Przetarg 7513405 - USŁUGI KONSERWOWANIA, SERWISOWANIA I UTRZYMANIA SPRAWNOŚCI...

   
Analizuj Zamówienie 7513405 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-02
przedmiot ogłoszenia
USŁUGI KONSERWOWANIA, SERWISOWANIA I UTRZYMANIA SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W OBIEKTACH SZPITALNYCH SSM sp. z o.o.

Numer referencyjny: ZP-2200-15/20

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) konserwacja i utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń dźwigowych zlokalizowanych w obiektach Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego Sp. z o.o. przy ul. Zegadłowicza 3 i ul. Szpitalnej 1, w zakresie i w sposób ustalony dokumentacją techniczno - ruchową, instrukcją konserwacji i przepisami UDT o budowie i eksploatacji dźwigów;
b) zapewnienie całodobowego pogotowia dźwigowego również w dni wolne od pracy i w święta;
c) przygotowanie do odbioru i udział w odbiorze urządzeń dźwigowych w trakcie rewizji wymaganych przez Urząd Dozoru Technicznego;
e) wykonywanie nieodpłatnych pomiarów rezystancji izolacji instalacji elektrycznej dźwigów oraz pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej;
f) dokonywanie napraw urządzeń dźwigowych w przypadku wystąpienia awarii;
Zamówienie składa się z 2 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
L.p. Dźwig Lokalizacja Producent Udźwig Nr ewidencyjny ul. Zegadłowicza 1 dźwig osobowy segment C LIFT Service 825 kg 3105002678 2 dźwig towarowy segment A (sterylizacja) PUPH LIFT 300 kg 3105002524 3 dźwig towarowy segment A (kuchnia) ZUD Warszawa 500 kg 3105000707 4 dźwig osobowy łącznik B – C LIFT Service 1450 kg 3105002673 5 dźwig osobowy segment A LIFT Service 450 kg 3105002676 6 dźwig towarowy segment A (kuchnia) ZUD Warszawa 100 kg 3105002122 7 platforma dla niepełnosprawnych zewnętrzna LIFT PROJEKT 300 kg 3005000130 ul. Szpitalna 8 dźwig osobowy pawilon ZUD Warszawa 1000 kg 3105001707 9 dźwig osobowy budynek główny WINDPOL Łódź 1600 kg 3105002631 10 dźwig osobowy budynek główny WINDPOL Łódź 1425 kg 3105002642 11 dźwig towarowy pawilon ZUD Warszawa 200 kg 3105002298 12 dźwig osobowy budynek przychodni INTERLIFT 1600 kg 3105002828 2. Szczegółowe warunki realizacji Zamówienia obejmują: 1) utrzymywania dźwigów w ciągłym ruchu i sprawności technicznej z wyłączeniem postojów niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjno-naprawczych 2) przyjmowania zgłoszeń alarmowych 24 godziny na dobę również w dni wolne od pracy oraz święta; 3) podjęcia działań celem uwolnienia osób uwięzionych w kabinie windy natychmiast po zgłoszeniu, nie później niż w ciągu 30 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość uwalniania osób uwięzionych w windzie przez pracowników Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie uwalniania osób uwięzionych w unieruchomionej windzie. 4) dojazdu i podjęcia czynności naprawczych w ciągu 2-ch godzin od chwili powiadomienia przez Zamawiającego. Zawiadomienie będzie następowało telefonicznie pod wskazane numery telefonów Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 5 do umowy. 5) usunięcia usterki dźwigu w maksymalnym czasie do 6 godzin dla wind osobowych oraz 24 godziny dla dźwigów towarowych, od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. 6) wykonania planowanych napraw dłuższych niż 2 godziny innych niż podano w pkt.1,5 wymaga każdorazowo wcześniejszych szczegółowych ustaleń z Zamawiającym oraz jego pisemnej zgody. 7) podjęcia działań i usunięcia usterki w przypadku awarii, której naprawa wymaga sprowadzenia, zakupu nowych części, podzespołów w czasie do 24 godzin od momentu dostawy niezbędnych części bez względu na rodzaj windy; 8) przedłożenia szczegółowego wykazu części zamiennych, materiałów oraz kalkulacji czasu pracy, w przypadku konieczności usunięcia awarii wymagającej ich wymiany, naprawy i zapewnienia pełnej sprawności działania dźwigu. Podstawę do rozliczenia napraw awaryjnych urządzeń dźwigowych oraz wystawienia faktury, stanowi „karta awarii dźwigów” przedkładana Zamawiającemu do zatwierdzenia. 9) comiesięcznego, pisemnego informowania Zamawiającego o stanie konserwowanego urządzenia oraz konieczności wykonania prac typu: remonty, modernizacja. ( załącznik nr 6 do umowy) 10) niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach wadliwej eksploatacji dźwigu, a zwłaszcza gdy może to mieć wpływ na bezpieczeństwo pracy urządzenia, 11) prowadzenia, co najmniej raz w miesiącu, wpisów do dokumentacji dźwigu w formie dziennika konserwacji, z określeniem stanu sprawności urządzenia i zapisami z ewentualnych czynności konserwacyjnych lub naprawczych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć comiesięcznie Zamawiającemu razem z fakturą oświadczenie o stanie sprawności wszystkich urządzeń dźwigowych i prawidłowym prowadzeniu wszystkich wymaganych wpisów. 12) przestrzegania wewnętrznego regulaminu pracy konserwatora – załącznik nr 3 do umowy 13) prowadzenia, każdorazowo po przyjeździe na obiekt, wpisów do „karty awarii dźwigów” (załącznik nr 4.4 do umowy) udostępnianej na portierni Zamawiającego wykonywanie okresowych przeglądów dźwigów zgodnie instrukcją producenta dźwigu oraz z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003, Nr 193, poz. 1890), w terminach zawartych w ww. Rozporządzeniu; 14) Siedziba pogotowania dźwigowego zlokalizowana w odległości nie większej niż 20 km od najbliżej położonego obiektu szpitalnego ( Sosnowiec ul. Szpitalna 1 lub ul. Zegadłowicza 3) - wymagane podanie lokalizacji (dane adresowe) w formie oświadczenia – Zał nr 2,1 do SIWZ; 15) Szpital wymaga przyjazdu serwisanta i podjęcia działań celem uwolnienia ludzi do 30 minut od zgłoszenia; 16) Wykonawca zapewnia dojazd i podjęcie czynności naprawczych w ciągu 2-ch godzin od chwili powiadomienia przez Zamawiającego; 17) Wykonawca zapewnia 24 godzinne pogotowie techniczne – wymagane oświadczenie Wykonawcy; 18) Postępowanie musi być zgodnie z wewnętrznym regulaminem pracy konserwatora obowiązującym w Szpitalu (załącznik nr 4.3 do wzoru umowy); 19) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem przepisów BHP, ppoż i ochrony środowiska oraz realizuje przedmiot zamówienia zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
L.p. Dźwig Lokalizacja Producent Udźwig Nr ewidencyjny ul. Zegadłowicza 1 dźwig osobowy łącznik A-B P.U.D. ZREMB 1600 kg 3105003002 ul. Szpitalna 2 dźwig osobowy budynek CPiLU ZREMB Katowice 900 kg 3105003142 3 dźwig towarowy UWAGA:(obsługa od 01.10.2020) budynek główny ZREMB KATOWICE 100 kg 3105003082 2. Szczegółowe warunki realizacji Zamówienia obejmują: 1) utrzymywania dźwigów w ciągłym ruchu i sprawności technicznej z wyłączeniem postojów niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjno-naprawczych 2) przyjmowania zgłoszeń alarmowych 24 godziny na dobę również w dni wolne od pracy oraz święta; 3) podjęcia działań celem uwolnienia osób uwięzionych w kabinie windy natychmiast po zgłoszeniu, nie później niż w ciągu 30 minut od momentu powiadomienia przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość uwalniania osób uwięzionych w windzie przez pracowników Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie uwalniania osób uwięzionych w unieruchomionej windzie. 4) dojazdu i podjęcia czynności naprawczych w ciągu 2-ch godzin od chwili powiadomienia przez Zamawiającego. Zawiadomienie będzie następowało telefonicznie pod wskazane numery telefonów Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 5 do umowy. 5) usunięcia usterki dźwigu w maksymalnym czasie do 6 godzin dla wind osobowych oraz 24 godziny dla dźwigów towarowych, od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. 6) wykonania planowanych napraw dłuższych niż 2 godziny innych niż podano w pkt.1,5 wymaga każdorazowo wcześniejszych szczegółowych ustaleń z Zamawiającym oraz jego pisemnej zgody. 7) podjęcia działań i usunięcia usterki w przypadku awarii, której naprawa wymaga sprowadzenia, zakupu nowych części, podzespołów w czasie do 24 godzin od momentu dostawy niezbędnych części bez względu na rodzaj windy; 8) przedłożenia szczegółowego wykazu części zamiennych, materiałów oraz kalkulacji czasu pracy, w przypadku konieczności usunięcia awarii wymagającej ich wymiany, naprawy i zapewnienia pełnej sprawności działania dźwigu. Podstawę do rozliczenia napraw awaryjnych urządzeń dźwigowych oraz wystawienia faktury, stanowi „karta awarii dźwigów” przedkładana Zamawiającemu do zatwierdzenia. 9) comiesięcznego, pisemnego informowania Zamawiającego o stanie konserwowanego urządzenia oraz konieczności wykonania prac typu: remonty, modernizacja. ( załącznik nr 6 do umowy) 10) niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach wadliwej eksploatacji dźwigu, a zwłaszcza gdy może to mieć wpływ na bezpieczeństwo pracy urządzenia, 11) prowadzenia, co najmniej raz w miesiącu, wpisów do dokumentacji dźwigu w formie dziennika konserwacji, z określeniem stanu sprawności urządzenia i zapisami z ewentualnych czynności konserwacyjnych lub naprawczych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć comiesięcznie Zamawiającemu razem z fakturą oświadczenie o stanie sprawności wszystkich urządzeń dźwigowych i prawidłowym prowadzeniu wszystkich wymaganych wpisów. 12) przestrzegania wewnętrznego regulaminu pracy konserwatora – załącznik nr 3 do umowy 13) prowadzenia, każdorazowo po przyjeździe na obiekt, wpisów do „karty awarii dźwigów” (załącznik nr 4.4 do umowy) udostępnianej na portierni Zamawiającego wykonywanie okresowych przeglądów dźwigów zgodnie instrukcją producenta dźwigu oraz z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003, Nr 193, poz. 1890), w terminach zawartych w ww. Rozporządzeniu; 14) Siedziba pogotowania dźwigowego zlokalizowana w odległości nie większej niż 20 km od najbliżej położonego obiektu szpitalnego ( Sosnowiec ul. Szpitalna 1 lub ul. Zegadłowicza 3) - wymagane podanie lokalizacji (dane adresowe) w formie oświadczenia – Zał nr 2,1 do SIWZ; 15) Szpital wymaga przyjazdu serwisanta i podjęcia działań celem uwolnienia ludzi do 30 minut od zgłoszenia; 16) Wykonawca zapewnia dojazd i podjęcie czynności naprawczych w ciągu 2-ch godzin od chwili powiadomienia przez Zamawiającego; 17) Wykonawca zapewnia 24 godzinne pogotowie techniczne – wymagane oświadczenie Wykonawcy; 18) Postępowanie musi być zgodnie z wewnętrznym regulaminem pracy konserwatora obowiązującym w Szpitalu (załącznik nr 4.3 do wzoru umowy); 19) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem przepisów BHP, ppoż i ochrony środowiska oraz realizuje przedmiot zamówienia zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
branża Windy i dźwigi
podbranża windy towarowe, osobowe, platformy
kody CPV 50750000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin