Przetarg 7142509 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 3 200...

   
Analizuj Zamówienie 7142509 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-11-07
przedmiot ogłoszenia
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 3 200 000,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
N
umer referencyjny: ZP.271.99.2019.KK

1. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 66113000-5 Usługi udzielenia kredytu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie w 2019 roku kredytu długoterminowego do kwoty 3 200 000,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.
2) Kredyt zostanie spłacony w terminie do 5 lat począwszy od 2020 roku.
3) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu.
4) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu wydawania zaświadczeń, opinii oraz za ewentualne sporządzanie aneksów do umowy.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej kwoty kredytu.
Za niewykorzystanie kredytu w pełnej wysokości Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
7) Zamawiający oświadcza, że nie posiada zaległości wobec ZUS i US oraz, że wszystkie zobowiązania wobec zawartych umów są regulowane na bieżąco.
8) Wykonawca pozyska opinie instytucji finansowych, w których zamawiający ma zaciągnięte zobowiązania finansowe (jeżeli uzna, że są one potrzebne do udzielenia kredytu).
9) Planuje się uruchomienie kredytu w 2019 roku do kwoty 3 200 000,00 zł.
10) Płatność odsetek następowała będzie w ostatnim dniu kwartału, w którym nastąpiła wypłata pierwszej transzy kredytu.
11) Spłata kapitału następować będzie w ratach i okresach określonych poniżej:
31.03.2020 r. – 275.000,00 zł,
30.06.2020 r. – 275.000,00 zł,
30.09.2020 r. – 275.000,00 zł,
31.12.2020 r. – 275.000,00 zł,
31.03.2021 r. – 275.000,00 zł,
30.06.2021 r. – 275.000,00 zł,
30.09.2021 r. – 275.000,00 zł,
31.12.2021 r. – 275.000,00 zł,
31.03.2022 r. – 75.000,00 zł,
30.06.2022 r. – 75.000,00 zł,
30.09.2022 r. – 75.000,00 zł,
31.12.2022 r. – 75.000,00 zł,
31.03.2023 r. – 62.500,00 zł,
30.06.2023 r. – 62.500,00 zł,
30.09.2023 r. – 62.500,00 zł,
31.12.2023 r. – 62.500,00 zł,
31.03.2024 r. – 112.500,00 zł,
30.06.2024 r. – 112.500,00 zł,
30.09.2024 r. – 112.500,00 zł,
31.12.2024 r. – 112.500,00 zł.
12) Na wekslu własnym in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz umowie kredytowej będzie złożona kontrasygnata Skarbnika.
13) Oświadczenie o poddaniu się do egzekucji zostanie podpisane przez osoby upoważnione wraz z kontrasygnatą Skarbnika.
14) Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę WIBOR ustaloną na okres 3 M z dnia 10.10.2019 roku, która wynosi 1,72% plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy.
Do podpisania umowy nie jest wymagane przedstawienie opinii o możliwości spłaty kredytu. W/w opinia zostanie przedłożona, Wykonawcy, który wygra przetarg.
Sprawozdania, uchwały oraz opinie są dostępne na stronie internetowej BIP Namysłów www.bip.namyslow.eu.
Do warunków umowy w siwz należy dopisać:
Dopuszczalna jest zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach oraz na warunkach przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia właściwej dla przetargu. Szczegółowe warunki umowy zostaną określone po rozstrzygnięciu przetargu z możliwością jej aneksowania. Aneksowanie umowy może nastąpić w sytuacji:
a) niewykorzystania w całości lub części kwoty kredytu (sytuacja może wystąpić np. w przypadku zrealizowania dodatkowych dochodów);
b) zmiany terminu uruchomienia i wykorzystania kredytu (sytuacja może wystąpić np. przy bieżącej realizacji zadań określonych w budżecie gminy);
c) wcześniejszej spłaty rat kredytu przez zamawiającego (sytuacja może wystąpić np. w przypadku zrealizowania dodatkowych dochodów);
d) zmiany przeznaczenia kredytu (sytuacja może wystąpić np. przy bieżącej realizacji zadań określonych w budżecie gminy);
e) zmiany terminów spłaty rat kredytu (sytuacja może wystąpić np. w przypadku niezrealizowania dodatkowych dochodów).
Aneksowanie umowy winno nastąpić w ciągu 14 dni roboczych od dnia złożenia wniosku przez zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie czynności administracyjnych w trakcie realizacji zamówienia związane z uruchomieniem kredytu, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w pkt 16 siwz, które zostaną wprowadzone treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego na zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 3 200 000,00 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. 3. Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.
branża Finanse - bankowość
podbranża kredyty, pożyczki
kody CPV 66113000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin