Przetarg 6822408 - Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego, dzielnica Boguszowice...

   
Analizuj Zamówienie 6822408 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-10
przedmiot ogłoszenia
Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego, dzielnica Boguszowice Osiedle; Ogród zabaw „Zabawowe ZOO” wraz z integracją społeczno-kult
urową dzielnicy (plac zabaw).
Numer referencyjny: ZP.271.61.2019

Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw na podstawie indywidualnego opracowania projektowego, opisanego w załączonej do SIWZ dokumentacji.
Przedmiotem zamówienia są dostawy i prace budowlane w zakresie:
- przygotowania i zabezpieczenia terenu placu budowy;
- prac geodezyjnych;
- prac ziemnych związanych z budową pagórka;
- prac ziemnych dla nowych nawierzchni i fundamentów;
- betonowania fundamentów pod urządzenia i elementy małej architektury;
- wykonania podbudowy pod nowe nawierzchnie;
- budowy nowego ogrodzenia;
- wykonania indywidualnych urządzeń i elementów małej architektury (głównie z drewna
z elementami stalowymi);
- wykończenia indywidualnych urządzeń i elementów małej architektury (detale cięte laserowo, grawerowane itp.);
- montażu wykonanych konstrukcji;
- montażu gotowych (katalogowych) urządzeń do zabawy i elementów małej architektury;
- budowy elementów z wikliny;
- zagospodarowanie terenu w zakresie zieleni;
oraz pozostałych robót wynikających z dokumentacji technicznej i przedmiaru robót.

Zamawiający informuje, że zadanie jest realizowane wspólnie ze Spółdzielnią Mieszkaniową „Południe”, stąd środki finansowe na realizację zadania będą pochodziły z dwóch źródeł, tj. Miasta
i Spółdzielni. Wykonawca wybrany w ramach postępowania przetargowego zawrze umowę
z Miastem, natomiast część zadania będzie sfinansowana ze środków Spółdzielni Mieszkaniowej. Umowa będzie precyzowała w jakim zakresie zadanie będzie finansowane z poszczególnych źródeł. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wystawienie osobnych faktur dla Miasta i Spółdzielni Mieszkaniowej – zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie.

Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego
o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i urządzenia.

Obowiązkiem Wykonawcy będzie opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego
z uwzględnieniem etapizacji zamówienia i terminów realizacji robót przy założeniu, że wartość robót w żadnym etapie – za wyjątkiem etapu ostatniego objętego płatnością końcową (tj. podlegającego zapłacie po rozliczeniu i po odbiorze końcowym) – nie przekroczy 20% ceny ofertowej.
Opracowany harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu w terminie 7 dni od przejęcia terenu prowadzenia robót.

Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska.
Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
- zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy,
- stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie),
- transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów,
- stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach.
Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg.
W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne
z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
- wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania;
- organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.

Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia umożliwi korzystanie z obiektów przez wszystkich użytkowników, w tym niepełnosprawnych, z wyłączeniem osób o ograniczeniach ruchowych skutkujących poruszaniem się wyłącznie na wózku inwalidzkim. Dla tych osób zapewnia się jednak dostępność na zasadzie uczestnictwa biernego.

Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:
- wykonanie prac budowlanych ziemnych,
- montaż urządzeń na placu zabaw.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
branża Drogownictwo, Tereny zielone
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, zagospodarowanie terenu, zieleń, place zabaw, mała architektura
kody CPV 45112723
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin