Przetarg 6809448 - Wykonanie remontu sali gimnastycznej w budynku Zespołu...

   
Analizuj Zamówienie 6809448 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-04
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie remontu sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Przyrodniczych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przy ul. Golęci
ńskiej 9 w Poznaniu
Numer referencyjny: RZ-262-22/2019

Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Przyrodniczych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przy ul. Golęcińskiej 9 Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Ogólnym pracom remontowym tj. malowaniu ścian i sufitów podlegać będą pomieszczenia przyległe – komunikacja, magazyn podręczny, pokój wychowawców, 3 szatnie, natryski.
Wykaz robót oraz zakres ich wykonania
Lp. Rodzaj robót Zakres robót Podstawa wyceny
1 Roboty budowlane roboty rozbiórkowe, impregnacja konstrukcji dachu nad salą gimnastyczną, wykonanie zabezpieczenia p.poż. konstrukcji dachu - EI 30, montaż dodatkowej warstwy wełny mineralnej,
skucie tynków ściennych, naprawa pęknięć ściany wewnętrznej, tynkowanie ścian, wykonanie nowego parkietu na istniejącej podkonstrukcji, montaż listew przypodłogowych, montaż oklein winylowych na ścianach, malowanie farbą wewnętrzną lateksową, roboty malarskie, tapetowanie ścian,
wykonanie symboli dyscyplin sportowych,
oznaczenie bramek do piłki ręcznej, oznakowanie linii boisk na podłodze, wymiana stolarki drzwiowej, dostawa i montaż drabinek sportowych, koszy naściennych do koszykówki, uchwytów do siatkówki, roboty wykończeniowe, sprzątanie pomieszczeń wraz z myciem okien i parapetów po zakończeniu robót. Dokumentacja techniczna
2 Roboty elektryczne montaż nowej instalacji elektrycznej, montaż i dostawa lamp led, osprzętu,
montaż inst. niskoprądowej, montaż i dostawa zestawu audio Dokumentacja techniczna
UWAGA
Ofertę należy przygotować na podstawie dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz informacji zawartych w SIWZ.

3.4 Budynek został wybudowany w 1964 roku na rozbudowanym planie. Jest to budynek częściowo podpiwniczony, trzykondygnacyjny z dachem krytym papą i blachodachówką.
Podstawowe dane budynku:
• Powierzchnia zabudowy – 2 181m2
• Powierzchnia użytkowa – 3 826 m2
• powierzchnia sali gimnastycznej – 241 m2
• powierzchnia pomieszczeń przyległych – 116 m2

Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonanie całości przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancji należy:
- prowadzić serwis i konserwację stolarki drzwiowej zgodnie z wymogami producenta. Koszty należy doliczyć do ceny oferty.

3.5. Wymagania dotyczące materiałów - użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Na etapie wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem.
3.6. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane lub uszkodzeniem obiektu - jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt.
3.7. Zastosowane w dokumentacji technicznej i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji. Wykonawca, który chce zaoferować materiały równoważne, musi je wykazać w ofercie i załączyć dokumentację potwierdzającą ich równoważność. W przypadku, gdy zastosowanie ww. materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji technicznej, koszty tych zmian poniesie Wykonawca.
3.8 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy* (Dz. U. z 2014 roku, poz.1502 z późn. zmianami):
*art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 roku – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.

3.8.1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności bezpośrednio na placu budowy zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą/osobami zatrudnionymi na umowę o pracę przed zakończeniem wykonania przedmiotu umowy, to wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby/osób.
3.8.2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) Czynności robotnika zostały opisane w dokumentacji technicznej oraz STWiORB .
3.8.3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
3.8.3.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę:
a) Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia stanowiącym załącznik nr 2A do umowy.
b) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia zawarcia umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (kopię umów o pracę), a także oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. u. z 2015 roku, poz.2008) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
c) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia.
3.8.3.2. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób na umowę o pracę:
a) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt.3.8.3.1 b) i c) SIWZ wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 500,00 PLN.
b) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt.3.8.3.1 b) i c) SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane w projekcie umowy jak za odstąpienie od umowy.
c) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 0,5% całkowitego wynagrodzenia, za każdą niezatrudnioną osobą poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego.
d) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby inną osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania, co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie.

3.9 Komplet dokumentacji technicznej opisującej przedmiot zamówienia stanowi załącznik do SIWZ:

3.9.1. Dokumentacja projektowa – OPIS
3.9.2. Dokumentacja projektowa – RYSUNKI
Rysunek
A.1 RZUT
A.2 SUFIT – WYTYCZNE OŚWIETLENIA
A.3 KŁADY ŚCIAN - A, B
A.4 KŁADY ŚCIAN - C, D
A.5 LINIE BOISKA - ROZMIESZCZENIE URZĄDZEŃ
A.6 ZESTAWIENIE PROJEKTOWANEJ STOLARKI DRZWIOWEJ
3.9.3. Dokumentacja projektowa – przedmiary (materiały pomocnicze do wyliczenia oferty)
Zakres przedmiarów
P.1 Przedmiar robót – architektura
P.2 Przedmiar robót – instalacje elektryczne i niskoprądowe
3.9.4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Tytuł STWIORB
S.1 Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
S.2 Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – roboty elektryczne i niskoprądowe

3.10. Miejsce realizacji: Budynek Zespołu Szkół Przyrodniczych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przy ul. Golęcińskiej 9 w Poznaniu. Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami zawartymi w załączonej dokumentacji technicznej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot budowlanych oraz wytycznymi niniejszej specyfikacji i jej załącznikach.

3.11. Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego.
a) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie robót: instalacyjnych i montażu parkietu pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym.
Jeżeli Wykonawca ma zamiar realizować elementy przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców (jeśli wiadomo Wykonawcy co do nazwy firmy podwykonawcy na etapie składania ofert to wówczas wypełnia kolumnę 1 i koniecznie kolumnę 2 w poniższej tabeli.)
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie
kody CPV 45000000, 45310000, 45400000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin