usługi, osprzęt radiotelekomunikacyjny telefoniczny, usługi opiekuńcze
kody CPV 32000000, 64210000, 85000000, 85311100, 85311200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin