Zlecenie 7221111 - Wycinka drzew z pasów drogowych miasta Poznania na terenie...

   
Zamówienie 7221111 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-12-10
przedmiot zlecenia
Wycinka drzew z pasów drogowych miasta Poznania na terenie dzielnic Nowe Miasto, Wildy i Jeżyc- usunięcie drzew zagrażających życi
u i mieniu, z uwagi na ich stan zdrowotny oraz statykę (drzewa chore, obumarłe, niebezpiecznie, pochylone, rozłamane).
Opis przedmiotu zamówienia:
Wykaz drzew przeznaczonych do usunięcia zawiera załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Każde z drzew wymienione jest indywidualnie, z określeniem miejsca na konkretnej ulicy, podaniem nazwy gatunkowej oraz numerem inwentaryzacyjnym i obwodem pnia. Pnie drzew są ponumerowane i oznaczone opaską w kolorze pomarańczowym. W przypadku pojawienia się ewentualnych wątpliwości związanych z weryfikacją w terenie drzew do usunięcia, Wykonawca zobowiązany jest zgłosić ten fakt inspektorowi ZDM przed wycinką, w celu uzyskania wyjaśnień.
Wycinka drzew obejmuje usunięcie drzew łącznie z frezowaniem karpin na głębokość 20 cm poniżej poziomu gruntu. Nie dopuszcza się pozostawienia wystających pieńków w trawnikach, w nawierzchni gruntowej i w misach w chodniku. Wycięte drzewa Wykonawca zobowiązany jest usunąć niezwłocznie, łącznie z konarami i drobnym materiałem odpadowym.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do:
wystąpienia w terminie do 2 dni roboczych z wnioskiem o uzyskanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasów drogowych wszystkich ulic, z których wycięte zostaną drzewa,
właściwego oznakowania miejsc prowadzenia robót i zabezpieczenia ich przed dostępem osób trzecich oraz wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu. Oznakowanie miejsca robót zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego. Dla realizacji powyższego zadania Wykonawca ma obowiązek wystąpić do ZDM o wydanie decyzji na zajęcie pasa drogowego (nieodpłatne, której uzyskanie warunkuje rozpoczęcie prac) oraz powiadamiać ZDM, MIR (Miejskiego Inżyniera Ruchu) oraz Komendę Policji drogą mailową - 24 godziny przed rozpoczęciem prac o czasowej zmianie organizacji ruchu. Jednocześnie niezbędne jest, aby znaki, które zostały zastosowane w związku z prowadzonymi pracami, były w sposób trwały (tj. uniemożliwiający zerwanie przez użytkowników pasa drogowego) zakrywane/zasłaniane każdorazowo po zejściu z robót (m.in. na weekend i na noc), a więc w momencie przerwy pomiędzy realizowanymi pracami;
przekazania grubizny pociętej na 100 cm odcinki (pnie, konary i gałęzie powyżej średnicy 7cm) do magazynu ZDM na ul. Energetycznej 4. Drobiznę czyli gałęzie i konary poniżej 7 cm średnicy, należy przy pomocy rębaka do gałęzi rozdrobnić. Rozdrobniony materiał należy przewieźć i rozłożyć w Skupinach krzewów i misach drzew we wskazanym przez inspektora ZDM miejscu, dokładnego uprzątnięcia terenu;
przywrócenia naruszonego w czasie prac terenu sąsiadującego, do stanu pierwotnego - dotyczy terenów zieleni oraz nawierzchni;
prowadzenia prac w taki sposób, aby przez cały czas robót zapewnić przejście chodnikiem (pozostawienie szerokości nie mniejszej niż 1,5 m), przejazd ścieżką rowerową i jezdną dla ruchu kołowego.
Dodatkowe uwagi Zamawiającego
Nowe Miasto - 118 szt. drzew przeznaczonych do usunięcia; 78 szt. na podstawie decyzji nr DSR- IV.7120.1.311.2019 z dnia 09.12.2019 r. i 40 szt., których wycinka będzie możliwa po wydaniu i uprawomocnieniu się decyzji Marszałka Województwa Wielkopolskiego nr DSR-IV.7120.1.311.2019. Termin realizacji wycinki do 28.02.2020 r. (czas na wykonanie prac nie krótszy niż 14 dni kalendarzowych od dnia uprawomocnienia się decyzji zezwalającej na usunięcie drzew).
Wilda - 9 szt. drzew do usunięcia na podstawie decyzji Wydziału Kształtowania i Ochrony Środowiska nr KOS-III.6131.2.147.2019 z dnia 06.09.2019 r. Termin realizacji wycinki do 28.12.2019 r.
Jeżyce - 20 szt. drzew do usunięcia na podstawie decyzji Wydziału Kształtowania i Ochrony Środowiska nr KOS-111.6131.2.180.2019 z dnia 06.11.2019 r. Termin realizacji wycinki do 15.01.2020 r.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie ewentualne wypadki i szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu umowy. Szkody nie uznane przez ubezpieczyciela Wykonawcy, powstałe z przyczyn niewłaściwego zabezpieczenia i realizowania usług obciążą Wykonawcę.
Numer referencyjny nadany przez zamawiającego: PZ.427.690.2019
branża Tereny zielone
podbranża zieleń
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin