Przetarg 7231460 - Wizyjny system kontroli składowiska odpadów w Dalanówku...

   
Analizuj Zamówienie 7231460 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-12-13
przedmiot ogłoszenia
Wizyjny system kontroli składowiska odpadów w Dalanówku gm. Płońsk.
Numer referencyjny: 11/PN/MW/2019

1. Zamówienie obejmuje z
aprojektowanie, budowę, uruchomienie, testowanie i oddanie do użytku wizyjnego systemu kontroli na terenie Składowiska Odpadów w Dalanówku, Dalanówek 51, 09 -100 gmina wiejska Płońsk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym oraz załącznikach do PFU.
3 Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1) budowę instalacji kabli światłowodowych,
2) budowę instalacji okablowania niskoprądowego (teletechnicznego) dla systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz zasilania 230/400V,
3) budowę napowietrznych tras kablowych,
4) budowę przyłączy energetycznych,
5) montaż szafek sprzętowych,
6) montaż słupów kamerowych,
7) montaż kamer stacjonarnych IP z funkcjonalnością dzień/noc,
8) wyposażenie i uruchomienie wizyjnego systemu kontroli,
9) dostosowanie serwerowni do wymogów ochrony przeciwpożarowej,
10) antysabotażowe zabezpieczenie systemu.
4. W ramach zamówienia należy:
1) opracować projekt budowlany wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień,
2) wybudować światłowodową sieć transmisji danych (w kanalizacji ziemnej i linii napowietrznej),
3) zamontować słupy stalowe do instalacji kamer,
4) wykonać punkty kamerowe,
5) wykonać przyłącza zasilające,
6) dostarczyć, przyłączyć, uruchomić i skonfigurować kamery,
7) dostarczyć, zainstalować i uruchomić cyfrowy system rejestracji danych z odpowiednią ilością pamięci dyskowej,
8) wyposażyć LPD i punkty kamerowe w niezbędne urządzenia sieciowe i zasilające wraz z oprzyrządowaniem,
9) wyposażyć Centrum Systemu CS i Stanowisko operatora w niezbędne urządzenia,
10) skonfigurować i uruchomić wizyjny system kontroli zgodnie z opracowanym projektem,
11) przeprowadzić testy sprawdzające działanie punktów kamerowych,
12) korzystać z obsługi uprawnionego geodety w celu wyznaczenia tras i lokalizacji słupów wraz z inwentaryzacją powykonawczą instalacji,
13) przeprowadzić szkolenie pracowników w zakresie obsługi instalacji,
14) wykonać dokumentację powykonawczą instalacji, w tym:
• zestawienie wszystkich uzgodnień i pozwoleń uzyskanych przed i w trakcie realizacji budowy,
• wszelkie protokoły sporządzone w trakcie budowy,
• świadectwa homologacji, certyfikaty jakości, atesty techniczne na wszystkie materiały i urządzenia użyte w trakcie budowy,
• inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zawierającą dokładne dane o przebiegu tras kablowych z podaniem domiarów geodezyjnych poziomych i pionowych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, tj. Programem funkcjonalno – użytkowym a także zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi oraz stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i zgodnie z warunkami umowy.
7. Rozwiązania równoważne
1) Jeżeli w jakimkolwiek miejscu siwz oraz załącznikach, przy opisywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający użył znaków towarowych, patentów, nazw producentów, materiałów czy urządzeń służących do wykonania zamówienia należy je traktować wyłącznie jako przykładowe.
2) Jeżeli zapisy w PFU wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów, należy je traktować jako niezobowiązujące propozycje służące prawidłowemu zrozumieniu przedmiotu zamówienia, określeniu standardu projektowanych parametrów materiałów i urządzeń. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych (użycie materiałów lub / i urządzeń równoważnych). Ofertą równoważną jest urządzenie lub materiał o takich samych parametrach lub wyższych niż wskazane w PFU. Pod pojęciem równoważności należy rozumieć, iż zagwarantują one realizacje zamówienia zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem i opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentacji. Założone urządzenia lub / i materiały winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami lub /i materiałami, tak aby zespół urządzeń lub /i materiałów dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt oraz nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych.
3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty specyfikację, z której w jednoznaczny sposób i niebudzący wątpliwości wynikać powinna równoważność proponowanych urządzeń, materiałów w stosunku do przyjętych w PFU (zastosowany materiał, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne).
8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
9. Wykonawcy proponuje się sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym zakresie uprawnieniem Wykonawcy jest przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy i otoczenia planowanej inwestycji. W sprawie wizji należy kontaktować się z inż. Jerzym Śladowskim tel. 608-630-493.
10. Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji na okres nie krótszy niż 48 miesięcy, liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez wad.
11. Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp
1) Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wymóg dotyczy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia, z wyłączeniem czynności wykonywanych przez kierownika budowy, kierownika robót oraz projektanta.
Pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych.
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
b) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
c) innych dokumentów zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
d) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia ww. wymogu,
e) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania robót budowlanych.
3) W trakcie realizacji zamówienia na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu – wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności:
a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. Osoby wskazane w oświadczeniu muszą brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji ww. wykazu – Wykonawca przedstawia Zamawiającemu zaktualizowany wykaz niezwłocznie, nie później niż w ciągu 5 dni roboczych po zmianie osób ujętych w wykazie,
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania,
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy,
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540281979-N-2019 z dnia: 2019-12-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
2020-01-03, godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
2020-01-14, godzina 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540000312-N-2020 z dnia: 2020-01-03
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.8)
W ogłoszeniu jest:
120
W ogłoszeniu powinno być:
150


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.1.3)
W ogłoszeniu jest:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył jedno zamówienie w zakresie instalacji systemu monitoringu wizyjnego opartego na technologii IP terenu lub obiektu wraz z infrastrukturą serwerową oraz centrum monitorowania o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto.
W ogłoszeniu powinno być:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył jedno zamówienie w zakresie instalacji systemu monitoringu wizyjnego opartego na technologii IP terenu lub obiektu wraz z infrastrukturą serwerową oraz centrum monitorowania o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 PLN brutto.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.2.2)
W ogłoszeniu jest:
Cena 80
Termin realizacji zamówienia 20
W ogłoszeniu powinno być:
Cena 100


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
2020-01-03, godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
2020-01-17, godzina 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540008413-N-2020 z dnia: 2020-01-15
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.1.3)
W ogłoszeniu jest:
Określenie warunków:
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego lub równoważnymi wymaganymi w krajach należących do UE tj.
• minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
• minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
• minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
• minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.

W ogłoszeniu powinno być:
Określenie warunków:
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego lub równoważnymi wymaganymi w krajach należących do UE tj.
• minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
• minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data:2020-01-03, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data:2020-01-21, godzina: 10:00
branża Ochrona, Projektowanie
podbranża instalacje, projekt w branży ochrona
kody CPV 32231000, 32421000, 35121700, 35125300, 45311000, 45314000, 45314300, 45314320, 48821000, 71320000, 72710000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin