Przetarg 7165500 - Wymiana sterowników sygnalizacji świetlnej oraz...

   
Analizuj Zamówienie 7165500 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-11-18
przedmiot ogłoszenia
Wymiana sterowników sygnalizacji świetlnej oraz doposażenie sterowników w urządzenia do łączności bezprzewodowej.
Numer referency
jny: ZDiT-DZ.2620.71.2019

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sygnalizacji świetlnej
na skrzyżowaniach ulic położonych na terenie miasta Łodzi. Przedmiot zamówienia polega na:
a) wymianie sterowników sygnalizacji świetlnej wraz z podłączeniem oraz doposażeniem
w urządzenia do łączności bezprzewodowej na skrzyżowaniach ulic:
- Aleksandrowska/Bielicowa,
- Aleksandrowska/Szczecińska,
- Aleksandrowska/Chochoła,
b) doposażeniu istniejących sterowników w urządzenia do łączności bezprzewodowej
na skrzyżowaniach ulic:
- Aleksandrowska/Traktorowa,
- Aleksandrowska/Kaczeńcowa,
- Aleksandrowska/Szparagowa.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, w Tomie II SIWZ - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Tomie III SIWZ – ,,Formularzu aktu umowy”.2.Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwanej w dalszej części SIWZ STWiORB), Formularzu cenowym stanowiących opis przedmiotu zamówienia zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacji technicznej, systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt.2 i ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważne
do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia rozumie się wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości techniczne oraz, że na etapie realizacji zamówienia uzyskają akceptację Zamawiającego. Decyzje Zamawiającego w tym zakresie oparte będą na wymaganiach sformułowanych w dokumentach umowy, a także normach i wytycznych.
Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta
czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu.3.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga, by czynności w zakresie realizacji zamówienia były wykonywane przez co najmniej 3 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę w tym:
a) 1 osobę posiadającą świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1kV,
b) 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru 1kV,
c) 1 osobę posiadającą certyfikat do wykonywania samodzielnych przeglądów
i napraw sterowników typu ASR.
4.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 3. powyżej oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy,
b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań,
c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
5.Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na minimalny okres, który wynosi 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.Powyższy okres może ulec wydłużeniu w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie dłuższego okresu, zgodnie z zapisami pkt 18 SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540260399-N-2019 z dnia: 2019-11-29
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-04, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta winna być sporządzona w języku polskim i w formie pisemnej - pod rygorem nieważności.Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim. Oznacza to, że oferta, dokumenty lub oświadczenia złożone w postępowaniu sporządzone w języku obcym winny być
złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-05, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta winna być sporządzona w języku polskim i w formie pisemnej - pod rygorem nieważności.Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim. Oznacza to, że oferta, dokumenty lub oświadczenia złożone w postępowaniu sporządzone w języku obcym winny być
złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
branża Drogownictwo
podbranża organizacja ruchu drogowego
kody CPV 35262000, 45000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin