Przetarg 6953709 - WYKONANIE ROBÓT AWARYJNYCH Numer referencyjny: ZP-19-096BN ...

   
Analizuj Zamówienie 6953709 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-08-09
przedmiot ogłoszenia
WYKONANIE ROBÓT AWARYJNYCH
Numer referencyjny: ZP-19-096BN

1) Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia
jest wykonanie robót awaryjnych w zakresie roboty remontowo-budowlane, elektryczne, dekarskie, odśnieżenia i czyszczenia dachów w obiektach Szpitala;
2) Zakres zamówienia i wykaz obiektów szpitala, w których świadczone będą roboty i usługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonywanie bieżących prac budowlanych pomocniczych, napraw ubytków ścian i sufitów, tynków, roboty remontowe, malarskie, usuwanie awarii i ich skutków, roboty dekarskie, zabezpieczenie doraźne, usługi odśnieżanie i czyszczenie dachów.
Oddział Hematologii i Transplantacji Szpiku
Oddział Otorynolaryngologii
Oddział Dermatologii
Oddział Chirurgii Ogólnej, Naczyniowej i Transplantacyjnej
Oddział Chorób Wewnętrznych i Chemioterapii Onkologicznej
Oddział Nefrologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych
Oddział Chirurgii Szczękowo-Twarzowej
budynek Apteki
budynek Izotopów
budynek Administracji
pozostałe
3) Opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje wykonywanie robót budowlanych, malarskich, tynkarskich, likwidacji zacieków i zagrzybień, remontowych i robót awaryjnych remontowo-budowlanych, dekarskich, odśnieżania i oczyszczenia dachów, niezbędnych robót dla zapewnienia utrzymania w stanie odpowiadającym warunkom technicznym obiektów szpitala.
4) Zlecenia szczegółowe:
• Roboty awaryjne wymagające szybkiej interwencji będą zlecane telefonicznie lub za pomocą faksu lub w inny uzgodniony z Wykonawcą sposób, po czym niezwłocznie będą potwierdzone w formie pisemnej. Czas reakcji Wykonawcy od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego nie może przekroczyć 3 godzin.

• Pozostałe bieżące roboty będą zlecane pisemnie na podstawie:
• kosztorysów Wykonawcy sporządzonych wg. stawek zaoferowanych w ofercie zaakceptowanych przez Zamawiającego;
• zlecenia, które zawierać będzie w szczególności koszt oraz termin wykonania robót.
5) Ceny materiałów i sprzętu
Ceny materiałów i sprzętu zastosowane w kosztorysach rozliczane będą według najniższych cen określonych w "SEKOCENBUDZIE" za kwartał bezpośrednio poprzedzający rozpoczęcie robót.
6) Rozliczania za wykonane roboty/usługi dokonywane będą na podstawie:
• Roboty awaryjne:
• zlecenie Zamawiającego;
• faktura Wykonawcy;
• Pozostałe bieżące roboty:
• zlecenie Zamawiającego;
• kosztorys powykonawczy sporządzony wg stawek zaoferowanych w ofercie
• faktura Wykonawcy
7) Termin płatności: 60 dni od daty odbioru protokolarnego robót i złożenia prawidłowo wypełnionej faktury.
8) Gwarancja: Wykonawca udzieli na wykonane prace min. 24 miesięcy gwarancji.
II) USTALENIA OGÓLNE
1) Zamówienie będzie wykonywane w obiekcie czynnym. Przez czynny obiekt szpitalny rozumie się obiekt wykonujący swoje działania statutowe w czasie realizacji przedmiotu zamówienia.
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
4) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:
4.1 Zamawiający wymaga, aby wszelkie czynności ogólnobudowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia w przypadku prac wykonywanych w siedzibie zamawiającego były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.).
4.2 W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane, tj. tych które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie zamawiający nie wymaga zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten nie dotyczy również osób fizycznych prowadzących samodzielnie działalność gospodarczą i uczestniczącą w wykonywaniu niniejszego zamówienia na podstawie umowy o podwykonawstwo oraz osób w stosunku do których wykonawca wykaże, że czynności przez nie wykonywane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy.
4.3 Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na umowę o pracę zawiera projekt umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja, Sprzątanie
podbranża malowanie, remont, wykończenie, obsługa techniczna nieruchomości, sprzątanie terenu
kody CPV 45215140
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin