Przetarg 6949338 - Usługa udostępnienia powierzchni reklamowych oraz...

   
Analizuj Zamówienie 6949338 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-08-08
przedmiot ogłoszenia
Usługa udostępnienia powierzchni reklamowych oraz publikacji w mediach elektronicznych
Numer referencyjny: ZP.24.2019

1. Przed
miotem zamówienia jest zapewnienie powierzchni reklamowych i publikacji w mediach elektronicznych. Cele:
1) Promowanie wydarzeń w projekcie Pomorski Broker Eksportowy w celu rekrutacji ich uczestników (targi, misje gospodarcze, konferencje, seminaria, i inne)
2) Promowanie narzędzi projektu w celu zachęcenia przedsiębiorców do korzystania z nich (granty, broker zagraniczny, badanie potencjału eksportowego)
3) Promocja działań inicjatywy Invest in Pomerania oraz firm, które zostały obsłużone w ramach tej działalności.
4) Promocja konferencji podsumowującej projekt CIRTOINNO.
2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1) reklama banerowa w portalach o tematyce biznesowej o zasięgu ogólnopolskim;
2) reklamy banerowe oraz publikacje w regionalnym portalu informacyjnym województwa pomorskiego;
3) reklama banerowa i publikacje na stronie głównej portalu skierowanego do branży hotelowo-gastronomicznej;
4) kampania w mediach społecznościowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przez ofertę częściową rozumie się ofertę na część przedmiotu zamówienia, określoną w ust. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorach umów (załączniki nr 3 do SIWZ).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Reklama banerowa w portalach o tematyce biznesowej o zasięgu ogólnopolskim;
Opis zamówienia 1. Reklama banerowa na stronie głównej portalu o tematyce biznesowej o zasięgu ogólnopolskim 1) Wykonawca zapewni miejsce na stronie głównej portalu na dwie tygodniowe kampanie banerowe. 2) Wykonawca wskaże Zamawiającemu proponowane terminy emisji reklamy banerowej w ciągu 14 dni po podpisaniu umowy, przy czym pierwsza kampania powinna nastąpić w okresie między 01.10.2019 a 13.11.2019; druga w okresie między 01.01.2020 a 29.02.2020. 3) Zamawiający dostarczy Wykonawcy projekt graficzny reklamy zgodny ze specyfikacją i zasadami określonymi przez Wykonawcę w stosunku do nośników reklamowych na portalu w ciągu 5 dni od otrzymania specyfikacji od Wykonawcy 4) Baner umieszczony zostanie centralnie w górnej części strony głównej portalu (format double billboard lub równorzędny) 5) Baner emitowany będzie w systemie rotacyjnym - maksymalnie 5 rotujących banerów 6) Wykonawca dostosuje baner do emisji na urządzeniach mobilnych zgodnie z wymogami danego portalu. Wymagania w stosunku do portalu, na którym ma zostać umieszczona reklama. 1. Główna tematyka portalu ma dotyczyć spraw biznesowo-gospodarczych w ujęciu ogólnopolskim i międzynarodowym 2. Średniomiesięczne statystyki portalu powinny wykazywać min. 2 mln użytkowników i min. 6 mln odsłon w okresie na pół roku przed ogłoszeniem niniejszego przetargu 3. Portal nie powinien publikować na swoich stronach materiałów wypełnionych tanią sensacją, tekstów populistycznych o dosadnym języku, odwołujących się do emocji, prowokacji, przekraczających ogólnie przyjęte normy współżycia społecznego, niepostrzegających etyki dziennikarskiej w publikowanych treściach.

Część nr: 2 Nazwa: Reklamy banerowe oraz publikacje w regionalnym portalu informacyjnym województwa pomorskiego;
1. Reklama i publikacje na stronie głównej działu o tematyce gospodarczo-biznesowej portalu 2.1. Tygodniowe kampanie banerowe 1) Wykonawca zapewni miejsce na stronie głównej działu o tematyce gospodarczo-biznesowej portalu dla tygodniowych kampanii banerowych. Liczba kampanii wyniesie od 15 do 25. 2) Wykonawca w ciągu 14 dni od podpisania umowy wskaże Zamawiającemu proponowane terminy emisji 15 kampanii banerowych na stronie głównej działu o tematyce gospodarczo-biznesowej w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, przy czym w każdym miesiącu realizacji zamówienia musi nastąpić co najmniej jedna emisja kampanii. 3) Wykonawca zapewni możliwość emisji dodatkowych 10 kampanii reklamowych w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy w terminie ustalonym między Wykonawcą a Zamawiającym. Kampanie zostaną zrealizowane na podstawie zamówienia cząstkowego, w terminie uzgodnionym przez Strony, jednak nie późniejszym niż 60 dni od dnia złożenia zamówienia cząstkowego. 4) Zamawiający dostarczy Wykonawcy projekt graficzny reklam zgodny ze specyfikacją i zasadami określonymi przez Wykonawcę w stosunku do nośników reklamowych na portalu w ciągu 5 dni od otrzymania specyfikacji od Wykonawcy. 5) Banery publikowane w dziale poświęconym tematyce gospodarczo-finansowej umieszczone zostaną centralnie w górnej części strony głównej tego działu (format double billboard lub równorzędny) 6) Reklama emitowana będzie w modelu FF (stała emisja przez uzgodniony okres) 7) Wykonawca dostosuje baner do emisji na urządzeniach mobilnych zgodnie z wymogami danego portalu. 2.2. Wywiady redakcyjne Pomorski Broker Eksportowy 1) Wykonawca zapewni opracowanie i opublikowanie w dziale o tematyce gospodarczo-biznesowej 6 wywiadów redakcyjnych z przedstawicielami firm, które wzięły udział w projekcie wskazanymi przez Zamawiającego. 2) Tematyka wywiadów powinna być związana z sukcesami firmy odnoszącymi się do jej działalności eksportowej oraz narzędzi, z których skorzystała firma w projekcie Pomorski Broker Eksportowy. 3) Wywiady będą realizowane i opublikowane w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy. 4) Publikacja wywiadów będzie odbywała się co 1 lub 2 miesiące w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym przygotuje harmonogram publikacji wywiadów i prześle go Zamawiającemu w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy. Zamawiający ma prawo dokonać zmiany terminów poszczególnych wywiadów z miesięcznym wyprzedzeniem. 5) Wywiady opracowane zostaną przez dziennikarza działu gospodarczego, który w porozumieniu z Zamawiającym przygotuje pytania i przeprowadzi je. Treść wywiadów przesłana zostanie Zamawiającemu 14 dni przed publikacją. Zamawiający wniesie uwagi do otrzymanego tekstu w ciągu 5 dni a Wykonawca uwzględni je w ciągu 5 dni. Wykonawca opublikuje wywiad po akceptacji e-mailowej przez osobę wskazaną do kontaktu przez Zamawiającego. 2.3. Wywiady redakcyjne Invest in Pomerania 1) Wykonawca zapewni opracowanie i opublikowanie w dziale o tematyce gospodarczo-biznesowej 6 wywiadów redakcyjnych z przedstawicielami firm, które zostały obsłużone w ramach inicjatywy Invest in Pomerania wskazanymi przez Zamawiającego lub z przedstawicielem Invest in Pomerania. 2) Tematyka wywiadu powinna być związana z podsumowaniem realizacji projektu w związku z rocznicą jego rozpoczęcia. 3) Wywiady będą realizowane i opublikowane w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy. 4) Publikacja wywiadów będzie odbywała się co 1 lub 2 miesiące w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym przygotuje harmonogram publikacji wywiadów i prześle go Zamawiającemu w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy. Zamawiający ma prawo dokonać zmiany terminów poszczególnych wywiadów z miesięcznym wyprzedzeniem. 5) Wywiady redakcyjnie opracowane zostaną przez dziennikarza działu gospodarczego, który w porozumieniu z Zamawiającym przygotuje pytania i przeprowadzi wywiady. Treść wywiadu przesłana zostanie Zamawiającemu 14 dni przed publikacją Zamawiający wniesie uwagi do otrzymanego tekstu w ciągu 5 dni a Wykonawca uwzględni je w ciągu 5 dni. Wykonawca opublikuje wywiad po akceptacji e-mailowej osoby wskazanej do kontaktu. Wymagania w stosunku do portalu, w którym ma zostać umieszczona reklama i publikacje. 1. Główną tematyką portalu powinny być informacje dotyczące województwa pomorskiego 2. Portal powinien mieć dział poświęcony tematyce gospodarczo-finansowej, który osiąga średniomiesięczne statystyki w okresie na pół roku przed ogłoszeniem niniejszego przetargu na poziomie co najmniej 80 000 użytkowników i min. 200 000 odsłon. 3. Portal nie powinien publikować na swoich stronach materiałów wypełnionych tanią sensacją, tekstów populistycznych o dosadnym języku, odwołujących się do emocji, prowokacji, przekraczających ogólnie przyjęte normy współżycia społecznego, niepostrzegających etyki dziennikarskiej w publikowanych treściach.

Część nr: 3 Nazwa: Reklama banerowa i publikacje na stronie głównej portalu skierowanego do branży hotelowo-gastronomicznej;
Reklama banerowa i publikacje na stronie głównej portalu skierowanego do branży hotelowo-gastronomicznej. Wykonawca zapewni realizację dwóch następujących po sobie trzytygodniowych kampanii reklamowych, realizowanych najwcześniej na sześć tygodni przed zaplanowaną na drugi tydzień października (10 października) 2019 roku konferencję podsumowującą projekt i nie później niż do końca października 2019 roku. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego propozycję Harmonogramu kampanii w ciągu trzech dni od podpisania Umowy. Każda z dwóch kampanii powinna składać się z niżej wymienionych elementów. 1. Artykuł sponsorowany opublikowany na portalu - czas publikacji: minimum 3 tygodnie a. Materiał prasowy przygotowany przez Zamawiającego, maksymalnie 5000 znaków, z możliwością uzupełnienia treści zdjęciami. b. Treści do artykułu dostarczy zamawiający na 5 dni przed zaplanowaną emisją. 2. Reklama banerowa na głównej stronie portalu przekierowująca do artykułu sponsorowanego – publikowana przez 2 tygodnie. a. Banery umieszczone zostaną centralnie w górnej części strony głównej portalu. b. Reklama emitowana będzie w modelu FF (stała emisja przez uzgodniony okres). c. Projekt graficzny reklamy wykona Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym na tydzień przed publikacją. Wykonawca opracuje co najmniej 2 propozycje projektów reklamy bannerowej dla każdej kampanii. Zamawiający każdorazowo po zaproponowaniu przez Wykonawcę 2 projektów wybierze jeden z nich, w którym Wykonawca, w razie potrzeby wyrażonej przez Zamawiającego, wprowadzi zmiany w maksymalnie trzech turach. 3. Informacja w newsletterze portalu przekierowująca do artykułu sponsorowanego, minimum 3 wysyłki w okresie 3 tygodni. Wszystkie elementy reklamy zostaną uzupełnione logotypami wymaganymi dla projektu CIRTOINNO zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. Wymagania w stosunku do portalu, w którym mają zostać umieszczone reklamy i publikacje. 1) Portal skierowany jest do branży hotelowo-gastronomicznej, w tym kadry zarządzającej, właścicieli oraz pracowników firm turystycznych, hoteli, spa, restauracji a także przedstawicieli turystycznych samorządów branżowych. 2) Portal funkcjonuje na rynku od minimum 5 lat. 3) Portal dociera do ponad 20 tysięcy użytkowników oraz ma ponad 40 tysięcy odsłon w miesiącu. 4) Portal publikuje newsletter przeznaczony dla swoich odbiorców wysyłany przynajmniej raz w tygodniu.

Część nr: 4 Nazwa: Kampania w mediach społecznościowych.
Przygotowanie i przeprowadzenie cyklu kampanii w mediach społecznościowych 1) Wykonawca zapewni od 12 do 20 tygodniowych kampanii płatnych na portalu społeczniościowym Facebook w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2) Wykonawca w ciągu 14 dni od podpisania umowy wskaże Zamawiającemu proponowane terminy emisji 12 kampanii w okresie realizacji umowy, przy czym w każdym miesiącu realizacji zamówienia powinna nastąpić co najmniej jedna emisja kampanii. 3) Wykonawca zapewni możliwość emisji dodatkowych 8 kampanii w terminie ustalonym między Wykonawcą a Zamawiającym. Kampanie zostaną zrealizowane na podstawie zamówienia cząstkowego, w terminie uzgodnionym przez Strony, jednak nie późniejszym niż 60 dni od dnia złożenia zamówienia cząstkowego. 4) Wykonawca przygotuje do publikacji posty oraz wykupi na portalu społecznościowym Facebook zasięgi umożliwiające dotarcie do wybranej grupy odbiorców. Posty ukierunkowane będą na zaangażowanie/interakcje użytkowników. 5) Kampania optymalizowana będzie pod przejścia w miejsce docelowe, zwiększenie zaangażowania osób lubiących stronę, powiększenie liczby osób lubiących stronę. 6) Zamawiający dostarczy Wykonawcy grafikę oraz treść postów potrzebne do przeprowadzenia kampanii. 7) Wykonawca utworzy grupy efektywnych odbiorców reklamy, dobierze metody optymalizacji wyświetlania postów, zaprogramuje kampanię, będzie prowadził bieżący monitoring wyników kampanii, utworzy raport końcowy z wynikami działań reklamowych. 8) Każdy z postów opublikowanych w ramach kampanii osiągnie zasięg płatny min. 30 000 odbiorców. a. Charakterystyka grupy docelowej: b. Zasięg: województwo pomorskie, zasięgi nie mogą ograniczać się tylko do terenu Trójmiasta. c. Grupa docelowa 20-60 lat. d. Płeć: obie. e. Ogólne parametry targetowania: właściciele mikro, małych i średnich firm, stanowiska zarządcze, sektor usług, portale biznesowe, sektor produkcyjny, sektor eksporterów pracodawcy import/eksport, osoby zainteresowane środkami UE. f. Szacowna wielkość grupy: powyżej 100.000 osób 9) Zamawiający nada Wykonawcy niezbędne uprawnienia do zarządzania stroną www.facebook.com/pomorskibrokereksportowy, które umożliwią mu prawidłowe prowadzenie komunikacji. Wykonawca kampanii zobowiązuje się, że będzie działał zgodnie z regulaminem ww. portali, uwzględniając również wszelkie zmiany w funkcjonowaniu serwisów, zgodnie z datą ich wprowadzenia, a reakcja i ewentualne wprowadzanie poprawek będzie odbywało się w terminie maksimum dwóch dni roboczych od wprowadzenia zmian. 10) Zamawiający i Wykonawca ustalą zasady publikacji podczas kampanii innych postów tworzonych na stronie facebook.com/pomorskibrokereksportowy, przez Zamawiającego w celu optymalizacji wyników kampanii.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540172086-N-2019 z dnia: 2019-08-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-08-20, godzina: 12:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019-08-23, godzina: 08:15,
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Usługi reklamowe
podbranża usługi informatyczne, akcje promocyjne, reklamy
kody CPV 79341000, 79341400
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin