Zlecenie - Wybór trenera/ki lokalnego/ej na terenie Gminy Nowy...

   
Zamówienie 6339503 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2018-10-10
przedmiot zlecenia
Wybór trenera/ki lokalnego/ej na terenie Gminy Nowy Wiśnicz w projekcie pt. „e-Mocni: cyfrowe umiejętności, realne korzyści"
7/10
/2018/RZ
wybór 1 osoby na stanowisko trenera/ki lokalnego/ej w projekcie pt. „e-Mocni: cyfrowe umiejętności, realne korzyści" w Gminie Nowy Wiśnicz.
Osoba ta będzie m.in.
a. prowadziła szkolenia z zakresu kompetencji cyfrowych dla uczestników/czek projektu na terenie gminy objętej zapytaniem,
b. współpracowała z e-Mocarzem i gminnym partnerstwem na rzecz edukacji cyfrowej w zakresie rekrutacji, promocji szkoleń, opracowaniu planu szkoleń,
c. a także realizowała inne zadania wskazane w pkt. 3 niniejszego zapytania przy wsparciu merytorycznym i szkoleniowym ze strony Zamawiającego i partnerstwa projektu.
wykonywany będzie osobiście, bez możliwości zlecenia osobom trzecim, na podstawie umowy cywilnoprawnej w wymiarze średnio 271 godzin przez trenera, w okresie realizacji projektu tj. od dnia podpisania umowy maksymalnie do dnia 30.06.2019 r. Liczba godzin pracy trenera lokalnego będzie ustalana adekwatnie do potrzeb szkoleniowych w danej Gminie.
3. Ze wsparcia trenera/ki lokalnego/ej będą korzystać dorośli mieszkańcy Gminy Nowy Wiśnicz nieposiadający kompetencji obsługi komputera z dostępem do Internetu (lub posiadający je w stopniu podstawowym) należący do co najmniej jednej spośród poniższych grup wiekowych lub społeczno-zawodowych:
• 18-34 lat, 35-43 lat, 44-64 lat lub powyżej 65 lat,
• osoby z niskim wykształceniem, osoby o niskich dochodach lub mieszkające na wsi.
4. W zależności od potrzeb edukacyjnych uczestników projektu w Gminie objętej zapytaniem, szkolenia będą realizowane w następujących obszarach tematycznych:
"Edukacja", "Sprawy codzienne", "Finanse", "Relacje z bliskimi", "Praca i rozwój zawodowy", "Zdrowie", "Odpoczynek i hobby", "Zaangażowanie obywatelskie" oraz "Religia i potrzeby duchowe",
w oparciu o scenariusze przygotowane przez trenerów centralnych, uwzględniające globalne i krajowe e-usługi publiczne i prywatne (zakres szkoleń oparty będzie o Katalog kompetencji cyfrowych, dostępny na stronie internetowej: https://cppc.gov.pl/wp-content/uploads/zal.-13-Ramowy katalog kompetencji cyfrowvch.pdf). Przewidywana długość szkolenia: 2-3 godziny lekcyjne. Dla osób nieposiadających kompetencji podstawowej obsługi komputera z dostępem do internetu będzie realizowany 7-godzinny kurs "Pierwsze kroki z komputerem".
5. Celem projektu jest zwiększenie umiejętności korzystania z Internetu (w tym z e-usług publicznych) 18 265 dorosłych, którzy nie korzystali dotychczas z możliwości, jakie daje komputer z dostępem do Internetu poprzez oferowanie tym osobom szkoleń, kursów e-learningowych oraz webinariów, a także wspieranie lokalnych organizatorów szkoleń, trenerów i innych instytucji zainteresowanych rozwojem edukacji cyfrowej w danej gminie. Projekt realizowany jest w 101 gminach w Polsce. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (działanie 3.1 „Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych"). Opis projektu znajduje się na stronie: www.e-mocni.org.pl, oraz na stronach Partnerów projektu: www.aktywizacja.org.pl. www.frsi.org.pl,www.pzg.lodz.pl,www.firr.org.pl.
Wykonawca zobowiązany jest do:
1. realizacji szkoleń dla uczestników/czek projektu w obszarach tematycznych zgodnych ze zdiagnozowanymi potrzebami edukacyjnymi uczestników/ek oraz zgodnie ze scenariuszami szkoleń przygotowanymi lub zaakceptowanymi przez trenerów centralnych, odpowiedzialnych za poszczególne obszary tematyczne,
2. dokumentowania udziału w szkoleniach przez uczestników/czki poprzez zbieranie list obecności,
3. badania we współpracy z e-Mocarzem kompetencji uczestników/czek przed i po udziale w projekcie,
4. pozyskiwania wiedzy na temat potrzeb szkoleniowych uczestników/czek projektu,
5. przeprowadzenia instruktażu dla uczestników/czek szkoleń w zakresie korzystania z kursów e-learningowych,
6. przygotowania minimum jednego autorskiego scenariusza szkolenia dotyczącego lokalnej/ych e-usług/i odpowiadającego na potrzeby w zakresie podniesienia kompetencji cyfrowych uczestników/czek w danej Gminie,
7. współpracy z e-Mocarzem i gminnym partnerstwem na rzecz edukacji cyfrowej w zakresie rekrutacji i promocji szkoleń,
8. aktywnego udziału w szkoleniach dedykowanych trenerom lokalnym (ok. 11 dni),
9. wymiany wiedzy i doświadczenia z innymi trenerami lokalnymi realizującymi szkolenia w ramach projektu,
10. ścisłej współpracy z e-Mocarzem oraz personelem projektu odpowiedzialnym za realizację projektu w danej Gminie (szczególnie ze specjalistą/ami ds. wsparcia w regionach),
11. terminowego rozliczania się z zadań według harmonogramu działań i przekazywania dokumentacji projektowej do e-Mocarza,
12. udziału w spotkaniach gminnego partnerstwa na rzecz edukacji cyfrowej,
13. współpracy z e-Mocarzem i gminnym partnerstwem przy opracowaniu, uzupełnianiu i aktualizacji 3-letniego planu szkoleń w danej gminie (ze szczegółowymi planami rocznymi, uwzględniającego tematykę, grupy docelowe i ich liczebność, czas trwania poszczególnych szkoleń, miejsca, w których będą się odbywać itp.), Plan ten powinien powstać na bazie szablonu/wzoru dostarczonego przez Zamawiającego lub Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.
14. współpracy z trenerami centralnymi w zakresie:
a) realizacji wizyty studyjnej / monitoringowej trenera/ów centralnego/ych w gminie, w której trener lokalny/ trenerka lokalna prowadzić będzie szkolenia, i aktywny udział w spotkaniu/ach z trenerem/ami centralnym/i;
b) utrzymywania kontaktu z trenerami centralnymi i przekazywanie informacji w trybie online, w ramach doradztwa prowadzonego przez trenerów centralnych dla trenerów lokalnych;
c) konsultacji programów szkoleń dot. e-usług lokalnych opracowywanych przez trenerów lokalnych (program będzie akceptowany przez odpowiedniego trenera centralnego);
d) informowania o zaistniałych problemach w czasie szkoleń za pośrednictwem platformy online;
e) udziału w webinariach organizowanych przez trenerów centralnych.
5. ZADANIA PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO Zamawiający zobowiązuje się do:
1. przekazania Wykonawcy wszelkich niezbędnych informacji oraz wzorów dokumentów, a także udzielenia pomocy w celu należytego wykonania przez Wykonawcę zamówienia;
2. zapewnienia wsparcia merytorycznego i szkoleniowego, m.in. w obszarze prowadzenia szkoleń i sposobu realizacji innych zadań trenera lokalnego opisanych w pkt. 2 i 4 niniejszego zapytania ofertowego. Na szkoleniu dla trenerów Wykonawcy zostanie zapewnione zakwaterowanie, wyżywienie i pokrycie kosztów podróży (zadanie Partnera projektu: Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego).
Informacje na temat warunków i zasad zwrotu kosztów dojazdu oraz dopuszczalnych kwot przeznaczonych na ten cel zostaną przekazane trenerom/kom lokalnym po podpisaniu umów na realizację zamówienia. Wydatki te muszą być poniesione zgodnie z Zasadami kwalifikowania wydatków w ramach Działania 3.1.
3. wyposażenie Wykonawcy w materiały szkoleniowe niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
branża Edukacja, szkolenia
podbranża kursy informatyczne
kody CPV 80000000, 80500000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin