Zlecenie 7011719 - Wybór wykonawcy usługi badawczo-rozwojowej polegającej na...
(zakończone) | Zamówienie 7011719|
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2019-09-11 |
przedmiot zlecenia | Wybór wykonawcy usługi badawczo-rozwojowej polegającej na opracowaniu innowacyjnej gry e-learningowej Przedmiotem zamówienia je st wybór wykonawcy usługi badawczo-rozwojowej polegającej na opracowaniu innowacyjne gry e-learningowej tj.: - fabuły, - infrastruktury - User Interface - User Experience. Cel zamówienia Celem zamówienia jest stworzenie gry e-learningowej (game-learning), fabuły, infrastruktury jak również User Interface i co ważniejsze User Experience. Dostępność gry e-learningowej: aplikacja mobilna (do pobrania z Google Play i Apple App Store), oraz z poziomu wszystkich przeglądarek internetowych. Gra e-learning musi prezentować treść zgodną z programem ramowym szkolenia okresowego BHP dla pracodawców i osób kierujących pracownikami, zawartym w załączniku do Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2004 nr 180 poz. 1860 z póź. zm.). Gra zakończona będzie obowiązkowym egzaminem, sprawdzającym wiedzę kursanta - gracza. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu, kursant-gracz otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia zgodny ze wzorem z ww. rozporządzenia. Przedmiot zamówienia Zakres usługi obejmuje opracowanie naukowe elementów grywalizacji, takich jak: - zdobywanie trofeów i „experience points" - widoku swojego postępu w grze e-learningowej - widoku postępu innych uczestników - zadań „na czas” - po ukończeniu widoczność czasu kursanta w porównaniu do czasu innych graczy - zadań „na punkty", przykładowo „Drag and drop" - widoczność punktów danego gracza na tle innych - zadań typu „hidden objects” - zadań typu „captcha" - zadań typu „krzyżowka" - zadań logicznych. Treść merytoryczna gry jest zgodna z ramowym programem szkolenia, zostanie dostarczona przez zamawiającego i zawiera: 1. Wybrane regulacje prawne z zakresu prawa pracy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, z omówieniem źródeł prawa międzynarodowego: 2. Ramowy program szkolenia okresowego pracodawców i innych osób kierujących pracownikami 3. Organizacja i metody kształtowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, z uwzględnieniem stanowisk wyposażonych w monitory ekranowe; zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy 4. Analiza okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i chorób zawodowych oraz związana z nimi profilaktyka; omówienie przyczyn charakterystycznych wypadków przy pracy, ze szczególnym uwzględnieniem wypadków powstałych na skutek niewłaściwej organizacji pracy, oraz związanej z nimi profilaktyki 5. Organizacja i metodyka szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz kształtowanie bezpiecznych zachowań pracowników w procesach pracy 6. Zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy i w sytuacjach zagrożeń, w tym zasady udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku 7. Skutki ekonomiczne niewłaściwych warunków pracy 8. Problemy ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska naturalnego 9. Zdrowie psychiczne pracowników (wellness) i ich zaangażowanie 10. Choroby cywilizacyjne (wypalenie zawodowe i depresja) 11. Szeroko pojęta równowaga między pracą a życiem prywatnym (work-life balance) Wymagania dla użytkownika: - gra przejrzysta i zgodna z trendami mini-gier - utrzymanie zalogowania po zminimalizowaniu okna lub aplikacji mobilnej - intuicyjny sposób poruszania i nawigowania po grze - aplikacja zapamiętuje moment przerwania gry – ponowne rozpoczęcie gry w momencie jej wcześniejszego wyłączenia/przerwania - widoczny postęp innych graczy - widoczna ilość punktów za dane zadanie zdobyte przez innych graczy - widoczny czas ukończenia zadania na tle innych uczestników - pomocnicze "pigułki" wiedzy (useful tips and tricks) po ukończeniu danego rozdziału gry - aplikacja automatycznie generująca certyfikat z informacjami o punktach procentowych zdanego egzaminu, zdobytymi i niezdobytymi trofeami, miejscami w tabeli wyników - certyfikat wysłany na podany adres e-mail - na początku kursant gry poznaje jej cel merytoryczny i cel fabuły - możliwość cofnięcia gry do wskazanego momentu, możliwość nawigacji po grze - automatycznie wysyłająca się wiadomość e-mail z informacją, że gra została przypisana do użytkownika i sposobem logowania. Wymagania dla administratora: - gra pauzuje się, kiedy gracz nie będzie aktywnie w niej uczestniczył - gracz-kursant może darmowo ściągnąć aplikację z Apple App Store i Google Store - gracz może zalogować się do gry tylko poprzez wysłany e-mailem login (służbowy adres email i automatycznie wygenerowane hasło) - dostęp do wersji przeglądarkowej gry, dostępny z firmowej strony internetowej SCGG - widoczny postęp danego kursanta - możliwość generowania raportów z platformy gry dla potrzeb marketingowych lub klientów - wiedza gracza z danego zagadnienia jest weryfikowana na kilku etapach - gracz po zakończeniu gry przystępuje do obowiązkowego egzaminu - możliwość raportowania statystyki z powyższych etapów sprawdzania wiedzy - dane kursanta, jego postęp gry i certyfikat są przechowywane w archiwum przez następne 5 lat. Projekt powinien odbywać się w trzech etapach i w trzech środowiskach: development, testing & quality, production. |
branża | Laboratoria |
podbranża | usługi laboratoryjne |
kody CPV | 73100000 |
forma | zapytanie ofertowe |
typ zlecenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Małopolskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Małopolskie |