Przetarg 7127216 - Usługi pralnicze Numer referencyjny: D/Kw.2232.11.2019.EW ...

   
Analizuj Zamówienie 7127216 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-10-31
przedmiot ogłoszenia
Usługi pralnicze
Numer referencyjny: D/Kw.2232.11.2019.EW

Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług pralniczyc
h CPV 98310000-9 tzn. pranie wodne, suszenie, czyszczenie, dezynfekcja, maglowanie lub prasowanie, składanie oraz naprawy krawieckie kierowanego do prania asortymentu, w szczególności: ręczników, ścierek, bielizny pościelowej i osobistej, kocy, materacy, poduszek, odzieży, w tym roboczej białej i kolorowej oraz sportowej, elementów umundurowania wraz z odbiorem rzeczy brudnych i dostarczaniem rzeczy czystych do siedziby Zamawiającego.
Wykonawca będzie odbierać rzeczy brudne i dostarczać czyste w siedzibie Zamawiającego cztery razy w tygodniu: poniedziałek i czwartek w godzinach 09:00 – 12:00 z Pawilonu A oraz w środy i piątki w godzinach 9:00-12:00 z Oddziału Penitencjarnego III. Rzeczy odebrane jako brudne winny być zwrócone po wypraniu w najbliższym terminie dostaw do poszczególnych budynków. Jeżeli termin dostawy przypada na dzień wolny od pracy, wtedy zamówienie musi być zrealizowane w następny dzień roboczy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany tego terminu oraz dodatkowego przekazania rzeczy do prania po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą ilości rzeczy, terminu ich odbioru i zwrotnego dostarczenia.
Podczas przekazywania prania pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą następować będzie odbiór ilościowy i jakościowy. Czyste rzeczy Wykonawca zwracać będzie Zamawiającemu posegregowane poszczególne asortymenty, w odpowiednim opakowaniu zwrotnym, zabezpieczającym je przed zabrudzeniem. Rzeczy przekazane do prania w oddzielnym opakowaniu, w szczególności użytkowane
w izbie chorych, winny być zwracane również w oddzielnym, odpowiednim opakowaniu lub opakowaniach. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi z zachowaniem obowiązujących przepisów sanitarno - epidemiologicznych obowiązujących w tym zakresie. Przy rozliczaniu za wykonane usługi Zamawiający naliczy karę umowną równą wartości rzeczy brakujących lub zniszczonych w danej dostawie oraz: a) rzeczy brakujących, również wtedy, gdy w miejsce rzeczy Zamawiającego dostarczono rzeczy nie należące do Zamawiającego, b) rzeczy zniszczonych, jeśli w sposób nie budzący wątpliwości można ustalić, że uległy zniszczeniu wskutek sposobu realizowania usługi przez Wykonawcę
według cen nabycia tych rzeczy. Szacunkowa ilość prania to ok. 68 400 kg w całym okresie obowiązywania umowy.
Zamawiający nie gwarantuje realizacji całości przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości przedmiotu zamówienia będą uzależnione od bieżących potrzeb zamawiającego. Nie wyczerpanie kwoty umownej w okresie obowiązywania umowy, bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy.
Ze względu na cechy zamówienia art. 30 ust. 9 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych nie dotyczy przedmiotu zamówienia.
2) Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz art. 36 ust. 2 pkt. 8a
a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej jednej osoby lub więcej osób wykonujących czynności:
• obsługa pralnicy
• prasowanie/maglowanie
• usługi szwalnicze
na czas realizacji zamówienia.
b) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie „a” czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
• Żądania oświadczeń w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
• Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
• Przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie „a” czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę
w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie „a” czynności
c) W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie „a” czynności, na każde wezwanie zamawiającego i w terminie przez niego określonym Wykonawca zobowiązuje się przedstawić oświadczenie własne (lub podwykonawcy) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
d) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Termin wykonania zamówienia to okres od dnia 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
Usługi winny odbywać się sukcesywnie własnym transportem i na własny koszt Wykonawcy do siedziby
i w miejsce wskazane przez Zamawiającego 4 razy raz w tygodniu: poniedziałek i czwartek do Pawilonu A oraz w środy i piątki do Oddziału Penitencjarnego III, w godzinach 09:00 – 12.00. Oba budynki mieszczą się na terenie Zakładu Karnego w Tarnowie. Brama wjazdowa do pawilonu A znajduje się przy ulicy Konarskiego 2, natomiast do Oddziału Penitencjarnego od ul. Wspólnej.
branża Sprzątanie
podbranża usługi pralnicze
kody CPV 98310000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin