Przetarg 8203101 - Wywóz odpadów z terenu Miejskiego Centrum Medycznego im....

   
Analizuj Zamówienie 8203101 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-06-15
przedmiot ogłoszenia
Wywóz odpadów z terenu Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi (Nr postępowania: 21/2021)

1. Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie usług polegających na wywozie odpadów z terenu Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi, w lokalizacji: przy ul. Milionowej 14, ul. Przyrodniczej 7/9 oraz ul. Leczniczej 6.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wywóz zmieszanych odpadów opakowaniowych (kod 150106):
a) prasokontener 5m3 (własność Zamawiającego) średnia waga odpadów w prasokontenerze: 1,3 tony - raz w tygodniu (Zamawiający wymaga, aby odbiór odbywał się w jednym wybranym przez Wykonawcę dniu tygodnia, np. w każdy poniedziałek tygodnia) - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
b) pojemnik o pojemności 7m3 - raz w tygodniu (Zamawiający wymaga, aby odbiór odbywał się w jednym wybranym przez Wykonawcę dniu tygodnia, np. w każdy poniedziałek tygodnia) - dot. lokalizacji przy ul. Przyrodniczej 7/9);
c) dwa pojemniki o pojemności 1,1m3 - 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6;
2) wywóz opakowań z papieru i tektury (kod 150101):
a) pojemnik o pojemności 7m3 – do dwóch razy w tygodniu (na zamówienie) - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
b) pojemnik o pojemności 5m3 – do dwóch razy w roku (na zamówienie) - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6;
3) wywóz odpadów wielkogabarytowych (kod 200307) - pojemnik o pojemności 7m3 - 10 razy do roku (na zamówienie) - dot. wszystkich lokalizacji wymienionych w ppkt. 1);
4) wywóz odpadów ulegających biodegradacji, tj.: liście, trawy, gałęzie (kod 200201) - pojemnik o pojemności 7m3 - 4 razy do roku (na zamówienie) - dot. wszystkich lokalizacji wymienionych w ppkt. 1)
5) wywóz odpadów resztkowych (kod 200399):
a) pojemnik o pojemności 1,1m3 (własność Zamawiającego) – 2 razy w tygodniu - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
b) pojemnik o pojemności 0,24m3 (własność Zamawiającego) – 1 raz w tygodniu - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6 i ul. Przyrodniczej 7/9;
6) wywóz opakowań metalowych i opakowań z tworzyw sztucznych (kod 200139) – pojemnik o pojemności 1,1m3 – 2 razy w miesiącu – dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
7) wywóz opakowań szklanych (kod 200102) – pojemnik o pojemności 0,24 m3 - 1 raz na pół roku – dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy pojemniki:
1) 2 pojemniki o pojemności 7m3 oraz 3 pojemniki o pojemności 1,1m3 - na cały okres świadczenia usługi;
2) o których mowa w pkt. 2 ppkt 2b) oraz ppkt 3) i 4) - na zamówienie.
4. Warunki, jakie Wykonawca musi spełnić przy wykonaniu przedmiotu zamówienia, określa załącznik nr 8 do SWZ (wzór umowy).
5. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1320) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2020 poz. 2207) osób wykonujących czynności polegające na odbieraniu i transportowaniu odpadów w ramach niniejszej usługi, przy czym zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy, przedłożył oświadczenie potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 5.

21/2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00086526/01 z dnia: 2021-06-17

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na wywozie odpadów z terenu Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi, w lokalizacji: przy ul. Milionowej 14, ul. Przyrodniczej 7/9 oraz ul. Leczniczej 6.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wywóz zmieszanych odpadów opakowaniowych (kod 150106):
a) prasokontener 5m3 (własność Zamawiającego) średnia waga odpadów w prasokontenerze: 1,3 tony - raz w tygodniu (Zamawiający wymaga, aby odbiór odbywał się w jednym wybranym przez Wykonawcę dniu tygodnia, np. w każdy poniedziałek tygodnia) - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
b) pojemnik o pojemności 7m3 - raz w tygodniu (Zamawiający wymaga, aby odbiór odbywał się w jednym wybranym przez Wykonawcę dniu tygodnia, np. w każdy poniedziałek tygodnia) - dot. lokalizacji przy ul. Przyrodniczej 7/9);
c) dwa pojemniki o pojemności 1,1m3 - 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6;
2) wywóz opakowań z papieru i tektury (kod 150101):
a) pojemnik o pojemności 7m3 – do dwóch razy w tygodniu (na zamówienie) - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
b) pojemnik o pojemności 5m3 – do dwóch razy w roku (na zamówienie) - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6;
3) wywóz odpadów wielkogabarytowych (kod 200307) - pojemnik o pojemności 7m3 - 10 razy do roku (na zamówienie) - dot. wszystkich lokalizacji wymienionych w ppkt. 1);
4) wywóz odpadów ulegających biodegradacji, tj.: liście, trawy, gałęzie (kod 200201) - pojemnik o pojemności 7m3 - 4 razy do roku (na zamówienie) - dot. wszystkich lokalizacji wymienionych w ppkt. 1)
5) wywóz odpadów resztkowych (kod 200399):
a) pojemnik o pojemności 1,1m3 (własność Zamawiającego) – 2 razy w tygodniu - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
b) pojemnik o pojemności 0,24m3 (własność Zamawiającego) – 1 raz w tygodniu - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6 i ul. Przyrodniczej 7/9;
6) wywóz opakowań metalowych i opakowań z tworzyw sztucznych (kod 200139) – pojemnik o pojemności 1,1m3 – 2 razy w miesiącu – dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
7) wywóz opakowań szklanych (kod 200102) – pojemnik o pojemności 0,24 m3 - 1 raz na pół roku – dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy pojemniki:
1) 2 pojemniki o pojemności 7m3 oraz 3 pojemniki o pojemności 1,1m3 - na cały okres świadczenia usługi;
2) o których mowa w pkt. 2 ppkt 2b) oraz ppkt 3) i 4) - na zamówienie.
4. Warunki, jakie Wykonawca musi spełnić przy wykonaniu przedmiotu zamówienia, określa załącznik nr 8 do SWZ (wzór umowy).
5. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1320) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2020 poz. 2207) osób wykonujących czynności polegające na odbieraniu i transportowaniu odpadów w ramach niniejszej usługi, przy czym zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy, przedłożył oświadczenie potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 5.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na wywozie odpadów (innych niż odpady medyczne) z terenu Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi, w lokalizacji: przy ul. Milionowej 14, ul. Przyrodniczej 7/9 oraz ul. Leczniczej 6.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wywóz zmieszanych odpadów opakowaniowych (kod 150106):
a) prasokontener 5m3 (własność Zamawiającego) średnia waga odpadów w prasokontenerze: 1,3 tony - raz w tygodniu (Zamawiający wymaga, aby odbiór odbywał się w jednym wybranym przez Wykonawcę dniu tygodnia, np. w każdy poniedziałek tygodnia) - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
b) pojemnik o pojemności 7m3 - raz w tygodniu (Zamawiający wymaga, aby odbiór odbywał się w jednym wybranym przez Wykonawcę dniu tygodnia, np. w każdy poniedziałek tygodnia) - dot. lokalizacji przy ul. Przyrodniczej 7/9);
c) dwa pojemniki o pojemności 1,1m3 - 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6;
2) wywóz opakowań z papieru i tektury (kod 150101):
a) pojemnik o pojemności 7m3 – do dwóch razy w tygodniu (na zamówienie) - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
b) pojemnik o pojemności 5m3 – do dwóch razy w roku (na zamówienie) - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6;
3) wywóz odpadów wielkogabarytowych (kod 200307) - pojemnik o pojemności 7m3 - 10 razy do roku (na zamówienie) - dot. wszystkich lokalizacji wymienionych w ppkt. 1);
4) wywóz odpadów ulegających biodegradacji, tj.: liście, trawy, gałęzie (kod 200201) - pojemnik o pojemności 7m3 - 4 razy do roku (na zamówienie) - dot. wszystkich lokalizacji wymienionych w ppkt. 1)
5) wywóz odpadów resztkowych (kod 200399):
a) pojemnik o pojemności 1,1m3 (własność Zamawiającego) – 2 razy w tygodniu - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
b) pojemnik o pojemności 0,24m3 (własność Zamawiającego) – 1 raz w tygodniu - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6 i ul. Przyrodniczej 7/9;
6) wywóz opakowań metalowych i opakowań z tworzyw sztucznych (kod 200139) – pojemnik o pojemności 1,1m3 – 2 razy w miesiącu – dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
7) wywóz opakowań szklanych (kod 200102) – pojemnik o pojemności 0,24 m3 - 1 raz na pół roku – dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy na swój koszt i ryzyko pojemniki:
1) 2 pojemniki o pojemności 7m3 oraz 3 pojemniki o pojemności 1,1m3 - na cały okres świadczenia usługi;
2) o których mowa w pkt. 2 ppkt 2b) oraz ppkt 3) i 4) - na zamówienie.
4. Warunki, jakie Wykonawca musi spełnić przy wykonaniu przedmiotu zamówienia, określa załącznik nr 8 do SWZ (wzór umowy).
5. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1320) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2020 poz. 2207) osób wykonujących czynności polegające na odbieraniu i transportowaniu odpadów w ramach niniejszej usługi, przy czym zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy, przedłożył oświadczenie potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 5.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00091356/01 z dnia: 2021-06-23

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na wywozie odpadów (innych niż odpady medyczne) z terenu Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi, w lokalizacji: przy ul. Milionowej 14, ul. Przyrodniczej 7/9 oraz ul. Leczniczej 6.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wywóz zmieszanych odpadów opakowaniowych (kod 150106):
a) prasokontener 5m3 (własność Zamawiającego) średnia waga odpadów w prasokontenerze: 1,3 tony - raz w tygodniu (Zamawiający wymaga, aby odbiór odbywał się w jednym wybranym przez Wykonawcę dniu tygodnia, np. w każdy poniedziałek tygodnia) - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
b) pojemnik o pojemności 7m3 - raz w tygodniu (Zamawiający wymaga, aby odbiór odbywał się w jednym wybranym przez Wykonawcę dniu tygodnia, np. w każdy poniedziałek tygodnia) - dot. lokalizacji przy ul. Przyrodniczej 7/9);
c) dwa pojemniki o pojemności 1,1m3 - 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6;
2) wywóz opakowań z papieru i tektury (kod 150101):
a) pojemnik o pojemności 7m3 – do dwóch razy w tygodniu (na zamówienie) - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
b) pojemnik o pojemności 5m3 – do dwóch razy w roku (na zamówienie) - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6;
3) wywóz odpadów wielkogabarytowych (kod 200307) - pojemnik o pojemności 7m3 - 10 razy do roku (na zamówienie) - dot. wszystkich lokalizacji wymienionych w ppkt. 1);
4) wywóz odpadów ulegających biodegradacji, tj.: liście, trawy, gałęzie (kod 200201) - pojemnik o pojemności 7m3 - 4 razy do roku (na zamówienie) - dot. wszystkich lokalizacji wymienionych w ppkt. 1)
5) wywóz odpadów resztkowych (kod 200399):
a) pojemnik o pojemności 1,1m3 (własność Zamawiającego) – 2 razy w tygodniu - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
b) pojemnik o pojemności 0,24m3 (własność Zamawiającego) – 1 raz w tygodniu - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6 i ul. Przyrodniczej 7/9;
6) wywóz opakowań metalowych i opakowań z tworzyw sztucznych (kod 200139) – pojemnik o pojemności 1,1m3 – 2 razy w miesiącu – dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
7) wywóz opakowań szklanych (kod 200102) – pojemnik o pojemności 0,24 m3 - 1 raz na pół roku – dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy na swój koszt i ryzyko pojemniki:
1) 2 pojemniki o pojemności 7m3 oraz 3 pojemniki o pojemności 1,1m3 - na cały okres świadczenia usługi;
2) o których mowa w pkt. 2 ppkt 2b) oraz ppkt 3) i 4) - na zamówienie.
4. Warunki, jakie Wykonawca musi spełnić przy wykonaniu przedmiotu zamówienia, określa załącznik nr 8 do SWZ (wzór umowy).
5. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1320) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2020 poz. 2207) osób wykonujących czynności polegające na odbieraniu i transportowaniu odpadów w ramach niniejszej usługi, przy czym zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy, przedłożył oświadczenie potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 5.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na wywozie odpadów (innych niż odpady medyczne) z terenu Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi, w lokalizacji: przy ul. Milionowej 14, ul. Przyrodniczej 7/9 oraz ul. Leczniczej 6.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wywóz zmieszanych odpadów opakowaniowych (kod 150106):
a) prasokontener 5m3 (własność Zamawiającego) średnia waga odpadów w prasokontenerze: 1,3 tony - raz w tygodniu (Zamawiający wymaga, aby odbiór odbywał się w jednym wybranym przez Wykonawcę dniu tygodnia, np. w każdy poniedziałek tygodnia) - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
b) pojemnik o pojemności 7m3 - raz w tygodniu (Zamawiający wymaga, aby odbiór odbywał się w jednym wybranym przez Wykonawcę dniu tygodnia, np. w każdy poniedziałek tygodnia) - dot. lokalizacji przy ul. Przyrodniczej 7/9);
c) dwa pojemniki o pojemności 1,1m3 - 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6;
2) wywóz opakowań z papieru i tektury (kod 150101):
a) pojemnik o pojemności 7m3 – do dwóch razy w tygodniu (na zamówienie) - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
b) pojemnik o pojemności 5m3 – do dwóch razy w roku (na zamówienie) - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6;
3) wywóz odpadów wielkogabarytowych (kod 200307) - pojemnik o pojemności 7m3 - 10 razy do roku (na zamówienie) - dot. wszystkich lokalizacji wymienionych w ppkt. 1);
4) wywóz odpadów ulegających biodegradacji, tj.: liście, trawy, gałęzie (kod 200201) - pojemnik o pojemności 7m3 - 4 razy do roku (na zamówienie) - dot. wszystkich lokalizacji wymienionych w ppkt. 1)
5) wywóz odpadów resztkowych (kod 200301):
a) pojemnik o pojemności 1,1m3 (własność Zamawiającego) – 2 razy w tygodniu - dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
b) pojemnik o pojemności 0,24m3 (własność Zamawiającego) – 1 raz w tygodniu - dot. lokalizacji przy ul. Leczniczej 6 i ul. Przyrodniczej 7/9;
6) wywóz opakowań metalowych i opakowań z tworzyw sztucznych (kod 200139) – pojemnik o pojemności 1,1m3 – 2 razy w miesiącu – dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14;
7) wywóz opakowań szklanych (kod 200102) – pojemnik o pojemności 0,24 m3 - 1 raz na pół roku – dot. lokalizacji przy ul. Milionowej 14.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy na swój koszt i ryzyko pojemniki:
1) 2 pojemniki o pojemności 7m3 oraz 3 pojemniki o pojemności 1,1m3 - na cały okres świadczenia usługi;
2) o których mowa w pkt. 2 ppkt 2b) oraz ppkt 3) i 4) - na zamówienie.
4. Warunki, jakie Wykonawca musi spełnić przy wykonaniu przedmiotu zamówienia, określa załącznik nr 8 do SWZ (wzór umowy).
5. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1320) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2020 poz. 2207) osób wykonujących czynności polegające na odbieraniu i transportowaniu odpadów w ramach niniejszej usługi, przy czym zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed podpisaniem umowy, przedłożył oświadczenie potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 5.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2021-06-23 11:00
Po zmianie:
2021-06-28 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2021-06-23 11:30
Po zmianie:
2021-06-28 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą
Przed zmianą:
2021-07-22
Po zmianie:
2021-07-27
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90511000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin