Przetarg 7391874 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn....

   
Analizuj Zamówienie 7391874 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-18
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa placu zabaw przy ul. Konwaliowej”
Numer referencyjny: RZP.271.
26.2020

Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa placu zabaw przy ul. Konwaliowej”.
I. Informacje ogólne
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl nr telefonu 0-46 834-51-00; 834-51-41 nr faksu 0-46 834-51-45, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym pn.: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa placu zabaw przy ul. Konwaliowej”
2. Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane

3. Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zwaną dalej „ustawą” lub ,,ustawą pzp”.

4. Przewiduje się udzielenie zamówień podobnych:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień podobnych:
Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień podobnych zgodnie z art.67 ust.1 pkt. 6 ustawy pzp. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia.
5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
Zamawiający nie zamierza:
a) Zawierać umowy ramowej
b) Ustanowić dynamicznego systemu zakupów
c) Wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2020 r.
8. Źródła finansowania zadania: Środki własne budżetu Miasta Skierniewice
9. Nazwa zadania oraz jego lokalizacja
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa placu zabaw przy ul. Konwaliowej” Adresy inwestycji: ul. Konwaliowa, działka nr ew. 529, 530 obr. 7

9.1. Wspólny słownik kodów CPV:
• 45.00.00.00-7 Roboty budowlane
• 45.01.00.00-8 Przygotowanie terenu pod budowę
• 45.11.27.00-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu
• 45.11.27.20-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
• 45.23.32.50-6 Roboty w zakresie nawierzchni
• 77.31.00.00-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
• 77.31.41.00-5 Usługi w zakresie trawników
• 45.34.00.00-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
• 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
• 45.31.61.10-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
• 45314300-4 Układanie kabli
• 45315600-4 Instalacje niskiego napięcia
• 32.32.35.00-8 Urządzenia do nadzoru wideo

9.2 Zakres robót
1. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem oraz wymagania dotyczące wykonania
i odbioru poszczególnych robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia łącznie z dokumentacją techniczną i przedłożonymi przedmiarami robót. Zakres zamówienia obejmuje również roboty nie objęte przedmiarem, a niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót mają charakter orientacyjny. Prace konieczne dla wykonania umowy, a nie objęte przedmiarami robót nie stanowią podstaw do zwiększenia wynagrodzenia.
2. Wykonawca pisemnie powiadamia zainteresowane służby o rozpoczęciu i zakończeniu robót.
3. W przypadku możliwości ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki, na wniosek Zamawiającego Wykonawca przekaże je Zamawiającemu lub w ramach zamówienia wywiezie je na wskazane przez Zamawiającego miejsce.
4. Pozostałe odpady i materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca jest zobowiązany do wywiezienia i utylizacji w ramach zamówienia.
5. Do zakresu podstawowego należą również:
- odbiór końcowy, opłaty za pobór mediów, m.in. wody, energii elektrycznej na czas budowy. Opłaty za pobór mediów, w przypadku wystawianych przez Zamawiającego faktur, regulowane będą w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury.
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz.;
- przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kalkulacji cenowej sporządzonej w oparciu o zamieszczone przedmiary robót,
- uzyskanie dla obiektu, certyfikatu powykonawczego wystawionego przez stosowną jednostkę np. Instytut Nadzoru Technicznego.

II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy ul. Konwaliowej wraz z rozbudową linii oświetleniowej i monitoringu w oparciu o załączone dokumentacje techniczne.

Nazwa zadania: „Budowa placu zabaw przy ul. Konwaliowej”

Adres budowy: działka nr ewid. 529, 530 obręb geodezyjny 7 ul. Konwaliowa, 96-100 Skierniewice
W ramach zadania należy wykonać plac zabaw przy ul. Konwaliowej wraz z rozbudową linii oświetleniowej i monitoringu położony nad zbiornikiem wodnym „Zadębie” . Budowa placu zabaw ma na celu stworzenie ogólnodostępnej, wielofunkcyjnej, plenerowej strefy aktywności, skierowanej dla dzieci i młodzieży oraz stworzenie przestrzeni sprzyjającej integracji społecznej.
Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych oraz montażowych dla zamierzenia inwestycyjnego w postaci :
• montażu urządzeń rekreacyjnych,
• wykonania nawierzchni bezpiecznej z mat przyrostowych,
• wykonania nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej,
• montażu nowych elementów małej architektury- ławek, koszy na śmieci, stojaka na rowery, regulaminu,
• wykonania nasadzeń i trawników,
• montażu oświetlenia i monitoringu,
• wykonania ogrodzenia.

Roboty należy wykonać w oparciu o załączone dokumentacje techniczne.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane przez niego przy realizacji niniejszej umowy oraz za wszelkie szkody spowodowane przez niego, przy usuwaniu wad w ramach gwarancji czy rękojmi, tak wobec Zamawiającego jak i osób trzecich.
Przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej z warunkami wykonania i odbioru, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania.

Plac budowy winien być oznakowany tablicą informacyjną zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. Teren budowy ogrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Prace niebezpieczne (głębokie wykopy, prace na wysokościach, przy rozbiórkach itp.) właściwie oznakować zgodnie z przepisami BHP.

Za wypadki i szkody, które mogą powstać na placu budowy odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających
z Prawa Budowlanego.

2. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności:
- wykopów ręcznych,
- robót związanych z urządzaniem zieleni,
w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności:
- wykopów ręcznych,
- robót związanych z urządzaniem zieleni,
w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 12 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ.

UWAGA:
- Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu kalkulacji cenowej sporządzonej w oparciu o zamieszczone przedmiary robót.
- Przed rozpoczęciem robót budowlanych należy przedstawić Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy;
- Przez termin „zakończenie całości robót” należy rozumieć wykonanie robót, zgłoszenie ich do odbioru oraz ich odbiór bez zastrzeżeń, usterek i wad potwierdzony przez inspektora nadzoru wymienionego w umowie pomiędzy stronami.
- Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty.

Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podani w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz w porozumieniu z projektantem.

Klauzula informacyjna przekazana w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: umskier@um.skierniewice.pl
• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych, powołanym przez Administratora: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: iod@um.skierniewice.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa placu zabaw przy ul. Konwaliowej”, nr RZP.271.26.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;

• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
◦ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
◦ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych *;
◦ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
◦ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
◦ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
◦ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
◦ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540050163-N-2020 z dnia: 2020-03-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-02, godzina: 09:30,
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-02, godzina: 09:00,
branża Tereny zielone
podbranża place zabaw
kody CPV 32323500, 45000000, 45112700, 45112720, 45233250, 45310000, 45314300, 45315600, 45316110, 45340000, 77310000, 77314100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin