Zlecenie 7631719 - Wykonanie usługi w zakresie pomiaru, wykonania, dostawy i...

   
Zamówienie 7631719 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-08-06
przedmiot zlecenia
Wykonanie usługi w zakresie pomiaru, wykonania, dostawy i montażu rolet materiałowych wewnętrznych do budynku Izby Administracji S
karbowej w Opolu przy ul. Grunwaldzkiej 42.
Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843), do niniejszego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego nie stosuje się przepisów tej ustawy.
pomiar, wykonanie, dostawa i montaż 144 sztuk
rolet wewnętrznych materiałowych o łącznej powierzchni 125,16 m2.
2. Rolety muszą spełniać następujące warunki:
a) materiał antystatyczny, impregnowany, odporny na działanie promieni
słonecznych, zabezpieczający pomieszczenie przed przegrzewaniem,
b) skład - 100% poliester, gramatura materiału min. 180 g/m2,
c) grubość - 0,4 mm,
d) kolor materiału rolety do uzgodnienia po wyborze oferty, może wystąpić min. 6 kolorów,
e) kaseta i prowadnice plastikowe w kolorze białym,
f) rura nawojowa - stalowa,
g) obciążnik rolety - stalowy w kolorze białym, zaślepki obciążnika - plastikowe,
h) obciążnik łańcuszka - plastikowy w kolorze białym,
i) mechanizm kulkowy ze sprężyną hamującą,
j) sterowanie ręczne za pomocą łańcuszka kulkowego, złączki plastikowe w kolorze białym.
3. Niedopuszczalne jest montowanie elementów mechanicznie.
4. Rolety posiadać muszą Atest Higieniczny Państwowego Zakładu Higieny.
5. Do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca przed złożeniem
oferty powinien przeprowadzić wizję lokalną obiektu i pobrać wymiary okien. Zamawiający umożliwi dokonanie wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego.
6. Wykonawca przystępując do realizacji zadania ponosi odpowiedzialność za prawidłowy pomiar rolet.
7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonania wszystkich elementów.
8. Wszystkie wykonane rolety, materiały oraz elementy użyte do realizacji przedmiotu zamówienia mają być fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich.
9. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli 24-miesięcznej gwarancji.
2. Obowiązki Wykonawcy
1. Realizacja zamówienia odbywać będzie się w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 14.00.
2. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) utrzymania czystości w trakcie robót,
2) uporządkowania i posprzątania pomieszczeń po wykonanych pracach,
3) wykonania wszelkich innych prac, które będą niezbędne dla prawidłowego
wykonania zakresu robót.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonaną robotę, materiały i urządzenia 24-miesięcznej gwarancji od dnia protokolarnego końcowego odbioru robót. Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż 24 miesiące, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę
odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi w zaproszeniu, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami.
5. Wykonawca przed złożeniem oferty, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu pod numerem telefonu 77 440-32-81, może zapoznać się z miejscem wykonywania
prac, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 - 14.00.
6. Wykonawca ponosi koszty dojazdu do budynku Izby Administracji Skarbowej w Opolu przy ul. Grunwaldzkiej 42 w celu zapoznania się z miejscem wykonywania prac i pobrania rzeczywistych wymiarów.
branża Wyposażenie wnętrz
podbranża żaluzje rolety
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin