Przetarg 7196667 - Utrzymanie dróg na terenie miasta Gliwice. Numer...

   
Analizuj Zamówienie 7196667 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-11-29
przedmiot ogłoszenia
Utrzymanie dróg na terenie miasta Gliwice.
Numer referencyjny: ZDM.26.32.2019

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg n
a terenie miasta Gliwice.
2. Przedmiot zamówienia o którym mowa w pkt.1 obejmuje zadania:
1) Zadanie nr 1 - Utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Gliwice.
2) Zadanie nr 2 - Utrzymanie dróg niepublicznych na terenie miasta Gliwice.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 - Utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Gliwice.
Zadanie nr 1 - Utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Gliwice. 1) przedmiotem zamówienia są roboty związane z utrzymaniem dróg, ulic, chodników, obiektów inżynierskich oraz innych urządzeń i budowli związanych z siecią dróg publicznych dla których Zamawiający jest zarządcą w ilości 430,68 km. W tym dróg krajowych 41,06 km, wojewódzkich 34,22 km, powiatowych 125,6 km, gminnych 229,80 km, 2) zamówienie o którym mowa w pkt. 1) będzie polegać na wykonywaniu remontów kompleksowych i cząstkowych, ogólnie robót nie wymagających decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o zgodzie na realizację inwestycji w zakresie dróg publicznych zgodnie z Ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U z 2018r. poz.1474 z późn. zm) wszelkiego rodzaju nawierzchni dróg, ulic, chodników, odwodnienia, rowów, obiektów inżynierskich oraz robót konserwacyjnych, porządkowych i innych w celu utrzymania bezpieczeństwa na zarządzanej sieci dróg. 3) Roboty będą prowadzone w oparciu o ustawę "Prawo budowlane" Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn.zm. 4) W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: a) Wykonywanie wszystkich niezbędnych zabiegów technicznych dla utrzymania dobrego stanu technicznego zarządzanej sieci dróg, b) Doraźną i docelową likwidację zagrożeń powstałych na zarządzanej sieci dróg po wstępnym uzgodnieniu z Zamawiającym, c) Utrzymywanie pogotowia technicznego przez 24 godziny na dobę w dni robocze, wolne i święta, d) Zabezpieczenie zgłoszonych uszkodzeń (np. ubytków w nawierzchniach dróg i chodników) zagrażających bezpieczeństwu publicznemu w ciągu max 1 godziny a ich usunięcie w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania informacji od Zamawiającego o ich wystąpieniu. 5) Typowe roboty przewidziane do wykonania zamówienia zostały opisane w TABELI ELEMENTÓW ROZLICZENIOWYCH (TER) dla Zadania nr 1 - załącznik do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załącznik do SIWZ 6) Ponad powyższe Wykonawca będzie zobowiązany między innymi do niżej wymienionych działań, które nie podlegają odrębnej zapłacie, a ich koszty należy ująć w cenach jednostkowych TER (kosztach ogólnych): a) przechowywanie i prowadzenie ewidencji na podstawie bieżącego ważenia kostki granitowej i innych materiałów kamiennych stanowiących własność Zamawiającego oraz innych materiałów pochodzących z rozbiórek na terenie miasta, a nadających się do ponownego zabudowania, przez okres trwania umowy, b) przechowywanie i prowadzenie ewidencji na podstawie bieżącego ważenia i przetwarzanie destruktu asfaltowego (własność Zamawiającego) do czasu ponownego wbudowania w nawierzchnię (zgodnie z ustawą Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2019 r.poz.1396 z późn. zm.) i ustawy o odpadach (Dz.U. 2019 r.poz.701 z późn.zm), Uwaga: Przechowywane przez Wykonawcę materiały rozbiórkowe wymienione w pkt. a) i b) będą pochodziły z robót wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia oraz innych robót inwestycyjnych prowadzonych przez Zamawiającego. c) przewiezienie zgromadzonych dotychczas materiałów z rozbiórki stanowiących własność Zamawiającego (opisanych w pkt. 2.4.2. OST) z dotychczasowego placu składowego na plac składowy Wykonawcy. d) wykonanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzonych robót i zatwierdzenia ich przez organ zarządzający ruchem (jeżeli zaistnieje taka konieczność), e) wykonywanie oznakowania pasa drogowego i zabezpieczenie dojść i dojazdów do posesji oraz objazdów na czas prowadzonych robót, f) awaryjnego zabezpieczenia uszkodzenia pasa drogowego i w przypadku awarii związanej z urządzeniem obcym (sieci) powiadomi odpowiednich gestorów sieci i utrzyma oznakowanie do czasu przejęcia miejsca awarii przez jednostkę administrującą siecią, g) uzgodnienia związane z zamknięciem dróg (objazdy) łącznie z zawarciem odpowiednich umów z przewoźnikami (np. ZTM - Zarząd Transportu Metropolitalnego) na czas prowadzonych robót, h) zlecenie nadzorów branżowych nad sieciami uzbrojenia podziemnego, i) wykonywanie badań nośności podbudowy i nawierzchni, odwiertów kontrolnych, ekspertyz dla wbudowywanych materiałów, badań potwierdzających jakość wykonywanych robót, j) wywozu ziemi i gruzu z budów oraz innych materiałów i nieczystości na wysypisko (wymagane udokumentowanie wywozu na wysypisko na żądanie Zamawiającego), k) obsługa geodezyjna budowy, l) wykonanie na żądanie Zamawiającego, dokumentacji projektowej w zakresie i formie niezbędnej do dokonania zgłoszenia robót budowlanych do właściwych organów administracji publicznej, m) geodezyjna dokumentacja powykonawcza z naniesieniem na zasoby - jeżeli zaistnieje taka konieczność.

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 - Utrzymanie dróg niepublicznych na terenie miasta Gliwice.
Zadanie nr 2 - Utrzymanie dróg niepublicznych na terenie miasta Gliwice. 1) przedmiotem zamówienia są roboty związane z utrzymaniem dróg, ulic, chodników, obiektów inżynierskich oraz innych urządzeń i budowli związanych z siecią dróg niepublicznych dla których zarządcą jest Zamawiający. 2) zamówienie o którym mowa w pkt. 1) będzie polegać na wykonywaniu remontów kompleksowych i cząstkowych, ogólnie robót nie wymagających decyzji o pozwoleniu na budowę wszelkiego rodzaju nawierzchni dróg, ulic, chodników, odwodnienia, rowów, obiektów inżynierskich oraz robót konserwacyjnych, porządkowych i innych w celu utrzymania bezpieczeństwa na zarządzanej przez ZDM Gliwice sieci dróg niepublicznych. 3) roboty będą prowadzone w oparciu o ustawę "Prawo budowlane" Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z poźn.zm) 4) W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonywanie wszystkich niezbędnych zabiegów technicznych dla utrzymania dobrego stanu technicznego zarządzanej sieci dróg, b) doraźną i docelową likwidację zagrożeń powstałych na zarządzanej sieci dróg po wstępnym uzgodnieniu z Zamawiającym, c) utrzymywanie pogotowia technicznego przez 24 godziny na dobę w dni robocze, wolne i święta. d) zabezpieczenie zgłoszonych uszkodzeń (np. ubytków w nawierzchniach dróg i chodników) zagrażających bezpieczeństwu publicznemu w ciągu max 1 godz., a ich usunięcie w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania informacji od Zamawiającego o ich wystąpieniu. 5) typowe roboty przewidziane do wykonania zamówienia zostały opisane w TABELI ELEMENTÓW ROZLICZENIOWYCH (TER) dla Zadania nr 2 - załącznik do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załącznik do SIWZ. 6) Ponad powyższe Wykonawca będzie zobowiązany między innymi do niżej wymienionych działań, które nie podlegają odrębnej zapłacie, a ich koszty należy ująć w cenach jednostkowych w TER (kosztach ogólnych): a) przechowywanie i prowadzenie ewidencji na podstawie bieżącego ważenia kostki granitowej i innych materiałów kamiennych stanowiących własność Zamawiającego oraz innych materiałów drogowych pochodzących z rozbiórek na terenie miasta, a nadających się do ponownego zabudowania, przez okres trwania umowy, b) przechowywanie i prowadzenie ewidencji na podstawie bieżącego ważenia i przetwarzanie destruktu asfaltowego (stanowiącego własność Zamawiającego) do czasu ponownego wbudowania w nawierzchnię (zgodnie z ustawą Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2019 r. poz. 1396 z późn.zm.) i ustawy o odpadach (Dz.U. 2019 r.poz.701 z późn.zm.), Uwaga: Przechowywane przez Wykonawcę materiały rozbiórkowe wymienione w pkt. a) i b) będą pochodziły z robót wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia. c) wykonanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzonych robót i zatwierdzenia ich przez organ zarządzający ruchem (jeżeli zaistnieje taka konieczność), d) wykonywanie oznakowania pasa drogowego i zabezpieczenie dojść i dojazdów do posesji oraz objazdów na czas prowadzonych robót, e) awaryjnego zabezpieczenia uszkodzenia pasa drogowego i w przypadku awarii związanej z urządzeniem obcym (sieci) powiadomi odpowiednich gestorów sieci i utrzyma oznakowanie do czasu przejęcia miejsca awarii przez jednostkę administrującą siecią, f) zlecenie nadzorów branżowych nad sieciami uzbrojenia podziemnego, g) wykonywanie badań nośności podbudowy i nawierzchni, odwiertów kontrolnych, ekspertyz dla wbudowywanych materiałów, badań potwierdzających jakość wykonywanych robót, h) wywozu ziemi i gruzu z budów oraz innych materiałów i nieczystości na wysypisko (wymagane udokumentowanie wywozu na wysypisko na żądanie Zamawiającego), i) obsługa geodezyjna budowy, jeżeli zaistnieje taka konieczność, j) geodezyjna dokumentacja powykonawcza z naniesieniem na zasoby - jeżeli zaistnieje taka konieczność.
branża Drogownictwo
podbranża utrzymanie dróg
kody CPV 45221110, 45233141, 45233142
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin