Przetarg 6893597 - Usługa kierowcy ambulansu Zespołu Ratownictwa Medycznego ...

   
Analizuj Zamówienie 6893597 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-07-11
przedmiot ogłoszenia
Usługa kierowcy ambulansu Zespołu Ratownictwa Medycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
Numer referencyjny: Z
OZ.V-270-27/ZP/19

1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usługi kierowcy pojazdu uprzywilejowanego – ambulansu Zespołu Ratownictwa Medycznego typu podstawowego oraz pozostawanie
w gotowości do realizacji tych usług.
2. Zamawiający posiada trzy Zespoły Ratownictwa Medycznego /ZRM/ z miejscem stacjonowania w:
- ul. Olsztyńska 8, Lidzbark Warmiński
- ul. Mickiewicza 13, Orneta

3.Miejscem wykonywania usług będących przedmiotem postępowania jest rejon operacyjny określony dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim /ZOZ/ w Planie działania Państwowego Ratownictwa Medycznego dla Województwa Warmińsko Mazurskiego.
4.Świadczenie usługi kierowcy odbywać się będzie specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego (ambulanse) będącymi własnością Zamawiającego.
5.Zamawiający wymaga dostępności świadczenia usług w każdy dzień tygodnia, w tym soboty, niedziele, święta i inne dni ustawowo wolne od pracy w systemie całodobowym. Usługi będą świadczone w systemie dwunastogodzinnym, z możliwością wydłużenia za zgodą Wykonawcy i Zamawiającego do 24 godz. Usługi będą świadczone na podstawie ustalonego comiesięcznie uzgodnionego między Wykonawca a Zamawiającym harmonogramu świadczenia usług.
6.Usługa kierowcy ambulansu ZRM obejmuje w szczególności:
1) Kierowanie ambulansem ZRM,
2) Pozostawanie w gotowości do realizacji usługi,
3) Dokonywanie na bieżąco: kontroli stanu pojazdu,
4) Konserwację oraz utrzymywanie czystości i porządku w pojazdach, miejscu garażowania oraz pomieszczeniach przeznaczonych dla kierowców,
5) Współdziałanie z członkami ZRM podczas świadczenia usługi, w tym podczas prowadzenia akcji ratunkowej,
6) Logowanie się w systemie SWD wybierając zespół oraz pełnioną funkcję,
7)Przed rozpoczęciem świadczenia usług sprawdzanie łączności radiowej i przekazywanie dyspozytorowi medycznemu stanu funkcjonowania systemu powiadamiania,
8)Przed rozpoczęciem / zakończeniem świadczenia usług przyjęcie / przekazanie informacji o dotychczasowym przebiegu realizacji usług od kierowcy kończącego / rozpoczynającego świadczenie usługi, ze szczególnym uwzględnieniem dokumentów, stanu technicznego i wyposażenia ambulansu.
9) Prowadzenie dokumentacji eksploatacji pojazdu w formie karty pojazdu oraz dokumentacji wykonywania usługi w formie dziennika usług, w którym wpisuje się między innymi datę
i godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia wykonywania usługi, ilość wyjazdów ich czas rozpoczęcia i zakończenia, miejsce docelowe wyjazdu, numer zlecenia, nazwisko kierującego pojazdem, ilość przejechanych kilometrów (długość trasy) oraz uwagi (w tym zauważone w czasie pracy usterki pojazdu, które dodatkowo na bieżąco zgłasza się Zamawiającemu),
10) Sprawowanie pieczy nad sprzętem będącym na wyposażeniu pojazdu oraz zgłaszanie Zamawiającemu konieczności jego uzupełnienia,
12) Każdorazowo podłączenie w czasie postoju pojazdu do zasilania 220 V celem doładowania urządzeń,
13) W trakcie realizacji usług w przypadku zaistnienia takiej konieczności transport pacjenta do i z karetki oraz pomoc w zajęciu miejsca w karetce przez pacjenta,
15) Pozostawanie w stałej łączności radiowej z Zamawiającym,
16) Sterowanie sygnałami dźwiękowymi i świetlnymi podczas wykonywania wyjazdów „pilnych”,
18) Zachowanie w tajemnicy informacji dotyczących pacjenta, udzielanych świadczeń zdrowotnych pozyskanych w trakcie świadczenia usługi kierowcy,
19) Terminowe wykonywanie na koszt Zamawiającego i w uzgodnieniu z Zamawiającym przeglądów i badań technicznych powierzonych do realizacji przedmiotu zamówienia pojazdów Zamawiającego,
20) Dbałość o aktualność wpisów w dokumentach pojazdu powierzonych przez Zamawiającego, w tym aktualności polis OC, AC i NNW,
21) Ponoszenie odpowiedzialności, w tym finansowej za szkody w pojeździe lub wobec osób trzecich spowodowane przez Wykonawcę lub powstałe w wyniku podejmowanych przez Wykonawcę działań,
22) Stosowanie zakupionej we własnym zakresie odzieży ochronnej zgodnie z wymaganiami w systemie PRM,
23) Wykonawca ponosi odpowiedzialność (w tym finansową) za wszelkie stwierdzone nieprawidłowości w trakcie realizacji usług w zakresie: obsługi zgłoszeń oraz pozostawania w gotowości do realizacji tych usług.

7. Zamawiający wymaga aby kierowca ambulansu świadczący usługę będącą przedmiotem niniejszego zamówienia posiadał uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi zgodnie z art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 04.01.2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. z 2019 r. poz. 341 z późn. zm.), tj:
• ukończył 21 lat,
• posiadał prawo jazdy kat. B,
• uzyskał orzeczenie:
- lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem uprzywilejowanym,
- psychologiczne o braku przeciwskazań psychologicznych do kierowania pojazdem uprzywilejowanym.
• ukończył kurs dla kierujących pojazdami uprzywilejowanymi,
• posiadał zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym w zakresie określonej kategorii prawa jazdy.

Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy (zał. Nr 5 do SIWZ)
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: 1
Przedmiot zamówienia na Część 1 został określony w Części IV i V SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: 2
Przedmiot zamówienia na Część 2 został określony w Części IV i V SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: 3
Przedmiot zamówienia na Część 3 został określony w Części IV i V SIWZ.

Część nr: 4 Nazwa: 4
Przedmiot zamówienia na Część 4 został określony w Części IV i V SIWZ.

Część nr: 5 Nazwa: 5
Przedmiot zamówienia na Część 5 został określony w Części IV i V SIWZ.

Część nr: 6 Nazwa: 6
Przedmiot zamówienia na Część 6 został określony w Części IV i V SIWZ.

Część nr: 7 Nazwa: 7
Przedmiot zamówienia na Część 7 został określony w Części IV i V SIWZ.

Część nr: 8 Nazwa: 8
Przedmiot zamówienia na Część 8 został określony w Części IV i V SIWZ.

Część nr: 9 Nazwa: 9
Przedmiot zamówienia na Część 9 został określony w Części IV i V SIWZ.

Część nr: 10 Nazwa: 10
Przedmiot zamówienia na Część 10 został określony w Części IV i V SIWZ.

Część nr: 11 Nazwa: 11
Przedmiot zamówienia na Część 11 został określony w Części IV i V SIWZ.

Część nr: 12 Nazwa: 12
Przedmiot zamówienia na Część 12 został określony w Części IV i V SIWZ.

Część nr: 13 Nazwa: 13
Przedmiot zamówienia na Część 13 został określony w Części IV i V SIWZ.

Część nr: 14 Nazwa: 14
Przedmiot zamówienia na Część 14 został określony w Części IV i V SIWZ.

Część nr: 15 Nazwa: 15
Przedmiot zamówienia na Część 15 został określony w Części IV i V SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540147079-N-2019 z dnia: 2019-07-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data:2019-07-19, godzina: 13:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data:2019-07-22, godzina: 13:00
branża Medyczna, Praca
podbranża przewóz medyczny
kody CPV 60130000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin