Zlecenie 7159119 - Usługa wykonania projektu aranżacji i wyposażenia...

   
Zamówienie 7159119 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-11-14
przedmiot zlecenia
Usługa wykonania projektu aranżacji i wyposażenia pomieszczeń sanitarnych w budynku Sądu przy ul. Narutowicza 19 w Szczecinie
Prz
edmiotem zamówienia jest usługa wykonania projektu aranżacji i wyposażenia w urządzenia sanitarne wraz z kosztorysami i specyfikacją pomieszczeń sanitarnych w budynku Sądu przy ul. Narutowicza 19 w Szczecinie.
IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania projektu aranżacji i wyposażenia w urządzenia sanitarne 10 pomieszczeń o powierzchni około 113 m2. Rzuty poglądowe i wykaz pomieszczeń zawarto w Załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia.
2. Aranżacja powinna być wykonana zgodnie z aktualnymi wymogami przepisów BHP oraz zawierać m.in.:
a) rozkład i rozmieszczenie kabin, pisuarów, umywalek i zlewów,
b) dobór rozwiązania dla kabin (np. ścianki dzielące - murowane, g-k, systemowe, itd.; WC
- kompakty, podtynkowe, itd.)
c) rozmieszczenie podgrzewaczy wody, baterii, podajników mydła i papieru, koszy, luster, drzwi, itd.
d) rozkład płytek podłogowych i ściennych,
e) widoki i przekroje ścian z kompletnym wyposażeniem, kolorystyką i doborem materiałów,
f) rozmieszczenie punktów instalacji wodno-kanalizacyjnej,
g) rozmieszczenie punktów świetlnych na ścianach i sufitach,
h) dobór i spis wszystkich elementów wyposażenia wnętrz,
i) inne wskazania i parametry niezbędne do przeprowadzenia remontu i wyposażenia tych pomieszczeń.
3. Wszystkie zastosowane rozwiązania i materiały powinny uwzględniać codzienne i intensywne korzystanie z tych pomieszczeń przez pracowników i interesantów sądu oraz możliwość łatwego utrzymania odpowiedniej higieny i czystości.
4. Przed przystąpieniem do realizacji opracowania Wykonawca powinien:
a) zapoznać się na miejscu ze specyfiką budynku i wszystkich toalet przy ul. Narutowicza 19 w Szczecinie,
b) wysłuchać oczekiwań Zamawiającego i uwzględnić w opracowaniu jego sugestie
i potrzeby,
c) zapoznać się z dokumentacją projektową budynków będącej w posiadaniu Zamawiającego,
d) we własnym zakresie dokonać weryfikacji z natury wszystkich istotnych pomiarów, pomieszczeń oraz istniejących i zabudowanych instalacji przed realizacją prac projektowych,
5. Opracowanie powinno zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, materiałowe oraz wszystkie niezbędne rysunki, zestawienia szczegółów i detali wraz z dokładnym opisem wszystkich niezbędnych parametrów pozwalających na identyfikację materiału lub urządzenia.
6. Aranżacja, ustawienie i dobór materiałów powinno być zgodne z aktualnymi wymogami przepisów BHP.
7. Opracowanie winno zawierać co najmniej:
a) projekt aranżacji obejmujący rzuty, przekroje oraz detale wraz z wizualizacją w 3D i opisem wszystkich pomieszczeń (3 egz.),
b) wydruki projektu aranżacji w kolorze (3 egz.),
c) wykaz wyposażenia ze wskazaniem odpowiednich parametrów, właściwości i cech dla poszczególnych pomieszczeń,
d) wskazanie materiałów,
e) kosztorys inwestorski z podziałem na poszczególne pomieszczenia,
f) kosztorys tzw. "ślepy" z podziałem na poszczególne pomieszczenia
g) Wszystkie wykonane projekty, opracowania i dokumentacja powinna być złożona także w wersji elektronicznej,
h) Wykonawca może złożyć kilka propozycji wyposażenia i układu pomieszczeń.
8. Wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie.
9. Projekt aranżacji winien być wykonany w taki sposób, aby było możliwe załączenie tego opracowania do dokumentacji zapytania ofertowego na usługę kompletnego remontu i wyposażenia tych pomieszczeń.
10. Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawiania na bieżąco i uzgadniania z Zamawiającym proponowanych rozwiązań projektowych.
11. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia Zamawiającemu wszelkiej niezbędnej pomocy na etapie prowadzonego postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na remont i wyposażenie toalet.
12. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego podczas realizacji oraz udziału w odbiorze końcowym.
13. Wszelkie prace projektowe lub czynności nieopisane w niniejszym dokumencie, a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej należy traktować, jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
branża Wyposażenie wnętrz
podbranża aranżacja wnętrza
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin