Przetarg 7127935 - wykonywanie przeglądów technicznych sprzętu medycznego SP...

   
Analizuj Zamówienie 7127935 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-10-31
przedmiot ogłoszenia
wykonywanie przeglądów technicznych sprzętu medycznego SP ZOZ w Sanoku
Numer referencyjny: SPZOZ/PN/33/2019

1. Przedmiotem nin
iejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej stanowiących wyposażenie SPZOZ w Sanoku

1.1 Przez pojęcie przeglądu rozumieć należy kontrolę stanu technicznego oraz bezpieczeństwa wyrobu medycznego, polegające w szczególności na oględzinach wyrobu, gromadzeniu informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach wyrobu, sprawdzeniu instalacji i sprawności ich działania.
1.2 Przez pojęcie konserwacji rozumieć należy poprzedzające przegląd czyszczenie elementów aparatury, urządzeń i systemów wyrobu medycznego, wymianę materiałów eksploatacyjnych bądź części zużywalnych (np. filtrów, czujników, uszczelek, elektrod, baterii, głowic, bezpieczników itp.) zgodnie z dokumentacją techniczną, instrukcją obsługi aparatu i instrukcją serwisową, regulację (przywracanie) wymaganych przez producenta parametrów, jak również aktualizację oprogramowania, jeżeli dotyczy ono danego wyrobu medycznego.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Oznaczenie wg klasyfikacji CPV:

CPV– 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
CPV - 50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego,

4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:

4.1 przeglądu rocznego i czynności konserwacyjno – przeglądowych;

4.2 dokonywania kontroli stanu technicznego i kontroli bezpieczeństwa aparatury, wykonywania okresowych konserwacji, czyszczenia elementów aparatury i urządzeń, sporządzania orzeczeń o sta-nie urządzeń nie nadających się do naprawy, przeprowadzania testów bezpieczeństwa elektryczne-go, legalizacji urządzeń - zgodnie z dokumentacją techniczną, instrukcją obsługi aparatu i instrukcją serwisową, stosownie do zaleceń producenta oraz zgodnie z obowiązującymi normami, w szczegól-ności z normą PN-EN 60601-1 i/lub PN-EN 62353,

4.3 wystawienie raportu serwisowego/ karty pracy wykonania przeglądu zgodnie z zaleceniami pro-ducenta i potwierdzenia wykonania prac zawierającego min. następujące informacje: datę wykona-nia, imię i nazwisko osoby wykonującej przegląd (czytelne), datę następnego przeglądu, nazwę apa-ratu, model, nr seryjny, lokalizację (nazwa oddziału / zakładu), szczegółowy opis wykonanych czynności, wraz z wykazem uzyskanych parametrów badań oraz załączenie certyfikatu przyrządu wzorcowania testera aparatury pomiarowej (odpowiednio dla danego pakietu – jeśli dotyczy), wy-kaz wymienionych podczas przeglądu materiałów zużywalnych zalecanych przez producenta prze-widzianych w dokumentacji technicznej aparatu, informacje o stanie technicznym aparatu (aparat sprawny, niesprawny, dopuszczony warunkowo do dalszej eksploatacji).
Kartę Pracy (raport serwisowy) Wykonawca przekazuje do Działu Technicznego SPZOZ w Sanoku.

4.4 wymiany podczas przeglądów okresowych materiałów zużywalnych (części objęte przeglądem rocznym) zalecanych przez producenta, wykonania niezbędnych regulacji, korekt, kalibracji, prze-widzianych w dokumentacji technicznej aparatu. Koszty robocizny i materiałów pokrywa Wyko-nawca,

4.5 kalibrację;

4.6 sprawdzenie instalacji;

4.7 ustawienie (regulację, aktualizację oprogramowania) wymaganych przez producenta parame-trów;

4.8 diagnozy i przedstawienie do akceptacji przez Zamawiającego kosztorysu naprawczego wraz z podaniem terminu wykonania usługi,

4.9 sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do dalszej eksploatacji.

4.10 natychmiastowego, pisemnego przekazania przedstawicielowi Zamawiającego (Dział Technicz-ny) informacji na temat stwierdzonych usterek lub wad koniecznych do usunięcia. W przypadku wyłączenia urządzenia z użytkowania Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia na nie-sprawnym urządzeniu czytelnej informacji, o wyłączeniu urządzenia z użytkowania. Jeżeli urządze-nie musi być wyłączone z eksploatacji w sposób trwały (nie podlega naprawie), Wykonawca zobo-wiązany jest wystawić orzeczenie techniczne stanowiące dla Zamawiającego podstawę kasacji środ-ka trwałego.


5. Informacje dodatkowe:
5.1. Podejmowane przez Wykonawcę czynności serwisowe, nie mogą być przyczyną utraty certyfikatów, świadectw technicznych i innych dokumentów danego aparatu, dopuszczających go do użytkowania.
5.2. Wykonanie testu bezpieczeństwa elektrycznego Wykonawca zobowiązany będzie potwierdzić protokołem, zgodnie z obowiązującymi normami PN-EN, zawierającym nazwę badanego sprzętu, numer seryjny, listę badanych parametrów, nazwę i numer seryjny przyrządu pomiarowego używanego przy testowaniu, numer świadectwa wzorowania i czas jego ważności.
5.3. Jeżeli w ramach czynności serwisowej obowiązuje legalizacja aparatu, bądź jego części, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tejże legalizacji i przedstawienia odpowiednich świadectw.
5.4. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu będącej w jego posiadaniu aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów, w siedzibie Zamawiającego.

5.5. W przypadku konieczności wykonania usługi serwisowej w siedzibie Wykonawcy, ewentualny transport aparatów i sprzętu ma być wkalkulowany w cenę usługi i Zamawiający nie ponosi kosztów wysyłki.

5.6 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przeglądów sprzętu zgodnie z harmonogramem przeglądów ustalonym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w sposób zgodny ze wskazówkami producenta i ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679), w czasie ustalonym w porozumieniu z pracownikiem Zamawiającego.

5.7. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zleconych mu usług według najlepszej posiadanej wiedzy fachowej, zgodnie z wymaganiami stawianymi przez producentów urządzeń, dozoru technicznego, zasadami obowiązującymi przy wydawaniu orzeczeń technicznych oraz aktualnym poziomem technologicznym tego rodzaju usług.
5.8. W przypadku urządzeń objętych nadzorem przez Urząd Dozoru Technicznego, Wykonawca odpowiada za właściwe przygotowanie urządzenia i obowiązany jest uczestniczyć w rewizji. Zamawiający odpowiednio wcześniej informuje Wykonawcę o terminie i zakresie rewizji. W przypadku niedopuszczenia aparatu do dalszej eksploatacji w wyniku niewłaściwego przygotowania do rewizji, Wykonawca pokrywa koszty związane z ponownym przeprowadzeniem rewizji.
5.9. W przypadku stwierdzenia podczas przeglądu technicznego konieczności wykonania naprawy, Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia wykazu części zamiennych wraz z określeniem przewidywanej ilości roboczogodzin niezbędnych do wykonania naprawy i przekazania tych informacji Zamawiającemu.
5.10. Wykonawca zapewnia, że usługa przeglądów technicznych urządzeń medycznych będzie realizowana przez osoby posiadające udokumentowane kwalifikacje lub uprawnienia do ich wykonywania. Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za zawinione szkody, wyrządzone podczas wykonywania przeglądu technicznego aparatu.
5.11. Wykonawca gwarantuje ciągłość usług przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
5.12. Wykonawca zobowiązuje się do wykorzystywania przy realizacji usługi materiałów (części zużywalnych) fabrycznie nowych, oryginalnych i dobrej jakości. W sytuacji, gdyby uzyskanie fabrycznie nowych i/lub oryginalnych materiałów eksploatacyjnych było niemożliwe, Wykonawca może, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego o wskazanych powyżej okolicznościach i uzyskaniu jego zgody, wykorzystać używane (rekondycjonowane) materiały eksploatacyjne.
5.13. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymaganiami producenta sprzętu, obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P.Poż.
5.14. Wykonawca będzie wykonywał przeglądy w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli zaistnieje konieczność wykonania w/w czynności w siedzibie serwisu, Zamawiający zostanie poinformowany o takiej potrzebie. Koszty transportu aparatu Zamawiający-Wykonawca i Wykonawca-Zamawiający ponosi Wykonawca,

5.15. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od wykonywania przeglądu i konserwacji, w przypadku nieprzewidzianej awarii aparatu.

5.16. Koszty transportu są wliczone w koszt przeglądu,

5.17. Czynności obsługowe Wykonawca będzie wykonywał za pomocą narzędzi i środków będących w posiadaniu Wykonawcy,

5.18. Zamawiający wymaga wykonywania testów bezpieczeństwa elektrycznego zgodnie z normą PN-EN 62353. (jeśli dotyczy)
5.19. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń podlegających konserwacji i przeglądom technicznym, w ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych lub wyłączonych z eksploatacji.
5.20 Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( tekst jedn. Dz.U. 2017 poz. 211.). Oferowane przez Wyko-nawcę części zamienne muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski na podsta-wie właściwych dokumentów (deklaracja zgodności, CE) oraz muszą spełniać wymagania polskich i europejskich przepisów w zakresie ich jakości, produkcji i stosowania.
5.21. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą, która posiada aktualne szkolenie serwisowe w zakresie sprzętu i aparatury medycznej, będących przedmiotem za-mówienia przeprowadzone przez producenta lub jego autoryzowany podmiot.
6. Zakończenie usługi przeglądu i konserwacji powinno nastąpić w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: wykonywanie przeglądu aparatu do znieczulania Mindray
wykonywanie przeglądu aparatu do znieczulania Mindray w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 2 Nazwa: wykonywanie przeglądu aparatów do znieczulań innych
wykonywanie przeglądu aparatów do znieczulań innych w 4 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 3 Nazwa: wykonywanie przeglądów elektrokardiografu
wykonywanie przeglądów elektrokardiografu w 3 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 4 Nazwa: wykonywanie przeglądów defibrylatorów Innomed
wykonywanie przeglądów defibrylatorów Innomed w 3 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 5 Nazwa: wykonywanie przegląd defibrylatora Lifepak
wykonywanie przegląd defibrylatora Lifepak w 3 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 6 Nazwa: wykonywanie przegląd defibrylatora Mindray
wykonywanie przegląd defibrylatora Mindray w 4 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 7 Nazwa: wykonywanie przegląd defibrylatora
wykonywanie przegląd defibrylatora w 5 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 8 Nazwa: wykonywanie przeglądów defibrylatorów ZOLL
wykonywanie przeglądów defibrylatorów ZOLL w 5 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 9 Nazwa: wykonywanie przeglądów Diatermi Chirurgicznej Emed
wykonywanie przeglądów Diatermi Chirurgicznej Emed w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 10 Nazwa: wykonywanie przeglądów Diatermi Chirurgicznej Erbe
wykonywanie przeglądów Diatermi Chirurgicznej Erbe w 4 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 11 Nazwa: – wykonywanie przeglądu Diatermi Chirurgicznej Olympus
wykonywanie przeglądu Diatermi Chirurgicznej Olympus w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 12 Nazwa: wykonywanie przeglądu Diatermi Valleylab
wykonywanie przeglądu Diatermi Valleylab w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 13 Nazwa: wykonywanie przeglądu holtera EKG DMS-300
wykonywanie przeglądu holtera EKG DMS-300 w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 14 Nazwa: wykonywanie przeglądów inkubatora
wykonywanie przeglądów inkubatora w 2 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 15 Nazwa: wykonywanie przeglądu kardiomonitora EV 1000 Edwards
wykonywanie przeglądu kardiomonitora EV 1000 Edwards w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 16 Nazwa: wykonywanie przeglądów kardiomonitorów Mindray
wykonywanie przeglądów kardiomonitorów Mindray w 57 pozycji asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 17 Nazwa: wykonywanie przeglądów kardiomonitorów Nihon, kohen
wykonywanie przeglądów kardiomonitorów Nihon, kohen w 34 pozycji asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 18 Nazwa: wykonywanie przeglądu holtera EKG Biomedical
wykonywanie przeglądu holtera EKG Biomedical w 18 pozycji asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 19 Nazwa: wykonywanie przeglądów kardiomonitorów
wykonywanie przeglądów kardiomonitorów w 11 pozycji asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 20 Nazwa: wykonywanie kalibracji kardiostymulatorów
wykonywanie kalibracji kardiostymulatorów w 2 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 21 Nazwa: wykonywanie przeglądów laparoskopu
wykonywanie przeglądów laparoskopu w 7 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 22 Nazwa: wykonywanie przeglądu wiertarki Stryker
wykonywanie przeglądu wiertarki Stryker w 7 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 23 Nazwa: wykonywanie przeglądów Lasera Litho Quanta System
wykonywanie przeglądów Lasera Litho Quanta System w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 24 Nazwa: wykonywanie przeglądów wywoływarki mammograficznej RTG Kodak
wykonywanie przeglądów wywoływarki mammograficznej RTG Kodak w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 25 Nazwa: wykonywanie przeglądów mammografu ItalRay
wykonywanie przeglądów mammografu ItalRay w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 26 Nazwa: wykonywanie przeglądów aparatu RTG Philips
wykonywanie przeglądów aparatu RTG Philips w 3 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Część nr: 27 Nazwa: wykonywanie przeglądów aparatu RTG z ramieniem C Ziehm
wykonywanie przeglądów aparatu RTG z ramieniem C Ziehm w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Część nr: 28 Nazwa: wykonywanie przeglądów skanera RTG
wykonywanie przeglądów skanera RTG w 2 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Część nr: 29 Nazwa: wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Philips
wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Philips w 3 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Część nr: 30 Nazwa: wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Toshiba
wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Toshiba w 5 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 31 Nazwa: wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Aloka
wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Aloka w 6 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 32 Nazwa: wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Albit Echo-Son
wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Albit Echo-Son w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 33 Nazwa: wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Z6 Mindray
wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Z6 Mindray w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 34 Nazwa: wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Vivid S60
wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Vivid S60 w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 35 Nazwa: wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Sonoline SJ-250
wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Sonoline SJ-250 w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 36 Nazwa: wykonywanie przeglądów myjki endoskopowej Metrit
wykonywanie przeglądów myjki endoskopowej Metrit w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 37 Nazwa: wykonywanie przeglądów narzędzi chirurgicznych Aesculap
wykonywanie przeglądów narzędzi chirurgicznych Aesculap w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Część nr: 38 Nazwa: wykonywanie przeglądów pompy do kontrapulsacji
wykonywanie przeglądów pompy do kontrapulsacji w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 39 Nazwa: wykonywanie przeglądów pomp infuzyjnych Fresenius
wykonywanie przeglądów pomp infuzyjnych Fresenius w 5 pozycjiach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 40 Nazwa: wykonywanie przeglądów pomp infuzyjnych Kwapisz
wykonywanie przeglądów pomp infuzyjnych Kwapisz w 9 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 41 Nazwa: wykonywanie przeglądów pomp infuzyjnych Ascor
wykonywanie przeglądów pomp infuzyjnych Ascor w 74 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 42 Nazwa: wykonywanie przeglądów pomp infuzyjnych Braun
wykonywanie przeglądów pomp infuzyjnych Braun w 42 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 43 Nazwa: wykonywanie przeglądów sprzętu okulistycznego
wykonywanie przeglądów sprzętu okulistycznego w 42 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 44 Nazwa: wykonywanie przeglądów Respiratora Monal Teama
wykonywanie przeglądów Respiratora Monal Teama w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 45 Nazwa: wykonywanie przeglądów Respiratorów Inspiration
wykonywanie przeglądów Respiratorów Inspiration w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 46 Nazwa: wykonywanie przeglądów Respiratorów Osiris
wykonywanie przeglądów Respiratorów Osiris w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 47 Nazwa: wykonywanie przeglądów spirometrów Lungtest
wykonywanie przeglądów spirometrów Lungtest w 2 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Część nr: 48 Nazwa: wykonywanie przeglądów spirometrów Koko
wykonywanie przeglądów spirometrów Koko w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Część nr: 49 Nazwa: wykonywanie przeglądów aparatów Stat Fax
wykonywanie przeglądów aparatów Stat Fax w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Część nr: 50 Nazwa: wykonywanie przeglądów zestawu wysiłkowego Welch Allyn
wykonywanie przeglądów zestawu wysiłkowego Welch Allyn w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Część nr: 51 Nazwa: wykonywanie przeglądów EMG Sierra Wave
wykonywanie przeglądów EMG Sierra Wave w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Część nr: 52 Nazwa: wykonywanie przeglądów EEG Digi Trak
wykonywanie przeglądów EEG Digi Trak w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Część nr: 53 Nazwa: wykonywanie przeglądów Rotor do ćwiczeń kończyn
wykonywanie przeglądów Rotor do ćwiczeń kończyn w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Część nr: 54 Nazwa: wykonywanie przeglądów aplikatora laserowego
wykonywanie przeglądów aplikatora laserowego w 5 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Część nr: 55 Nazwa: wykonywanie przeglądów magnetoterapii
wykonywanie przeglądów magnetoterapii w 6 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Część nr: 56 Nazwa: wykonywanie przeglądów sterylizatorów gazowych
wykonywanie przeglądów sterylizatorów gazowych w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Część nr: 57 Nazwa: wykonywanie przeglądów sterylizatorów parowych
wykonywanie przeglądów sterylizatorów parowych w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Część nr: 58 Nazwa: wykonywanie przeglądów zmywarek
wykonywanie przeglądów zmywarek w 7 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Część nr: 59 Nazwa: wykonywanie przeglądów aparatu do badania krzepliwości krwi
wykonywanie przeglądów aparatu do badania krzepliwości krwi w 1 pozycji asortymentowej Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Część nr: 60 Nazwa: wykonywanie przeglądów aparatów do elektroterapii
wykonywanie przeglądów aparatów do elektroterapii w 7 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540237862-N-2019 z dnia: 2019-11-06
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 2019-11-08, godzina: 10:00,Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony,negocjacje z ogłoszeniem):Wskazać powody:Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu> polski
W ogłoszeniu powinno być:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 2019-11-13, godzina: 10:00,Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony,negocjacje z ogłoszeniem):Wskazać powody:Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu> polski
branża Medyczna
podbranża serwis, naprawa
kody CPV 50421000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin