Przetarg 7400336 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i...

   
Analizuj Zamówienie 7400336 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-24
przedmiot ogłoszenia
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i dostosowaniu obiektu i pomieszczeń w budynku przy ul. Krasickiego 25 w Dzie
rżoniowie na potrzeby klubu „Senior+” w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku przy ul. Krasickiego 25 – utworzenie Klubu „Senior+”.
Numer referencyjny: OR-P.271.32.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i dostosowaniu obiektu i pomieszczeń w budynku przy ul. Krasickiego 25 w Dzierżoniowie na potrzeby klubu „Senior+” w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku przy ul. Krasickiego 25 – utworzenie Klubu „Senior+”.
Zadanie jest współfinansowane w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015 – 2020.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności n/w zakres:

1) remont pomieszczenia ogólnodostępnego – sali spotkań w zakresie:
- wymiany posadzki, likwidacji progów,
- malowania stolarki okiennej i drzwiowej,
- montażu drzwi przesuwnych,
- malowania ścian i sufitów,
- wykonania robót elektrycznych i sanitarnych w obrębie pomieszczenia.

2) remont pomieszczenia kuchennego w zakresie:
- wymiany pojedynczych płytek posadzki,
- malowania stolarki okiennej i drzwiowej,
- malowania ścian i sufitów,
- wykonania robót elektrycznych i sanitarnych w obrębie pomieszczenia.

3) remont łazienki dla osób niepełnosprawnych w zakresie:
- wymiany drzwi, likwidacji progów,
- wymiany armatury sanitarnej, w tym z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych,
- malowania ścian i sufitów,
- wykonania robót elektrycznych i sanitarnych w obrębie pomieszczenia.

4) wykonanie adaptacji pomieszczenia biurowego na łazienkę w zakresie:
- wymiany drzwi, likwidacji progów,
- montażu armatury,
- montażu ścianek systemowych,
- malowania ścian i sufitów,
- wykonania robót elektrycznych i sanitarnych w obrębie pomieszczenia.

5) wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych wraz ze schodami zewnętrznymi.

3. Równocześnie należy wycenić wykonanie wszelkich robót budowlanych towarzyszących wynikających z przyjętej technologii robót.

4. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych jak również w opisie i rysunkach obrazujących sposób wykonania podjazdu.

5. Roboty budowlane będą realizowane w budynku nieużytkowanym.

6. Wykonawca, oprócz ww. obowiązków zobowiązuje się do:
1) protokolarnego przejęcia budynku i pomieszczeń objętych remontem oraz ich zabezpieczenia i należytego utrzymania,
2) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów,
3) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego wraz ze stroną tytułową i dołączoną legendą, dostarczonego również w formie elektronicznej na płycie CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ w formacie TIF),
4) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót,
5) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów i poniesienia kosztów ich składowania,
6) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę,
7) wykonania sprawdzeń, badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorowych m. in. sztuką i wiedzą budowlaną (np. pomiary elektryczne, geodezyjne),
8) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji i istotnych warunków zamówienia,
9) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy w dniu podpisania umowy,
10) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
11) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy i kierownika robót w okresie wykonywania robót branżowych,
12) przenoszenia mebli w obrębie remontowanych pomieszczeń dla potrzeb wykonania robót budowlanych i ponowne ich ustawienie we wskazanym miejscu przez Zamawiającego lub ich wywozu i utylizacji.

7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej - wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy za wyjątkiem kierownika budowy i kierowników robót.
Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenia, że pracownicy realizujący przedmiot zamówienia, o których mowa powyżej będą w okresie realizacji zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019r. Poz. 1040).

W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z póź. zm.) w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Nadmienia się, że z tytułu niespełnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 3 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ),
Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 12 ust. 1 pkt. 1 lit „h” projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 3 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) czynności;
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża malowanie, remont, wykończenie, przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000, 45110000, 45233140, 45311000, 45314320, 45317300, 45332200, 45332300, 45332400, 45410000, 45420000, 45430000, 45440000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin