Zlecenie 7498544 - Usługa polegająca na wykonywaniu czynności przez...
(zakończone) | Zamówienie 7498544|
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2020-05-25 |
przedmiot zlecenia | Usługa polegająca na wykonywaniu czynności przez pedagogów w ramach projektu Wspomaganie preadopcji kluczem do udanej adopcji wspó łfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 7.2. Usługi społeczne i zdrowotne Poddziałanie 7.2.2. Usługi społeczne i zdrowotne - projekty konkursowe oraz pozakonkursowe w zakresie epidemii COVID-19. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie pogłębionych diagnoz pedagogicznych dzieci, przeprowadzenie sesji terapii indywidualnych dla dzieci, przeprowadzenie sesji terapii indywidualnej/rodzinnej dla rodzin z problemami opiekuńczo-wychowawczymi. 3. Termin i forma realizacji usługi: Usługi objęte zamówieniem z zakresu diagnozy, terapii, wsparcia, poradnictwa pedagogicznego odbywać się będą w terminie od dnia podpisania umowy do 10.08.2022 r. - cyklicznie w oparciu o indywidualne potrzeby uczestników projektu. 4. Miejsce świadczenia usługi. Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług odbywało się co do zasady w gabinecie terapeutycznym będącym w dyspozycji Wykonawcy, zlokalizowanym na terenie miasta Konina. Zamawiający informuje, że w indywidualnych, wyjątkowych przypadkach, będzie wymagane wykonanie świadczenia w miejscu zamieszkania Uczestnika ze względu na jego ograniczenia ruchowe lub w przypadku innych dysfunkcji, które uniemożliwią Uczestnikowi udział w spotkaniu w gabinecie. 5. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są specjalistyczne usługi z zakresu pogłębionej diagnozy pedagogicznej dziecka ze wskazaniem indywidualnych potrzeb terapeutycznych i rehabilitacyjnych, kompensowania opóźnień rozwojowych dzieci oraz wsparcia rodzin borykających się z problemami opiekuńczo wychowawczymi. 5.1. Zakres pogłębionej diagnozy pedagogicznej - dla 3 dzieci- (w wymiarze: jedna diagnoza maksymalnie 7 godzin na osobę) obejmuje następujące czynności: 5.1.1.. wywiad przeprowadzony z rodzicami/opiekunami dziecka i z dzieckiem - w celu rozpoznania potrzeb oraz występujących trudności. Wywiad obejmuje rozmowę na temat środowiska wychowawczego dziecka oraz Jego funkcjonowania w nim; 5.1.2.. zapoznanie się z opiniami innych specjalistów; bezpośrednia obserwacja zachowań dziecka w gabinecie (wykonanie specjalistycznych, wystandaryzowanych testów pedagogicznych które służą do oceny rozwoju intelektualnego, poznawczego, emocjonalnego i społecznego dziecka); 5.1.3. omówienie wyników badań z rodzicami i w razie potrzeb z dziećmi; 5.1.4. propozycję formy wsparcia; 5.1.5. sporządzenie pisemnej diagnozy; 5.1.6. wystawienie zaświadczenia potwierdzającego udział w diagnozie. 5.2.. Zakres terapii indywidualnych - dla 2 dzieci - wymaga podjęcia czynności polegających na: 5.2.1. terapii indywidualnej dla dzieci - należy przez to rozumieć metodę leczenia poprzez oddziaływania oparte o wiedzę pedagogiczną w relacji pedagog - klient; celem terapii indywidualnej jest stymulowanie i usprawnianie rozwoju funkcji psychomotorycznych dziecka; spotkania pedagoga z dzieckiem odbywają się według indywidualnie ustalonego harmonogramu; 5.2.2. zapoznaniu się z diagnozą innych specjalistów; 5.2.3. bezpośredniej pracy z dzieckiem i konsultacje z rodzicami/opiekunami; 5.2.4. informowanie o postępach i istotnych sprawach rodziców/opiekunów; 5.2.5. stałym kontakcie z rodzicami/opiekunami; 5.2.6. wystawieniu zaświadczenia potwierdzającego udział w terapii. 5.3..Zakres terapii indywidualnej/rodzinnej dla rodzin z problemami opiekuńczo -wychowawczymi - dla 6 osób - wymaga podjęcia czynności polegających na: 5.3.1. analizie sytuacji rodziny i środowiska rodzinnego oraz przyczyn kryzysu w rodzinie; celem terapii indywidualnej/rodzinnej jest wzmocnienie roli i funkcji rodziny; pomoc w integracji rodziny, spotkania pedagoga z klientem odbywają się według indywidualnie ustalonego harmonogramu; 5.3.2. zapoznaniu się z diagnozą innych specjalistów (dot. dzieci); 5.3.3. bezpośredniej pracy z dzieckiem i konsultacje z rodzicami/opiekunami (dot. dzieci); 5.3.4. bezpośredniej pracy z Uczestnikiem projektu (dot. dorosłych); 5.3.5. informowaniu o postępach i istotnych sprawach rodziców/opiekunów (dot. dzieci); 5.3.6. stałym kontakcie z rodzicami/opiekunami (dot. dzieci); 5.3.7..terapii rodzinnej dla rodzin z problemami opiekuńczo - wychowawczymi - należy przez to rozumieć formę terapii, której celem jest rozwiązanie problemów i konfliktów w rodzinie oraz odbudowa więzi między jej członkami, polega na odnalezieniu źródła kryzysu i sposobu na jego pokonanie, ma formę cyklu spotkań w której uczestniczą rodzice, dzieci i pedagog (prowadzący), w terapii powinna uczestniczyć cała rodzina; 5.3.8..bezpośredniej pracy z rodziną (możliwa praca w różnych konfiguracjach w zależności od zaleceń specjalisty); 5.3.9..wystawieniu zaświadczenia potwierdzającego udział w terapii. 5.4. Ilość godzin przeznaczona na poszczególne zadania przedstawia się następująco: 5.4.1. Diagnoza pedagogiczna dzieci - maksymalnie do 7h na osobę; 5.4.2. Kompensowanie opóźnień rozwojowych u dzieci - maksymalnie do 15 h na osobę; 5.4.3..Wsparcie rodzin borykających się z problemami opiekuńczo - wychowawczymi - maksymalnie do 18 h na osobę. 5.5. Ilość godzin z danego zakresu przeznaczonych na poszczególne usługi będzie dobierana indywidualnie, zgodnie z potrzebami beneficjenta. 5.6. Wszelkie formy wsparcia, tj. diagnoza, terapia, porada itp. nie mogą przekroczyć godziny zegarowej (60 min). 5.7. Szacunkowa liczba uczestników może ulec zmianie w zależności od potrzeb. |
branża | Edukacja, szkolenia, Medyczna, Pomoc społeczna, usługi opiekuńcze |
podbranża | edukacja, usługi medyczne, pomoc społeczna |
forma | zapytanie ofertowe |
typ zlecenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Wielkopolskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Wielkopolskie |