Przetarg 7537044 - Wymiana tablic informacyjno-turystycznych BbPN – 81 szt....

   
Analizuj Zamówienie 7537044 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-16
przedmiot ogłoszenia
Wymiana tablic informacyjno-turystycznych BbPN – 81 szt.
Numer referencyjny: ZP.26.13.2020

Przedmiotem zamówienia jest wymiana
tablic Biebrzańskiego Parku Narodowego oraz ich skład i druk.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:

Cześć nr 1 –WYMIANA TABLIC BbPN
Wymiana 81 sztuk tablic BbPN obejmuje:
1) Rozbiórkę i uprzątniecie, utylizację istniejącej tablicy w lokalizacji stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ.
2) Wykonanie, ustawienie konstrukcji tablic-stelaży w lokalizacji stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ , zgodnie z rysunkiem technicznym stanowiącym załącznik nr 7a do SIWZ, na które w szczególności składają się:
I Roboty ziemne:
a) Wykonanie wykopanie dołów na słupy ocynkowane o przekroju 80x80mm.
II Roboty konstrukcyjno-budowalne:
a) Montaż i zakup słupów i poprzeczek ocynkowanych 80 x 80 x 3mm x 2,7 m i ich osadzenie, stablizacja w gruncie z zagęszczeniem gruntu wokół słupów.
b) Roboty konstrukcji stalowej dachu – kratownica z kątowników ocynkowanych 40 x 40 x 3 mm.
c) Wykonanie deskowania na styk pod tablicę i daszek oraz boki trójkątne. Deski o grubości 25 mm (0,95*1,35) m+ (0,9*2)*2. Do uzgodnienia z Zamawiającym deskowanie na styk pod tablicę.
d) Wykonanie konstrukcji z tarcicy nasyconej – daszek tablicy krokiewki – 6 szt. (0,05x0,12x0,9).
e) Wykonanie pokrycia dachów gontem bitumicznym w kształcie łuski kolorze brązowym na podłożu drewnianym jednowarstwowo boki trójkątne i połacie.
f) Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25 cm.
g) Wykonanie stelaża ażurowego pod tablicę. Listwy o grubości 32 mm x 60 mm (1,5*1,74) m.
h) Wykonanie i wstawienie listew prostych lub zaokrąglonych (ozdobnych) o długości ponad 1,0 m.
2 listwy ozdobne po bokach tablicy o długości ok. 135 cm.
i) Wykonanie Impregnacji desek i płyt – elementów drewnianych metodą dwukrotnego smarowania preparatami olejowymi ekologicznymi w kolorze brązowym.
j) Wykonanie transportu i rozładunku materiałów w miejscu wbudowania.
k) Montaż planszy z nadrukiem-treścią i płyty zabezpieczającej z poliwęglanu o wym. 135x99 cm.
3) Zagospodarowanie i uprzątnięcie terenu po wykonaniu robót budowlanych.
Zamawiający przekaże do montażu plansze z nadrukiem i płytą zabezpieczającą z poliwęglanu w terminie do 50 dni od zawarcia umowy.
Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu, co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na roboty budowlane (liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia).
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
Zamawiający na wykonanie robót budowlanych uzyskał zgłoszenie na wykonanie robót budowlanych.
Lokalizacja tablic, o której mowa w załączniku nr 11 do SIWZ może różnić się od tej w terenie lub może ulec nieznacznie zmianie na etapie wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi usunąć tablicę i zabrać do utylizacji – chyba, że odpowiednio miejscowy pracownik Służby Terenowej zdecyduje inaczej.

Część nr 2- SKŁAD I DRUK PLANSZ-TABLIC
Skład i druk 81 sztuk plansz tablic obejmuje:
1) Skład i druk w kolorze (odpornym na działanie promieni UV) tablicy o wymiarach 135 cm (szerokość) x 99 cm (wysokość), wykonanej na płycie z dibondu, o grubości 3 mm oraz zabezpieczenie płytą z poliwęglanu litego UV o wymiarze 135 cm (szerokość) x 99 cm (wysokość), o grubości 3 mm.
2) Dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi w załączniku nr 7b do SIWZ.


Przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją techniczną, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi normami i przepisami prawa:
1) Wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Dostarczone materiały muszą pochodzić z legalnego źródła pozyskania. Wykonawca zobowiązany będzie na każde żądanie dostarczyć wymagane atesty i certyfikaty.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkich niezbędnych materiałów i urządzeń do wykonania robót.
3) Wykonawca zobligowany będzie do wykonania inwentaryzacji powykonawczej w przypadku części nr 1 zamówienia która obejmować będzie:
a) wykonanie zdjęć tablic przed i po wykonaniu zadania i ich przekazaniu na nośniku CD (należy wykonać po dwa zdjęcia tablic przed wykonaniem i po wykonaniu robót budowlanych).
b) przekazania dokładnej lokalizacji w szczególności podania współrzędnych.
Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
1) Zamawiający wymaga aby prace fizyczne, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności wszystkie roboty budowlane, usługi z wyjątkiem pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, jak również innych funkcji polegających na nadzorze nad wykonywanymi robotami, były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
6) Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy (Załącznik nr 9a i 9b do SIWZ).
1. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby wykonania i montażu w terenie tablic. do 20 szt. zamówienia podstawowego (Zamawiający gwarantuje odbiór 61 sztuk tablic). Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. W takim przypadku zmniejszeniu ulegnie wynagrodzenie wykonawcy. Ostateczne wynagrodzenie zostanie obliczone przy przyjęciu stawek jednostkowych z formularza cenowego oferty, zgodnie z liczbą rzeczywiście wykonanych i ustawionych tablic w terenie.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: WYMIANA TABLIC BbPN
Wymiana 81 sztuk tablic BbPN obejmuje: 1) Rozbiórkę i uprzątniecie, utylizację istniejącej tablicy w lokalizacji stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. 2) Wykonanie, ustawienie konstrukcji tablic-stelaży w lokalizacji stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ , zgodnie z rysunkiem technicznym stanowiącym załącznik nr 7a do SIWZ, na które w szczególności składają się: I Roboty ziemne: a) Wykonanie wykopanie dołów na słupy ocynkowane o przekroju 80x80mm. II Roboty konstrukcyjno-budowalne: a) Montaż i zakup słupów i poprzeczek ocynkowanych 80 x 80 x 3mm x 2,7 m i ich osadzenie, stablizacja w gruncie z zagęszczeniem gruntu wokół słupów. b) Roboty konstrukcji stalowej dachu – kratownica z kątowników ocynkowanych 40 x 40 x 3 mm. c) Wykonanie deskowania na styk pod tablicę i daszek oraz boki trójkątne. Deski o grubości 25 mm (0,95*1,35) m+ (0,9*2)*2. Do uzgodnienia z Zamawiającym deskowanie na styk pod tablicę. d) Wykonanie konstrukcji z tarcicy nasyconej – daszek tablicy krokiewki – 6 szt. (0,05x0,12x0,9). e) Wykonanie pokrycia dachów gontem bitumicznym w kształcie łuski kolorze brązowym na podłożu drewnianym jednowarstwowo boki trójkątne i połacie. f) Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25 cm. g) Wykonanie stelaża ażurowego pod tablicę. Listwy o grubości 32 mm x 60 mm (1,5*1,74) m. h) Wykonanie i wstawienie listew prostych lub zaokrąglonych (ozdobnych) o długości ponad 1,0 m. 2 listwy ozdobne po bokach tablicy o długości ok. 135 cm. i) Wykonanie Impregnacji desek i płyt – elementów drewnianych metodą dwukrotnego smarowania preparatami olejowymi ekologicznymi w kolorze brązowym. j) Wykonanie transportu i rozładunku materiałów w miejscu wbudowania. k) Montaż planszy z nadrukiem-treścią i płyty zabezpieczającej z poliwęglanu o wym. 135x99 cm. 3) Zagospodarowanie i uprzątnięcie terenu po wykonaniu robót budowlanych. Zamawiający przekaże do montażu plansze z nadrukiem i płytą zabezpieczającą z poliwęglanu w terminie do 50 dni od zawarcia umowy. 3/20 Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu, co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na roboty budowlane (liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający na wykonanie robót budowlanych uzyskał zgłoszenie na wykonanie robót budowlanych. Lokalizacja tablic, o której mowa w załączniku nr 11 do SIWZ może różnić się od tej w terenie lub może ulec nieznacznie zmianie na etapie wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi usunąć tablicę i zabrać do utylizacji – chyba, że odpowiednio miejscowy pracownik Służby Terenowej zdecyduje inaczej.

Część nr: 2 Nazwa: SKŁAD I DRUK PLANSZ-TABLIC
Skład i druk 81 sztuk plansz tablic obejmuje: 1) Skład i druk w kolorze (odpornym na działanie promieni UV) tablicy o wymiarach 135 cm (szerokość) x 99 cm (wysokość), wykonanej na płycie z dibondu, o grubości 3 mm oraz zabezpieczenie płytą z poliwęglanu litego UV o wymiarze 135 cm (szerokość) x 99 cm (wysokość), o grubości 3 mm. 2) Dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi w załączniku nr 7b do SIWZ.
branża Usługi reklamowe
podbranża tablice reklamowe i ogłoszeniowe
kody CPV 30195000, 31523200, 44200000, 44212320, 45211320, 45223800, 79800000, 79822000, 79822500
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin