Przetarg 6962125 - Wykonanie operatów szacunkowych Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 6962125 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-08-16
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie operatów szacunkowych
Numer referencyjny: ZP.WPO.271.4.30.2019

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wa
rtości mniejszej niż 221.000 euro.
I. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Wykonanie operatów szacunkowych zawierających wycenę nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z jej podziałem oraz w związku z wybudowaniem urządzeń infrastruktury technicznej, na potrzeby postępowań dotyczących ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku jej podziału oraz w wyniku wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej, wykonanie operatów szacunkowych/ opinii zawierających wycenę nieruchomości w celu ustalenia opłaty planistycznej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz wykonanie analizy ekonomicznej dot. wpływu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej na wartość nieruchomości.
1. Operat szacunkowy/ opinię należy wykonać w formie pisemnej, zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym nieruchomości, w 1 egz. w wersji papierowej lub ilości większej, wskazanej w pisemnym zleceniu wraz ze wszystkimi załącznikami zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o gospodarce nieruchomościami (tj.: Dz.U.2018.2204 ze zm.) i rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzaniu operatu szacunkowego (Dz.U. 2004.207.2109 ze zm.). Zamawiający może zażądać również przekazania wersji elektronicznej operatu np. mailowo.
2. Analizę ekonomiczną dot. wpływu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej na wartość nieruchomości należy wykonać pisemnie, uwzględniając warunki i stan rynku nieruchomości. Analiza zostanie wykonana na podstawie odrębnego, pisemnego zlecenia.
3. Wykonawca zobowiązany jest stosować przepisy prawa i standardy zawodowe, kierować się zasadami etyki zawodowej i wykonywać czynności ze szczególną starannością.
4. Wykonanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę nastąpi każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia pisemnego otrzymanego od Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
5. Wykonawca zobowiązany jest stawić się osobiście w siedzibie Zamawiającego, na każde żądanie telefoniczne, sms-owe, mailowe lub pisemne, co najmniej raz w tygodniu, nie później niż na 1 godzinę przed zakończeniem pracy przez Zamawiającego. Odmowa stawiennictwa lub brak stawiennictwa może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykonuje przedmiotu zlecenia osobiście, osoba wymieniona w umowie zobowiązana jest stawić się osobiście w siedzibie Zamawiającego, na każde żądanie telefoniczne, sms-owe, mailowe lub pisemne, co najmniej raz w tygodniu, nie później niż na 1 godzinę przed zakończeniem pracy przez Zamawiającego. Odmowa stawiennictwa lub brak stawiennictwa może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7. Wykonawca nie może odmówić odbioru zlecenia/zleceń. Odmowa odbioru zlecenia/zleceń przez Wykonawcę może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Termin realizacji zlecenia przez Wykonawcę będzie wskazany przez Zamawiającego każdorazowo w zleceniu i będzie wynosił od 3 do 15 dni roboczych lub innym terminie określonym w zleceniu, licząc od następnego dnia po dniu odebrania zlecenia.
9. W jednym zleceniu Zamawiający może ująć wykonanie od 1 do 20 operatów/ opinii. Zamawiający dopuszcza przekazanie jednorazowo więcej niż jednego zlecenia.
10. Za termin realizacji poszczególnych usług przyjmuje się datę podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo – odbiorczego z przekazania operatów szacunkowych/ opinii.
11. Wykonawca do każdego operatu szacunkowego zobowiązany będzie dołączyć niżej wskazane dokumenty:
a) protokół z badania księgi wieczystej,
b) dokumentację fotograficzną – minimum 4 fotografie o wymiarach min. 7cm x 13cm – w przypadku operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej w związku z budową urządzeń infrastruktury technicznej,
c) kopię dokumentu ubezpieczenia, o którym mowa w art. 175 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami, aktualnego na dzień sporządzenia operatu szacunkowego/ analizy ekonomicznej.
12. Zamawiający w celu wykonania przedmiotu zamówienia dostarczy Wykonawcy: informację z rejestru gruntów, informację z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta, a w przypadku braku obowiązującego planu informację ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz decyzję o warunkach zabudowy wraz z załącznikiem graficznym, jeżeli była wydana.
13. Wszystkie materiały i dokumenty otrzymane od Zamawiającego Wykonawca wykorzysta tylko do wykonania przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zweryfikuje aktualność informacji wynikających z dokumentów otrzymanych od Zamawiającego, o których mowa w umowie i potwierdzi tą okoliczność w formie pisemnej.
15. Wszelkie rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym, a otrzymanymi materiałami, stwierdzone podczas oględzin nieruchomości, Wykonawca niezwłocznie zgłosi Zamawiającemu.
16. W przypadku braku możliwości dostarczenia przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 12, Wykonawca zobowiązany będzie do ich uzyskania we własnym zakresie. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe.
17. Zgromadzenie pozostałych materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, a niebędących w posiadaniu Zamawiającego, należy do Wykonawcy. Z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie finansowe.
18. Wykonawca w ramach wynagrodzenia (jeżeli wartość nieruchomości nie uległa zmianie) zobowiązuje się, na pisemne wezwanie Zamawiającego, do sporządzenia klauzuli aktualności operatów szacunkowych po upływie 12 miesięcy od sporządzenia operatu szacunkowego i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe.
19. Wykonawca zobowiązany jest na pisemne zlecenie Zamawiającego, do sporządzenia ponownych wycen w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe.
20. Wykonawca zobowiązany jest, na pisemne zlecenie Zamawiającego, do sporządzenia ponownych wycen (w przypadku gdy wartość nieruchomości uległa zmianie) po upływie 12 miesięcy a przed upływem 24 miesięcy od daty sporządzenia operatu i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe (w przypadku zadeklarowania zobowiązania w ofercie).
21. Wykonawca zobowiązany jest, na pisemne zlecenie Zamawiającego do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku uchylenia decyzji przez organ drugiej instancji lub przez sąd administracyjny oraz w przypadku jego zakwestionowania przez organizację zawodową rzeczoznawców majątkowych, z powodu błędu lub innej wady operatu i z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe.
22. Wykonawca zobowiązany jest do kolorowego wydruku wszystkich załączników graficznych we wszystkich egzemplarzach operatów szacunkowych.
23. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia (wraz z protokołem zdawczo – odbiorczym) jest siedziba Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
24. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia jest zobowiązany uwzględnić tryb pracy Zamawiającego, w szczególności godziny pracy i załatwianie spraw.
25. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania ciągłości ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem umowy, której jest stroną, a której przedmiotem są czynności wskazane w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami. Nie później niż w ostatnim dniu ważności ubezpieczenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o przedłużonym terminie ważności.
26. Zamawiający przewiduje, że minimalny poziom realizacji zamówienia wyniesie 50% maksymalnej nominalnej wartości umowy.
II. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający nie wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1040).
III. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych
W związku z charakterem przedmiotu usługi nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540171879-N-2019 z dnia: 2019-08-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-26, godzina: 10:30,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-26, godzina: 09:30,
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża operaty szacunkowe
kody CPV 70000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin