Przetarg 6808353 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH: MODERNIZACJA MIEJSKIEGO PLACU...

   
Analizuj Zamówienie 6808353 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-04
przedmiot ogłoszenia
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH: MODERNIZACJA MIEJSKIEGO PLACU ZABAW ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO PRZY ULICY TO
POLOWEJ
Numer referencyjny: ZP.3310/26/2019

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji miejskiego placu zabaw zlokalizowanego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Topolowej.

Modernizacja obiektu polega na: naprawie urządzeń zabawowych i innych elementów wchodzących w skład ww. obiektu; wymianie nawierzchni amortyzującej oraz urządzeń niebezpiecznych, nie spełniających norm oraz nienadających się do modernizacji. Podstawowym zadaniem modernizacji jest zwiększenie bezpieczeństwa osób przebywających na miejskim placu zabaw.

SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT:

huśtawka wahadłowa
- demontaż obecnie zainstalowanych urządzeń (1 szt. do utylizacji), 1 szt. do oczyszczenia wszystkich jego elementów, zabezpieczenie antykorozyjne, malowanie, montaż siedzisk (1 sztuka siedzisko kubełkowe (z szeroką podstawą do siedzenia)
i 1 sztuka siedzisko płaskie, łańcuchy ze stali nierdzewnej, zawiesia z łożyskiem), montaż tego urządzenia na tym placu zabaw w innej lokalizacji,
- montaż nowego urządzenia z aluminium z wewnętrznym wzmocnieniem malowane proszkowo, łańcuchy ze stali nierdzewnej, zawiesia z łożyskiem,
- urządzenie powinno składać się z 3 stanowisk:
• bocianie gniazdo,
• siedzisko kubełkowe (z szeroką podstawą do siedzenia),
• siedzisko płaskie,

karuzela z kierownicą
- montaż urządzenia o konstrukcji stalowej, siedziska z tworzywa HDPE, podłoga
z blachy ryflowanej

bujak na sprężynie – 2 sztuki
- demontaż obecnie zainstalowanego urządzenia i zwrot zamawiającemu, montaż urządzeń wykonanych z tworzywa HDPE:
• 1 sztuka w postaci zwierzątka,
• 1 sztuka z oparciem w postaci autka lub statku (umożliwiająca posadzenie dziecka niepełnosprawnego).

piaskownica integracyjna
- demontaż obecnie zainstalowanego urządzenia, a w zamian montaż piaskownicy integracyjnej, urządzenia umożliwiającego zabawę dzieciom na wózkach inwalidzkich, oraz dzieciom pełnosprawnym. Urządzenie o wymiarach 3m x 3m, obramowania piaskownicy oraz siedziska mają być wykonane z drewna, przy jednym z boków domontowany stolik wraz z pojemnikami na piach na wysokości umożliwiającej podjazd i zabawę dzieciom na wózkach inwalidzkich,

huśtawka wagowa
- demontaż obecnie zainstalowanego urządzenia, a w zamian montaż jednego nowego urządzenia z aluminium z wewnętrznym wzmocnieniem malowane proszkowo, siedziska z tworzywa HDPE, odbojniki gumowe montowane przy huśtawce, w miejscu styku odbojnika z nawierzchnią amortyzującą wzmocnienia montowane do nawierzchni amortyzującej.

zestaw zabawowy
- montaż urządzenia z aluminium z wewnętrznym wzmocnieniem malowane proszkowo, zabezpieczenia i bariery z tworzywa HDPE, podłoga ze sklejki wodoodpornej,
- zestaw powinien zawierać minimum następujące elementy:
• 2 wieże z daszkami skośnymi z płyty HDPE,
• 1 zjeżdżalnię rurową(ślimak) przy wieży wyższej,
• 1 zjeżdżalnię (ślizg z blachy nierdzewnej) przy wieży niższej,
• drabinkę linową wejściową,
• schody wejściowe z poręczami,
• most łączący wieże,
• 1 tablicę edukacyjną "kółko i krzyżyk",
• 1 ściankę wspinaczkową,
przeznaczony teren na strefę bezpieczną urządzenia to około 12m x 12m

trampolina ziemna
- montaż urządzenia o minimalnej powierzchni skoku maty 90x90 [cm],
- konstrukcja umożliwiająca łatwe czyszczenie i konserwacje dołka (np. usuwanie zalegających liści i śmieci).

ławki
- demontaż obecnie zamontowanych ławek (do utylizacji) oraz montaż 10 sztuk nowych ławek o konstrukcji stalowej z oparciem (siedzisko i oparcie z drewna) w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego.

kosze
- montaż 10 nowych koszy na śmieci z daszkiem w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego.

regulamin placu zabaw
- 2 sztuki - montaż nowych regulaminów o konstrukcji metalowej, wraz z tablicą
z informacjami graficznymi, odniesieniem do obowiązującej uchwały Rady Miasta (do uzgodnienia z Zamawiającym w trakcie prac).

nawierzchnia
- usunięcie dotychczasowej nawierzchni, a w zamian montaż nawierzchni amortyzującej na przestrzeni ok 460 m², zapewniającej upadek z 1,7 m na całej strefie bezpieczeństwa, z zastosowaniem atestowanej nawierzchni przerostowej
w kolorze zielonym. Maty należy zamontować na terenie wyrównanym. Pod matą należy rozłożyć włókninę z nasionami traw. Maty należy na brzegach zakołkować oraz pospinać co cztery oczka. Łączenie kostki brukowej z matą przerostową wykończyć obrzeżami. Pozostały teren należy wyrównać i zasiać trawę. Wszystkie prace należy wykonywać po uzgodnieniu z Zamawiającym. Ponadto na wyznaczonym terenie (rysunek poglądowy) należy wymalować miasteczko ruchu drogowego, projekt miasteczka należy uzgodnić z Zamawiającym.

Rysunek poglądowy przedstawiający przykładowe rozmieszczenie urządzeń zabawowych załączono w załączniku Nr 2 do projektu umowy.

Użyty materiał (urządzenia, części zamienne, maty amortyzujące) musi być nowy
i bez wad czyli równomiernie zabarwiony, równy, nie może mieć pęknięć, pęcherzy, widocznych zanieczyszczeń oraz uszkodzeń krawędzi i naroży. Zastosowany materiał nie może wydzielać toksycznych substancji do środowiska, ma być przyjazny dla użytkowników i środowiska, wodoodporny, nie gnijący a także nie wrażliwy na grzyby. Zamontowane urządzenia muszą być odporne na potencjalne próby demontażu w trakcie aktów wandalizmu, wszelkie warunki atmosferyczne (m.in. mrozy, upały, burze), oraz powinny zapewniać bezpieczne użytkowanie. Ewentualne zmiany w zakresie montowanych urządzeń i nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac.
Zainstalowany sprzęt ma być zgodny z normą PN-EN 1176:2009, a nawierzchnia
z normą PN-EN 1177:2009.
Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty karty techniczne proponowanych urządzeń.
Montaż wszystkich urządzeń nastąpi po wcześniejszym uzgodnieniu lokalizacji
z Zamawiającym.
Nawierzchnie, urządzenia i inne materiały użyte do modernizacji mają posiadać wszystkie świadectwa oraz atesty dopuszczenia do użytkowania przewidziane przepisami dla tego typu inwestycji. Materiał zastosowany jako nawierzchnia amortyzująca musi być
o odpowiedniej grubości w stosunku do wysokości upadku oraz o odpowiednich wymiarach w stosunku do strefy bezpieczeństwa poszczególnych urządzeń.
Niezależnie od wyżej wymienionego zakresu robót (ma on charakter orientacyjny), Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności koniecznych do właściwego funkcjonowania placu zabaw, będącego przedmiotem niniejszego opisu.
Bez względu na wytyczne zawarte w niniejszej dokumentacji, na Wykonawcy ciąży zobowiązanie rezultatu.
Podczas prowadzonych prac, Wykonawca musi dostosować się do ustaw, norm
i przepisów branżowych obowiązujących w chwili wykonywania modernizacji.
Na oferowane materiały i urządzenia Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 48 miesięcy (4 lata).

W ramach robót będących przedmiotem umowy, Wykonawca zobowiązany jest do:
1) usunięcia w trakcie realizacji prac wszelkiego rodzaju odpadów poza plac zabaw, odpady stanowią własność Wykonawcy;
2) zabezpieczenia terenu prac na czas wykonania robót zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych;
3) Wykonywania usługi z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP.

II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH WSKAZANE CZYNNOŚCI PRZEZ ZAMAWIAJACEGO W ZKARESIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA – ART. 29 UST. 3A USTAWY.

1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22
§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.).
2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy, obsady personalnej w/w pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia.
3. Wykonawca realizować będzie umowę zapewniając jej wykonanie przy wykorzystaniu wystarczającej ilości pracowników, którzy w szczególności:
- posiadają niezbędną do wykonywania prac wiedzę i umiejętności;
- posiadają uprawnienia do wykonywania prac, o ile są one wymagane przepisami szczególnymi;
- zatrudnieni są zgodnie z zasadami wynikającymi z Kodeksu Pracy.

Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Tom II IDW (SIWZ).
branża Tereny zielone
podbranża place zabaw
kody CPV 37535200, 45112723
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin