Zlecenie 7407572 - W związku z realizowanym projektem pn. „Przygotowanie do...

   
Zamówienie 7407572 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-03-31
przedmiot zlecenia
W związku z realizowanym projektem pn. „Przygotowanie do wdrożenia Modelu Biznesowego Internacjonalizacji w spółce FLY PARK IN w c
elu rozpoczęcia zorganizowanej działalności eksportowej na rynkach zagranicznych", nr POPW.01.02.00-18-0021/19, w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia, Oś priorytetowa I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.2: Internacjonalizacja MŚP, firma FLY PARK IN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Wspólna 2, 35-205 Rzeszów, zwraca się z prośbą o wykonanie specjalistycznych usług doradczych w zakresie:
a) wyszukiwania, selekcji, a następnie nawiązania kontaktów z partnerami zagranicznymi i doprowadzenia do etapu negocjacji handlowych.
b) przygotowania produktu do potrzeb rynku docelowego (badania marketingowe na rynkach docelowych).
c) przygotowania planu szczegółowej kampanii promocyjnej, projektowania materiałów reklamowych i promocyjnych, stron internetowych oraz aplikacji mobilnych opracowana w formie raportu dokumentującego, analiza rynków docelowych.
d) przygotowania kanałów dystrybucji i kanałów obsługi otoczenia formalno-prawnego umożliwiającego wejście na dany rynek zagraniczny.
e) tworzenia regulaminów usług, gwarancji produktowych i innych dokumentów niezbędnych dla wprowadzenia produktu na nowy rynek.
f) uzyskania certyfikacji, akredytacji, koncesji lub innego typu dokumentów i praw niezbędnych dla sprzedaży produktów na docelowym rynku zagranicznym. Cel zamówienia Głównym celem spółki, związanym z podjęciem projektu jest chęć realizacji zdefiniowanej przez zarząd strategii rozwoju w przeciągu kilku najbliższych lat, poprzez docelową ekspansję na najbliższe terytorialnie (względem siedziby spółki) rynki o niskim (do tej pory) stopniu nasycenia tego typu produktami. Realizacja niniejszego projektu internacjonalizacji może pozwolić spółce FLY PARK IN na pełne wykorzystanie potencjału eksportowego jej autorskich produktów oraz wpłynąć na wzrost przychodów pochodzących ze sprzedaży eksportowej. Projekt przyczyni się do wzrostu udziału sprzedaży zagranicznej w całokształcie przychodów spółki z działalności operacyjnej, pozwalając dywersyfikować i transponować źródła przychodu w kierunku sprzedaży eksportowej.
Celem kolejnych kroków w rozwoju jest internacjonalizacja produktów: projektowanych i budowanych na zamówienie parków rozrywki, posiadających najwyższe standardy jakości, bezpieczeństwa, co wpłynie na kreowanie pozytywnego wizerunku marki. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie specjalistycznych usług doradczych w zakresie:
a) wyszukiwania, selekcji, a następnie nawiązania kontaktów z partnerami zagranicznymi i doprowadzenia do etapu negocjacji handlowych:
- dostęp do bazy danych klientów i kontrahentów branżowych;
- selekcję kontrahentów pod kątem potencjału nabywczego;
- weryfikację wiarygodności, reputacji oraz kondycji finansowej potencjalnych partnerów;
- nawiązanie kontaktu poprzez przekazanie standardowego zaproszenia i
- wsparcie w nawiązaniu kontaktu z potencjalnym partnerem.
Wnioskodawca nie posiada odpowiednich zasobów do samodzielnej selekcji potencjalnych kontrahentów, zarówno pod względem dostępu do zweryfikowanej bazy danych, jak i stosowania skutecznych metod selekcji i wywiadowni gospodarczej. Ze względu na rozproszenie kontrahentów należy uzyskać pogłębione dane, które zidentyfikują potencjalnie najbardziej atrakcyjnych klientów. Usługa poszukiwania i selekcji kontrahentów ma na celu skuteczne wybranie
partnerów biznesowych, realnie zainteresowanych ofertą wnioskodawcy.
b) przygotowania produktu do potrzeb rynku docelowego (badania marketingowe na rynkach docelowych):
- szczegółowa analiza konkurencji;
- analiza potencjalnych klientów;
- makroanaliza uwarunkowań rynkowych;
- analiza barier wejścia i wyjścia z rynku, szans i zagrożeń, kluczowych wartości;
- ocena atrakcyjności inwestycyjnej;
- analiza czynników ryzyka.
Badania marketingowe będą mieć na celu przygotowanie produktów wnioskodawcy do konkretnego rynku docelowego. Na podstawie badań marketingowych rynku docelowego firma pozyska pogłębione analizy i informacje dotyczące ich chłonności i potencjału ekonomicznego. Ze względu na rozproszenie kontrahentów należy uzyskać pogłębione badania, które wskażą regiony o największym możliwym rynku zbytu i potencjalnie najsłabszej konkurencji.
Zostaną przeprowadzone badania marketingowe rynku, analiza łańcucha wartości oraz analiza kluczowych czynników sukcesu, mające na celu przygotowanie produktu do potrzeb rynku docelowego.
c) przygotowania planu szczegółowej kampanii promocyjnej, projektowania materiałów reklamowych i promocyjnych, stron internetowych oraz aplikacji mobilnych opracowana w formie raportu dokumentującego, analiza rynków docelowych:
- opracowanie założeń, budżetu i mierzalnych efektów promocji;
- zaprojektowanie materiałów reklamowych i promocyjnych,
- opracowanie interfejsu www;
- koszty tłumaczenia materiałów promocyjnych.
Wszelkie działania promocyjne i informacyjne powinny być prowadzone w sposób ciągły i spójny w całym okresie realizacji przedsięwzięcia.
Wskazaniem dla takiego postępowania jest fakt, iż przedsiębiorstwo na bieżąco nabywa informacje zwrotne, powinno je zatem również na bieżąco weryfikować i podejmować odpowiednie decyzje. Plan marketingowy powinien być w tym względzie spójny i w pełni zgodny ze strategią identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa i kluczowymi wartościami, jakie zostały zdefiniowane w toku opracowywania modelu biznesowego.
d) przygotowania kanałów dystrybucji i kanałów obsługi otoczenia formalno-prawnego umożliwiającego wejście na dany rynek zagraniczny:
- audyt bieżącego modelu dystrybucji;
- wsparcie w zakresie zaprojektowania optymalnej sieci dystrybucji;
- projekt sieci dystrybucyjnej, przystosowany do rynków docelowych;
- przygotowanie planu organizacyjnego oraz procedur dla partnerów zagranicznych.
Usługi doradców objęte wsparciem w zakresie zaprojektowania sieci dystrybucji pomogą przygotować i wspomagać wnioskodawcę w tworzeniu własnych kanałów dystrybucji bądź kanałów obsługi otoczenia formalno-prawnego.
Ciąg dalszy w punkcie 4 załącznika pn. "Zapytanie ofertowe".
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża analizy, audyty, certyfikaty, konsulting, doradztwo
kody CPV 72221000, 79000000, 79310000, 79400000, 79411100, 79412000, 79415200, 79500000, 79930000, 85312320
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin