Przetarg 6959405 - Usługa zorganizowania 15 regionalnych konferencji oraz...

   
Analizuj Zamówienie 6959405 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-08-14
przedmiot ogłoszenia
Usługa zorganizowania 15 regionalnych konferencji oraz konferencji podsumowującej w Warszawie
Numer referencyjny: TU/ZP-22/2019

Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji 15 regionalnych konferencji w miastach wojewódzkich (oprócz Warszawy) oraz konferencji podsumowującej w Warszawie w ramach projektu pt. „Wypracowanie i upowszechnianie, we współpracy z partnerami społecznymi, modelu wsparcia osób niepełnosprawnych w środowisku pracy” finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Zamówienie dzieli się na dwie Części:
Część 1 zamówienia - usługa organizacji 15 regionalnych konferencji w miastach wojewódzkich (oprócz Warszawy);
Część 2 zamówienia – usługa organizacji konferencji podsumowującej projekt w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) Dla Części 1 zamówienia - zatrudnienia na umowę o pracę osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, która będzie pełnić funkcję Koordynatora odpowiedzialnego za świadczenie usługi i prawidłową realizację zamówienia;
2) Dla Części 2 zamówienia – zatrudnienia na umowę o pracę osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, która będzie pełnić funkcję Koordynatora odpowiedzialnego za świadczenie usługi i prawidłową realizację zamówienia.
Do zadań osoby pełniącej funkcję Koordynatora należało będzie w szczególności udzielanie natychmiastowej pomocy, jeśli pojawią się wątpliwości lub trudności przy realizacji usługi. Koordynator będzie udzielał wszelkich informacji związanych z organizacją świadczenia usług. W każdej sytuacji, gdy powstanie potrzeba przekazania uwag, wyjaśnienia wątpliwości, czy złożenia reklamacji, Koordynator dostępny będzie pod telefonem komórkowym oraz adresem e-mail. Koordynator na bieżąco będzie monitorował sprawy jakie otrzyma od osób uprawnionych oraz będzie udzielał pomocy w zakresie realizacji umowy.
2. W trakcie realizacji zamówienia, w każdym przypadku powzięcia wiadomości o braku respektowania zatrudnienia na umowę o pracę, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, jeżeli miejscem świadczenia jest siedziba Zamawiającego.
3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenia lub dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności:
dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,
datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób,
rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;
4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we Wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Usługa organizacji 15 regionalnych konferencji w miastach wojewódzkich (oprócz Warszawy)
Część 1 zamówienia: Usługa organizacji konferencji regionalnych obejmuje: Zapewnienie udziału 600 uczestników (łącznie) - średnio 40 uczestników (+/- 5) na każdą konferencję. Uczestnicy konferencji zostaną zrekrutowani spośród przedstawicieli pracodawców zatrudniających lub zainteresowanych zatrudnieniem osób niepełnosprawnych, uwzględniając podmioty wskazane przez przedstawicieli sieci koordynowanych przez CIOP-PIB Regionalnych Ośrodków BHP. Rekrutacja uczestników zostanie przeprowadzona z zachowaniem zasad równego traktowania kobiet i mężczyzn, niedyskryminacji i dostępu dla osób niepełnosprawnych. Zwrot kosztów dojazdu spoza miejscowości realizacji konferencji dla nie więcej niż 20 uczestników każdej z konferencji. Zwrot kosztów dojazdu tylko spoza miejscowości realizacji konferencji, zgodnie z zasadami określonymi w Zestawieniu standardu i cen wybranych wydatków dla konkursu POWR.02.06.00-IP.03-00-004/17, stanowiącym załącznik 12 do dokumentacji konkursu, z którego wyciąg znajduje się poniżej tj.: Lp. Towar/Usługa Standard - warunki kwalifikowania wydatku na etapie oceny projektów Maksymalna cena rynkowa 7 zwrot kosztów dojazdu • wydatek kwalifikowalny do wysokości opłat za środki transportu publicznego szynowego lub kołowego (a w przypadku podróży międzynarodowych także transportu lotniczego) zgodnie z cennikiem biletów II klasy obowiązującym na danym obszarze, także w przypadku korzystania ze środków transportu prywatnego (w szczególności samochodem łub taksówką) jako refundacja wydatku faktycznie poniesionego do ww. wysokości • wydatek kwalifikowalny, o ile miejsce odbywania szkolenia/spotkania znajduje się poza miejscem zamieszkania. Zwrotowi nie będą podlegać koszty dojazdu w obrębie jednej miejscowości. • przy rozliczaniu kosztów podróży Wnioskodawca powinien kierować się zapisami Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej. • IOK zaleca, aby średni koszt podróży dla jednej osoby nie przekroczył kwoty 200 zł na szkolenia/spotkania. poniesionego do ww. wysokości cena uzależniona od cenników operatorów komunikacji publicznej Wynajem sali konferencyjnej wraz z nagłośnieniem, rzutnikiem, ekranem, sprzętem komputerowym, mikrofonami, w każdym mieście wojewódzkim (oprócz Warszawy). Wymagania dotyczące wynajmu Sali konferencyjnej: Dostępność obiektu dla osób z niepełnosprawnościami; Dostępność zaplecza sanitarnego dla osób z niepełnosprawnościami; Liczba uczestników – 40 uczestników (+/-5) oraz prelegenci/ przedstawiciele partnerów projektu (10 osób); Układ krzeseł – preferowany teatralny; Stół i krzesła dla prelegentów; Nagłośnienie, mikrofony, projektor oraz ekran, możliwość zaciemnienia sali, dostęp do Internetu; Miejsce organizacji konferencji nie może deprecjonować wydarzenia ani jego organizatorów Obsługa techniczna konferencji w zakresie nagłośnienia i innego niezbędnego sprzętu. Wykonawca zapewni: obsługę fotograficzną konferencji (min. 30 zdjęć z obróbką z każdej konferencji) wraz z dostarczeniem zdjęć Zamawiającemu w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych po zakończeniu każdej z konferencji (z wykorzystaniem platform do transferu plików, udostępnienie na serwerze do pobrania, przez Internet lub na nośniku do siedziby Zamawiającego); recepcję konferencji obejmującą rejestrację uczestników, przygotowanie pakietów konferencyjnych dla uczestników (materiały merytoryczne i promocyjne dostarcza Zamawiający); catering dla ok. 50 osób na każdą konferencję (dla uczestników, prelegentów i przedstawicieli partnerów projektu) obejmujący przerwę kawową oraz lunch. Wymagania dotyczące cateringu: Przerwa kawowa obejmuje: • Kawa – zapewnienie gorącej wody, kawy rozpuszczalnej lub sypanej lub kawy z ekspresu oraz dodatki (cukier, mleko do kawy); • Herbata – zapewnienie gorącej wody oraz zestawu herbat czarnych i owocowych (co najmniej 2 rodzaje herbaty na porcję), dodatki (cukier, cytryna); • Kruche ciastka (co najmniej 3 rodzaje, minimalna waga 100 gram na osobę) lub słone przekąski typu paluszki; • Dekoracyjne kanapki bankietowe (minimum 4 sztuki na osobę); • Woda – woda mineralna niegazowana i gazowana (łącznie co najmniej 500 ml na porcję); • Soki – minimum dwa rodzaje soków 100% (łącznie, co najmniej 300 ml na porcję). Zamawiający preferuje by soki i woda podawane były w szklanych dzbankach. Lunch w formie bufetu szwedzkiego obejmujący: • Zupa – jeden rodzaj co najmniej 250 ml na porcję; • Drugie danie – minimum 2 rodzaje, w tym jedno wegetariańskie; • Napoje – zimne soki 100%, woda, w dzbankach szklanych, co najmniej 300 ml na porcję. Menu cateringu podlega akceptacji Zamawiającego. Posiłki winny być przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych. Posiłki nie mogą być wykonywane z produktów typu instant. Posiłki w momencie ich podawania powinny posiadać estetyczny wygląd. Wykonawca powinien zapewnić osobę (obsługę kelnerską) do przygotowania przerwy kawowej, zapewnienia higieny i estetycznego wyglądu przerwy kawowej. Temperatura obiadu powinna mieścić się w granicach 60-75 stopni Celsjusza. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia czystej i nieuszkodzonej zastawy stołowej ceramicznej, sztućców metalowych, szklanek, filiżanek. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia ze szczególną starannością, zgodnie z obowiązującym przepisami sanitarnymi i bhp, w tym utrzymania odpowiednich wymogów sanitarnych w miejscu przygotowywania potraw oraz do zapewnienia środka transportu służącego do przewozu potraw. Wszystkie osoby uczestniczące w przygotowywaniu potraw winny posiadać aktualne badania do celów sanitarno- epidemiologicznych. Wykonawca zobowiązany jest do zebrania i dostarczenia Zamawiającemu wypełnionych przez uczestników konferencji ankiet satysfakcji oraz oświadczenia RODO (zgodnie z przekazanymi przez Zamawiającego wzorami). Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przekazania przedstawicielowi Zamawiającego protokołu częściowego z przeprowadzenia każdej z konferencji wraz z listą osób biorących udział; 2) opracowania raportu końcowego podsumowującego wykonanie usługi oraz przekazanie go Zamawiającemu po zakończeniu ostatniej konferencji wraz z dokumentacją dotyczącą zwrotu kosztów podroży uczestników. Harmonogram konferencji regionalnych Termin realizacji konferencji Miejsce realizacji konferencji Planowane godziny realizacji konferencji 01.10.2019 Łódź 11:00 - 16:00 02.10.2019 Wrocław 09:00 - 14:00 03.10.2019 Opole 09:00 - 14:00 08.10.2019 Olsztyn 11:00 - 16:00 09.10.2019 Gdańsk 09:00 - 14:00 10.10.2019 Bydgoszcz 09:00 - 14:00 08.10.2019 Kielce 11:00 - 16:00 09.10.2019 Kraków 09:00 - 14:00 10.10.2019 Katowice 09:00 - 14:00 14.10.2019 Poznań 11:00 - 16:00 15.10.2019 Gorzów Wlk. lub Zielona Góra 09:00 - 14:00 16.10.2019 Szczecin 09:00 - 14:00 05.11.2019 Białystok 11:00 - 16:00 06.11.2019 Lublin 09:00 - 14:00 07.11.2019 Rzeszów 09:00 - 14:00 Harmonogram może być zmieniony po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.

Część nr: 2 Nazwa: usługa organizacji konferencji podsumowującej projekt w Warszawie
Część 2 zamówienia: Usługa organizacji konferencji podsumowującej w Warszawie obejmuje: Zapewnienie udziału 120 uczestników. Uczestnicy konferencji zostaną zrekrutowani spośród przedstawicieli pracodawców, w szczególności zatrudniających lub zamierzających zatrudnić Osoby Niepełnosprawne z województwa mazowieckiego, z uwzględnieniem podmiotów wskazanych przez przedstawicieli sieci koordynowanych przez CIOP-PIB Regionalnych Ośrodków BHP oraz spośród członków Zespołu Informacyjno-Doradczego, Zespołu Projektowania i Dostosowywania Stanowisk Pracy, pracowników Punktów Kontaktowych dla pracodawców przy regionalnych Oddziałach PFRON a także członków Sieci Ekspertów BHP ds. Osób Niepełnosprawnych. Rekrutacja uczestników zostanie przeprowadzona z zachowaniem zasad równego traktowania kobiet i mężczyzn, niedyskryminacji i dostępu dla osób niepełnosprawnych. Wynajem sali konferencyjnej w Warszawie dla 140 osób (uczestników i prelegentów na konferencji oraz przedstawicieli partnerów projektu) po akceptacji propozycji przez Zamawiającego (oferta sali do akceptacji Zamawiającego do 20.09.2019 r.). Sala konferencyjna powinna być położona w bliskiej odległości od Dworca Centralnego (do 4 km). Sala konferencyjna powinna być wyposażona w nagłośnienie, rzutnik, ekran, sprzęt komputerowy i mikrofony. Sala musi być dostępna dla osób z niepełnosprawnościami, w szczególności z niepełnosprawnością ruchu. Wymagania: Przed wejściem do Sali konferencyjnej Wykonawca zapewni miejsce na rozmieszczenie stoisk partnerów projektu; Dostępność obiektu dla osób z niepełnosprawnościami; Dostępność zaplecza sanitarnego dla osób z niepełnosprawnościami; Liczba uczestników – 120 uczestników oraz prelegenci/przedstawiciele partnerów projektu (20 osób); Układ krzeseł – teatralny; Stół i krzesła dla prelegentów; Nagłośnienie, mikrofony, projektor oraz ekran, tablice flipchart, możliwość zaciemnienia sali, bezprzewodowy dostęp do Internetu, Miejsce organizacji konferencji nie może deprecjonować wydarzenia ani jego organizatorów Planowane godziny wydarzenia: 10:30-16:30 (wydarzenie jednodniowe); Termin organizacji konferencji: 20.11.2019 r.; Obsługa techniczna konferencji w zakresie nagłośnienia i innego niezbędnego sprzętu. Wykonawca zapewni: obsługę fotograficzną konferencji (min. 150 zdjęć z obróbką) wraz z dostarczeniem zdjęć Zamawiającemu w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych po zakończeniu konferencji (z wykorzystaniem platform do transferu plików, udostępnienie na serwerze do pobrania lub na nośniku do siedziby Zamawiającego); recepcję konferencji obejmującą rejestrację uczestników, przygotowanie i przekazanie identyfikatorów, przygotowanie pakietów konferencyjnych dla uczestników (materiały merytoryczne i promocyjne dostarcza Zamawiający); catering dla 140 os. (uczestników i prelegentów na konferencji oraz przedstawicieli Partnerów projektu) obejmujący lunch oraz dwie przerwy kawowe. Oferta menu do akceptacji Zamawiającego do 7.10.2019 r. Wymagania dotyczące cateringu: Przerwa kawowa obejmuje: • Kawa – zapewnienie gorącej wody, kawy rozpuszczalnej lub sypanej lub kawy z ekspresu oraz dodatki (cukier, mleko do kawy); • Herbata – zapewnienie gorącej wody oraz zestawu herbat czarnych i owocowych (co najmniej 2 rodzaje herbaty na porcję), dodatki (cukier, cytryna); • Kruche ciastka (co najmniej 3 rodzaje, minimalna waga 100 gram na osobę) lub słone przekąski typu paluszki; • Dekoracyjne kanapki bankietowe (minimum 4 sztuki na osobę); • Woda – woda mineralna niegazowana i gazowana (łącznie co najmniej 500 ml na porcję); • Soki – minimum dwa rodzaje soków 100% (łącznie, co najmniej 300 ml na porcję). Zamawiający preferuje by soki i woda podawane były w szklanych dzbankach. Lunch w formie bufetu szwedzkiego obejmujący: • Zupa – jeden rodzaj co najmniej 250 ml na porcję; • Drugie danie – minimum 2 rodzaje, w tym jedno wegetariańskie; • Napoje – zimne soki 100%, woda, w dzbankach szklanych, co najmniej 300 ml na porcję. Menu cateringu podlega akceptacji Zamawiającego. Posiłki winny być przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych. Posiłki nie mogą być wykonywane z produktów typu instant. Posiłki w momencie ich podawania powinny posiadać estetyczny wygląd. Wykonawca powinien zapewnić osobę (obsługę kelnerską) do przygotowania przerwy kawowej, zapewnienia higieny i estetycznego wyglądu przerwy kawowej. Temperatura obiadu powinna mieścić się w granicach 60-75 stopni Celsjusza. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia czystej i nieuszkodzonej zastawy stołowej ceramicznej, sztućców metalowych, szklanek, filiżanek. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia ze szczególną starannością, zgodnie z obowiązującym przepisami sanitarnymi i bhp, w tym utrzymania odpowiednich wymogów sanitarnych w miejscu przygotowywania potraw oraz do zapewnienia środka transportu służącego do przewozu potraw. Wszystkie osoby uczestniczące w przygotowywaniu potraw winny posiadać aktualne badania do celów sanitarno- epidemiologicznych. Wykonawca zobowiązany jest do zebrania i dostarczenia Zamawiającemu wypełnionych przez uczestników konferencji ankiet satysfakcji oraz oświadczenia RODO (zgodnie z przekazanymi przez Zamawiającego wzorami). Wykonawca zobowiązany jest do opracowania raportu końcowego podsumowującego wykonanie usługi oraz przekazanie go Zamawiającemu.
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża konferencje
kody CPV 79950000, 79952000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji cała Polska
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin