Zlecenie 7223296 - Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano -...

   
Zamówienie 7223296 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-12-09
przedmiot zlecenia
Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano - wykonawczego budowy dwukondygnacyjnego budynku archiwum zakładowego dla Starostwa P
owiatowego w Opolu przy ul. Książąt Opolskich 27 (działki budowlane nr 2/13, 2/15, 2/16) wraz z parkingami i niezbędną infrastruktura techniczną. Planowana minimalna powierzchnia zabudowy pod archiwum zakładowe +/- 440 m2.
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Projekt zagospodarowania terenu wraz z ewentualnym prawnym wytyczeniem działek stanowiących własność Zamawiającego.
2. Projekt architektury budynku.
3. Projekt konstrukcji budynku.
4. Projekt instalacji sanitarnej budynku ( m.in. ujęcie instalacji klimatyzacji, wentylacja mechaniczna, pompa ciepła).
5. Projekt instalacji elektrycznych silnoprądowych budynku oraz instalacji fotowoltaicznej.
6. Projekt instalacji słaboprądowych budynku (m.in. systemy transmisji danych, systemy związane z bezpieczeństwem, systemy automatyki budowlanej),
7. Projekt drogowy parkingów i terenów utwardzonych wokół budynku i na działce nr 2/13, 2/15, 2/16
8. Projekt przyłączy do budynku (m.in. instalacje zewnętrzne wodno - kanalizacyjne,
elektryczne, kanalizacji deszczowej)
9. Opis BIOZ do projektów budowlanych
10. Charakterystyka energetyczna budynku wraz z analizą możliwości wykorzystania konwencjonalnych i odnawialnych źródeł energii i ciepło.
11. Zaopiniowanie projektów pod względem m.in. BHP, SANEPID, P-POŻ
Zamawiający wyłącza technologie modułową.
Dokumentacja techniczna, musi zawierać następujące opracowania:
1) Projekt budowlany zgodny z przepisami prawa budowlanego, Rozporządzaniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U z 2012 r. poz. 462) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j Dz.U. 2013.1129) w ilości 5 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarz w formie elektronicznej w formacie PDF.
2) Projekt wykonawczy zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j Dz.U z 2013 r. poz.1129) w ilości 5 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej w formacie PDF.
Zakres i stopień dokładności projektu wykonawczego musi być wystarczający do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz przygotowania oferty przez wykonawcę robót.
Dopuszcza się opracowanie zawierające zakres określony w pkt. 2). i 3). tj. projekt budowlano - wykonawczy.
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j Dz.U z 2013 r. poz.1129) w ilości 3 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej w formacie PDF
4) Przedmiary robót w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j Dz.U z 2013 r. poz.1129) w ilości 3 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej w formacie Adobe Acrobat Reader (*.pdf) oraz w rozszerzeniu (*.xls).
5) Kosztorys inwestorski w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U z 2004 r. nr 130 poz.1389) w ilości 3 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej w formacie PDF .
6) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 1b) ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) w ilości 5 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej w formacie PDF.
7) Charakterystyka energetyczna budynku oraz analiza możliwości wykorzystania
konwencjonalnych i odnawialnych źródeł energii i ciepła - w ilości 5 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej w formacie PDF .
Wszystkie opracowania Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań racjonalizujących koszty budowy i eksploatacji energooszczędnego obiektu. Podczas opracowywania dokumentacji należy uwzględnić zapisy ustawy o zapewnieniu
dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Rozwiązania technologiczne zawarte w dokumentacji muszą zapewnić wymaganą wysoką jakość i trwałość wykonania, gwarantującą bezusterkowe użytkowanie obiektu.
Przyjęte rozwiązania technologiczne muszą zakładać możliwość dalszej rozbudowy obiektu powyżej dwóch kondygnacji zaplanowanych w ramach niniejszego zapytania ofertowego.
1. W związku z tym, że opracowania stanowiące przedmiot niniejszego zapytania ofertowego będą stanowiły opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca wykona je zgodnie z art. 29 i 30 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.).
2. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę robót budowlanych, w ofercie przetargowej, materiałów lub urządzeń równoważnych , tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w zamawianej niniejszą umową dokumentacji projektowej - Wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązuje się do wydania na etapie analizy ofert i na wniosek Zamawiającego pisemnej opinii na temat ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem będą roboty budowlane wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszej umowy, udzieli odpowiedzi na zapytania dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz w razie potrzeby uzupełni tę dokumentacje.
4. Wykonawca dokumentacji projektowej pozyska na rzecz Zamawiającego:
- pozwolenia na budowę na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot niniejszego zapytania ofertowego. Wniosek na pozwolenie na budowę złoży w
Wydziale Budownictwa w terminie 3 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji
dokumentacji potwierdzonej protokołem ostatecznym odbioru bez uwag
- wymaganych opinii/uzgodnień i zatwierdzonych we właściwych urzędach.
Uzgodnienia projektantów branżowych pod względem sanitarno - epidemiologicznych, bhp i przeciwpożarowych oraz innych jeśli będą wymagane, uzyskanie pozytywnych opinii rzeczoznawców.
- w imieniu Zamawiającego, Wykonawca uzyska wszystkie niezbędne uzgodnienia i warunki przyłączenia do sieci zewnętrznych lub zmiany warunków i parametrów przyłącza.
5. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenie w imieniu Zamawiającego dodatkowych informacji oraz wyjaśnień właściwemu organowi prowadzącemu postępowanie w sprawie udzielenia pozwolenia na budowę.
6. Koszty wszystkich materiałów, mapek, uzgodnień, ekspertyz, decyzji, opinii rzeczoznawców oraz ewentualnych odkrywek niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej pokryje Wykonawca w ramach ceny łącznej brutto.
Dokumentacja zapisana na płycie CD/DVD winna być zaopatrzona w spis określający szczegółową zawartość (nazwa projektu, nazwa załącznika).
7. Zamawiający posiada:
- projekt koncepcyjny budowy archiwum (wersja papierowa i elektroniczna)
- mapę do celów projektowych z dnia 19.07.2019 r. (wersja papierowa, elektroniczna w formacie .dxf),
- zapewnienie dostawy wody i odbioru ścieków bytowych, opadowych, roztopowych do/ z budynku archiwum zakładowego Starostwa Powiatowego oraz warunki techniczne (wydane w dniu 27.09.2019 r. , ważne 2 lata),
- zapewnienie dostawy energii cieplnej - wymagane jest dalsze uzyskanie warunków technicznych
- warunki przyłączeniowe do sieci elektroenergetycznej ( wydane w dniu 04.09.2019 r. , ważne 2 lata)
- warunki techniczne do przyłączenia do sieci Orange wydane w dniu 12.08.2019 r. , ważne 12 miesięcy,
- opinia geotechniczna dla posadowienia budynku archiwum Starostwa Powiatowego w Opolu wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym, tj. że przedmiot zamówienia będzie podlegał szczegółowemu uzgadnianiu rozwiązań projektowych na etapie ich przygotowywania. Zamawiający oczekuje, że przedmiot zamówienia zostanie opracowany w oparciu o przedłożoną Koncepcję architektoniczną , przy czym koncepcja ta stanowi wyłącznie pewien punkt wyjścia do ostatecznych rozwiązań projektowych, może ona być modyfikowana i uzupełniania w zakresie uzgodnionym bądź oczekiwanym przez Zamawiającego. Zamawiający na tym etapie jedynie wskazuje, że jego intencją jest wybudowanie obiektu posiadającego funkcję archiwum zakładowego. Intencją Zamawiającego jest wykonanie projektu z
wykorzystaniem innowacyjnych technologii budowlanych w celu zmniejszenia kosztów utrzymania i eksploatacji powstałej w wyniku budowy, przy czym rozwiązania techniczne spełniające ten wymóg nie powinny znacząco wpływać na wzrost kosztu wykonania inwestycji. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca będzie gotowy w ramach prac projektowych przedłożyć na życzenie Zamawiającego alternatywne rozwiązania projektowe wraz ze wskazaniem zalet i wad poszczególnych rozwiązań oraz wyliczeniem kosztów tak w zakresie kosztów wykonania jak i eksploatacji budynku. Zamawiający nie wymaga, ale zaleca dokonanie wizji w terenie przed złożeniem oferty celem zapoznania się z aktualnymi warunkami architektonicznymi panującymi na miejscu planowanej budowy.
Dokumenty wymienione w pkt. 7 są do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po podpisaniu umowy z Wykonawca zostaną one udostępnione do dalszego wykorzystania.
III. Termin realizacji zamówienia: nie później niż 30.06.2020 r. (wykonanie dokumentacji)
Za terminy przekazania dokumentacji projektowej uznaje się dzień przekazania kompletnego i zaakceptowanego przez strony umowy przedmiotu zamówienia do Starostwa Powiatowego w Opolu, potwierdzony podpisanym protokołem zdawczo - odbiorczym.
W terminie 30 dni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia pierwszej koncepcji archiwum celem zatwierdzenia przez Zamawiającego.
Wady ukryte w dokumentacji ujawnione po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego, Wykonawca usunie w terminie wyznaczonym zgodnie z umową przez Zamawiającego. Wykonawca usunie wady ukryte na własny koszt.
IV. Nadzór autorski
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór autorski w czasie robót realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej na podstawie zawartej umowy w zakresie określonym przez ustawę Prawo budowlane (art. 20 ust.1 pkt. 4 ustawy) w wymiarze nie przekraczającym 32 roboczogodzin na budowie.
W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązuje się do:
- czuwanie w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową
- uzupełnienia szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienia Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót.
- udział w naradach technicznych. Przyjmuje się, że liczba pobytów projektanta (ów) na budowie wynikać będzie z uzasadnionych potrzeb określonych każdorazowo przez Zamawiającego lub występującego w jego imieniu inspektora nadzoru, a w wyjątkowych sytuacjach - przez Wykonawcę robót budowlanych, wykonanych na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszej umowy,
- w uzasadnionym przypadku na wniosek Zamawiającego lub inspektora nadzoru udział w odbiorze poszczególnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym.
Koszty nadzoru autorskiego należy uwzględnić w cenie oferty, płatność za nadzór autorski nastąpi po zakończeniu prac.
V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert wykonali należycie co najmniej 3 dokumentacje projektowe
projekt budowlany - dotyczące budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy budynku o
o
zbliżonej kubaturze (min. 3000 m3).
2. Dysponują lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. projektantami oraz projektantami sprawdzającymi rozwiązania projektowe posiadającymi co najmniej 2-letnie doświadczenie w projektowaniu w danej specjalności od daty uzyskania uprawnień projektowych.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji projektantów wymaganych branż.
branża Projektowanie
podbranża projekt budowlany
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin