Zlecenie 7011719 - Wybór wykonawcy usługi badawczo-rozwojowej polegającej na...

   
Zamówienie 7011719 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-09-11
przedmiot zlecenia
Wybór wykonawcy usługi badawczo-rozwojowej polegającej na opracowaniu innowacyjnej gry e-learningowej

Przedmiotem zamówienia je
st wybór wykonawcy usługi badawczo-rozwojowej polegającej na opracowaniu innowacyjne gry e-learningowej tj.:
- fabuły,
- infrastruktury
- User Interface
- User Experience. Cel zamówienia Celem zamówienia jest stworzenie gry e-learningowej (game-learning), fabuły, infrastruktury jak również User Interface i co ważniejsze User Experience. Dostępność gry e-learningowej: aplikacja mobilna (do pobrania z Google Play i Apple App Store), oraz z poziomu wszystkich przeglądarek internetowych.
Gra e-learning musi prezentować treść zgodną z programem ramowym szkolenia okresowego BHP dla pracodawców i osób kierujących pracownikami, zawartym w załączniku do Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2004 nr 180 poz. 1860 z póź. zm.). Gra zakończona będzie obowiązkowym egzaminem, sprawdzającym wiedzę kursanta - gracza. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu, kursant-gracz otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia zgodny ze wzorem z ww. rozporządzenia. Przedmiot zamówienia Zakres usługi obejmuje opracowanie naukowe elementów grywalizacji, takich jak:
- zdobywanie trofeów i „experience points"
- widoku swojego postępu w grze e-learningowej
- widoku postępu innych uczestników
- zadań „na czas” - po ukończeniu widoczność czasu kursanta w porównaniu do czasu innych graczy
- zadań „na punkty", przykładowo „Drag and drop" - widoczność punktów danego gracza na tle innych
- zadań typu „hidden objects”
- zadań typu „captcha"
- zadań typu „krzyżowka"
- zadań logicznych.

Treść merytoryczna gry jest zgodna z ramowym programem szkolenia, zostanie dostarczona przez zamawiającego i zawiera:
1. Wybrane regulacje prawne z zakresu prawa pracy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, z omówieniem źródeł prawa międzynarodowego:
2. Ramowy program szkolenia okresowego pracodawców i innych osób kierujących pracownikami
3. Organizacja i metody kształtowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, z uwzględnieniem stanowisk wyposażonych w monitory ekranowe; zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy
4. Analiza okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i chorób zawodowych oraz związana z nimi profilaktyka; omówienie przyczyn charakterystycznych wypadków przy pracy, ze szczególnym uwzględnieniem wypadków powstałych na skutek niewłaściwej organizacji pracy, oraz związanej z nimi profilaktyki
5. Organizacja i metodyka szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz kształtowanie bezpiecznych zachowań pracowników w procesach pracy
6. Zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy i w sytuacjach zagrożeń, w tym zasady udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku
7. Skutki ekonomiczne niewłaściwych warunków pracy
8. Problemy ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska naturalnego
9. Zdrowie psychiczne pracowników (wellness) i ich zaangażowanie
10. Choroby cywilizacyjne (wypalenie zawodowe i depresja)
11. Szeroko pojęta równowaga między pracą a życiem prywatnym (work-life balance)

Wymagania dla użytkownika:
- gra przejrzysta i zgodna z trendami mini-gier
- utrzymanie zalogowania po zminimalizowaniu okna lub aplikacji mobilnej
- intuicyjny sposób poruszania i nawigowania po grze
- aplikacja zapamiętuje moment przerwania gry – ponowne rozpoczęcie gry w momencie jej wcześniejszego wyłączenia/przerwania
- widoczny postęp innych graczy
- widoczna ilość punktów za dane zadanie zdobyte przez innych graczy
- widoczny czas ukończenia zadania na tle innych uczestników
- pomocnicze "pigułki" wiedzy (useful tips and tricks) po ukończeniu danego rozdziału gry
- aplikacja automatycznie generująca certyfikat z informacjami o punktach procentowych zdanego egzaminu, zdobytymi i niezdobytymi trofeami, miejscami w tabeli wyników
- certyfikat wysłany na podany adres e-mail
- na początku kursant gry poznaje jej cel merytoryczny i cel fabuły
- możliwość cofnięcia gry do wskazanego momentu, możliwość nawigacji po grze
- automatycznie wysyłająca się wiadomość e-mail z informacją, że gra została przypisana do użytkownika i sposobem logowania.

Wymagania dla administratora:
- gra pauzuje się, kiedy gracz nie będzie aktywnie w niej uczestniczył
- gracz-kursant może darmowo ściągnąć aplikację z Apple App Store i Google Store
- gracz może zalogować się do gry tylko poprzez wysłany e-mailem login (służbowy adres email i automatycznie wygenerowane hasło)
- dostęp do wersji przeglądarkowej gry, dostępny z firmowej strony internetowej SCGG
- widoczny postęp danego kursanta
- możliwość generowania raportów z platformy gry dla potrzeb marketingowych lub klientów
- wiedza gracza z danego zagadnienia jest weryfikowana na kilku etapach
- gracz po zakończeniu gry przystępuje do obowiązkowego egzaminu
- możliwość raportowania statystyki z powyższych etapów sprawdzania wiedzy
- dane kursanta, jego postęp gry i certyfikat są przechowywane w archiwum przez następne 5 lat.

Projekt powinien odbywać się w trzech etapach i w trzech środowiskach: development, testing & quality, production.
branża Laboratoria
podbranża usługi laboratoryjne
kody CPV 73100000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin