Zlecenie 6825298 - WZMOCNIENIE KONKURENCYJNOŚCI FIRMY "DREWLUX"...

   
Zamówienie 6825298 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-06-10
przedmiot zlecenia
WZMOCNIENIE KONKURENCYJNOŚCI FIRMY "DREWLUX" JADWIGA KUŁAGA POPRZEZ OPRACOWANIE STRATEGII WZORNICZEJ

Przedmiotem zamówienia jes
t przeprowadzenie Audytu Wzorniczego przedsiębiorstwa Zamawiającego polegającego na analizie działalności Zamawiającego pod względem potencjału i potrzeb wzorniczych, którego wynikiem będzie opracowanie Strategii Wzorniczej. Cel zamówienia 1. Przedmiotem zapytania jest:
ZADANIE 1 PRZEPROWADZENIE AUDYTU WZORNICZEGO, celem przygotowania Zamawiającego do podjęcia działań w kierunku rozwoju produktów/usług wraz z rekomendacjami.
Audyt wzorniczy-audyt przeprowadzony w ramach Etapu I działania, rozumiany jako analiza działalności przedsiębiorcy pod względem potencjału i potrzeb wzorniczych, którego wynikiem jest strategia wzornicza.
Obszar audytu musi obejmować m.in.:
a) analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie oferty produktowej;
b) analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie modelu biznesowego;
c) analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie technologii;
d) analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie struktury organizacyjnej;
e) analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie procesów komunikacji;
f) analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie strategii marketingowej
g) analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie zdefiniowania i charakterystyki klientów i konkurencji oraz kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych;
h) analizę potrzeb Zamawiającego w zakresie zarządzania wzornictwem;
i) analizę oferty pod kątem potencjału rynkowego Zamawiającego.
j) analizę oferty pod kątem wykorzystania wzornictwa
ZADANIE 2. OPRACOWANIE STRATEGII WZORNICZEJ - raportu z przeprowadzonego audytu wzorniczego, zawierającego co najmniej następujące elementy:
a) ogólną charakterystykę Zamawiającego zawierającą analizę wzorniczą przedsiębiorstwa w zakresie produktów, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji z klientem, strategii marketingowej;
b) ogólny opis otoczenia Zamawiającego w zakresie designu zawierający co najmniej informacje odnośnie charakterystyki klientów, opis głównych konkurentów,
c) opis trendów rynkowych, określenie kluczowych w kontekście beneficjenta trendów branżowych, społecznych i technologicznych o dużym potencjale wpływu na rynek beneficjenta;
d) ocenę poziomu wykorzystania wzornictwa w firmie oraz jej potencjału w tym zakresie;
e) weryfikacja obszarów przewagi konkurencyjnej w obszarach wspólnych
f) zdefiniowanie problemów wzorniczych w przedsiębiorstwie Zamawiającego (przy czym problemy te mogą dotyczyć zarówno produktu, jak i innych procesów biznesowych),
g) możliwości rozwiązania problemów wzorniczych w przedsiębiorstwie Zamawiającego
h) rekomendacje dalszych szczegółowych działań dla Beneficjenta wraz z wstępnym harmonogramem i oszacowaniem kosztów ich wdrożenia:
-rekomendacje szczegółowych działań dla firmy;
-rekomendacje w zakresie wzorniczych trendów branżowych o cechach innowacyjnych,
-rekomendacje w zakresie aspektów branżowych pod kątem nowoczesnych technologii wytwórczych
-rekomendacje w zakresie rozwiązań technicznych i technologicznych i ich cen
-rekomendacje w zakresie opracowania i ochrony wzorów użytkowych
-rekomendacja pozycjonowania oferty na tle konkurencji
-rekomendacja w zakresie wprowadzenia na rynek zdefiniowanych w strategii nowych rozwiązań
-rekomendacje rozwiązań proekologicznych w działalności
-charakterystykę obranego kierunku rozwoju wzornictwa przedmiotowej marki , rekomendacje w zakresie zarządzania portfelem produktów,
- harmonogram rzeczowo finansowy wdrożenia strategii. Przedmiot zamówienia 2. Wymagane jest, aby raport z przeprowadzonego audytu wzorniczego (strategia wzornicza) poparty był wiarygodnymi źródłami, w szczególności analizą wyników m.in. badań preferencji, badań obserwacyjnych, wywiadów i badań doświadczeń klientów, analiz konkurentów, a także zawierać case study i przykłady dobrych praktyk. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu surowych danych badawczych.
3. Założenia i rekomendacje, będą podstawą do złożenia wniosków w drugim etapie działania 1.4 i muszą wytyczne tego działania. Strategia wzornicza zostanie opracowana zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji konkursowej dla Etapu I Działania 1.4 „Wzór na konkurencję" POPW 2014–2020 dostępnej na stronie internetowej: https://www.parp.gov.pl/component/grants/grants/wzor-na-konkurencje-i-etap-audyt-wzorniczy#dokumenty.
4. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia uwag do strategii wzorniczej zgłoszonych przez PARP.
5. W przypadku skierowania wniosku o dofinansowanie do oceny merytorycznej, przedstawiciel wybranego przez Zamawiającego wykonawcy audytu wzorniczego zobowiązany będzie do udziału w posiedzeniu Panelu Ekspertów, o którym mowa w Regulaminie konkursu dla Działania 1.4 Wzór na konkurencję I Etap w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, w terminie wyznaczonym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do wytypowania eksperta/ekspertów, którzy wezmą udział w posiedzeniu Panelu Ekspertów (w terminie wyznaczonym przez PARP, zgodnie z dokumentacją konkursową dla Etapu I Działania 1.4 „Wzór na konkurencję" PO PW 2014-2020) oraz do przygotowania prezentacji projektu na posiedzenie Panelu Ekspertów na podstawie przekazanych przez Zamawiającego danych. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłoszenia uwag i zastrzeżeń co do opracowanej przez Wykonawcę strategii wzorniczej. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia ostatecznej wersji strategii wzorniczej z Zamawiającym. Szczegółowe regulacje w zakresie czynności odbioru opracowanej przez Wykonawcę strategii wzorniczej zostaną zawarte w umowie warunkowej zawartej z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu ofertowym. Uwagi PARP do strategii wzorniczej oraz uwagi i zastrzeżenia zgłoszone przez Zamawiającego Wykonawca będzie uzupełniał bez prawa do odrębnego wynagrodzenia.
7. Zgodnie z zasadami wynikającymi z Regulaminu konkursu w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś Priorytetowa I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.4 Wzór na konkurencję I Etap po wyborze Wykonawcy w niniejszym postępowaniu ofertowym Zamawiający zawrze umowę warunkową na realizację audytu wzorniczego, która zawierać będzie co najmniej zakres wykazany poniżej.
8. Wykonawca przygotuje dwa egzemplarze strategii wzorniczej w formie papierowej, o formacie A4, spięte lub zbindowane trwale w jedną całość oraz I egzemplarz strategii wzorniczej w formie elektronicznej (plik w formacie .doc oraz .pdf) na nośniku: CD/DVD, które dostarczy do Zamawiającego w terminie wyznaczonego spotkania lub prześle pocztą.
9. Wykonawca przygotuje strategię wzorniczą w formie dokumentu elektronicznego zgodnego z zasadami standardu cyfrowego - w tym co najmniej będzie to dokument opracowany w języku łatwym do czytania, powiększoną i bez szeryfową czcionką z zastosowaniem odpowiedniego kontrastu między tekstem a tłem.
10. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia strategii wzorniczej znakiem Funduszy Europejskich, barwami Rzeczypospolitej Polskiej, znakiem Unii Europejskiej, zgodnie z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” dostępnym do pobrania na stronie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/
11. Wykonawcę obowiązuje zakaz powielania rozwiązania będącego przedmiotem niniejszego postępowania ofertowego w całości jego zakresu oraz koncepcji bez zgody Zamawiającego.
branża Ekonomia, prawo i organizacja
podbranża analizy, audyty, certyfikaty, konsulting, doradztwo
kody CPV 79212000, 79411100
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin