Przetarg 7499700 - Zagospodarowanie terenu ul. K. Paryskiej 9 w...

   
Analizuj Zamówienie 7499700 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-25
przedmiot ogłoszenia
Zagospodarowanie terenu ul. K. Paryskiej 9 w Jastrzębiu-Zdroju
Numer referencyjny: DL.4221.8.2020.AWP

1) Przedmiotem zamówieni
a są roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu ul. K. Paryskiej 9 w Jastrzębiu-Zdroju w zakresie kontynuacji robót objętych dokumentacją projektową, w następującym zakresie:
- budowa strefy rekreacji (plac zabaw i urządzenia strefy fitness) z nawierzchnią B1, B2, G1, P3, P5 wraz z ogrodzeniem, zakup pozostałego wyposażenia placu zabaw (statek rybacki, ławka, 2 kosze na śmieci), montaż wszystkich urządzeń, w tym przekazanych przez Zamawiającego,
- budowa wiaty śmietnikowej;
- budowa przyłącza wody,
- budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej – przewiert pod ulicą;
- budowa nawierzchni utwardzonych (płyty ażurowe i kostka brukowa) – parking;
- wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z montażem osprzętu elektrycznego tj. oświetlenie, włączniki, gniazda, grzejniki elektryczne oraz wykończeń wewnętrznych ścian i podłóg w istniejącym budynku magazynowym,
- przebudowa fragmentu ogrodzenia,
- zakup i montaż furtki i bramy wjazdowej (brama rozwieralna – szerokość bramy 4m nawiązując do istniejącej drogi) pomiędzy budowanym parkingiem a istniejącą wiatą na przedłużeniu zabudowy z paneli drewnianych – nie objęte dokumentacją projektową,
- budowa ogrodzenia panelowego wraz z bramą wjazdową (brama rozwieralna – szerokość bramy 4m nawiązując do istniejącej drogi) łącznie 8,2mb pomiędzy terenem B3 a istniejącą drogą dojazdową N4 – nie objęte dokumentacją projektową,
- wykonanie nasadzeń zieleni – B4,
- dostawa i nasadzenie świerku glauca o min. wysokości 3m – nie objęte dokumentacją projektową,
- wykonanie drenażu terenu przeznaczonego pod plac zabaw oraz siłownię zewnętrzną (powierzchnia terenu 23m x 17,2m). Należy zastosować rurę drenarską perforowaną fi 80, ułożenie rury drenarskiej w odległościach co 2m. Odprowadzenie do istniejącej studni D1 (rysunek WK1 projektu budowlanego zagospodarowanie terenu-przyłącza wod-kan). Do wyceny należy przyjąć 250mb rury drenarskiej – nie objęte dokumentacją projektową;
- zastosowanie mat przerostowych na całej powierzchni strefy fitness. Do wyceny należy przyjąć 110m2 - nie objęte dokumentacją projektową.
UWAGA: zadanie nie obejmuje dostawy i montaż toalety ujętej w dokumentacji projektowej.
2) Wykonanie powyższych zadań jest kontynuacją zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie terenu ul. K. Paryskiej 9”, w ramach którego do tej pory wykonano:
- budowę wiaty wraz ze sceną i magazynem,
- część nawierzchni utwardzonych,
- instalację kanalizacji deszczowej,
- instalację elektryczną zewnętrzną tj. oświetlenie zewnętrzne i oświetlenie wiaty,
- wymianę ogrodzenia po niwelacji terenu.
3) W ramach zagospodarowania terenu opracowano projekt zamienny, w którym m. in. zmieniono lokalizację placu zabaw i strefy fitness.
4) Zamawiający dokonał zakupów na poczet realizacji zadania; Wykonawca będzie miał obowiązek odebrać od Zamawiającego (magazyn MZN – ul. Dworcowa 17E ) zakupione materiały oraz wykorzystać je do realizacji zadania. Materiał zakupiony przez Zamawiającego:
- płyty ażurowe 0,4*0,6m gr.10cm – 1042 szt. (tj. 250m2),
- kostka brukowa, bezfazowa behaton gr. 8 cm – 42m2,
- obrzeża betonowe 8x30x100cm – 28szt.,
- krawężniki drogowe betonowe 15x30x100cm – 50szt.,
- urządzenia strefy fitness,
- urządzenia placu zabaw z wyjątkiem statku rybackiego, 1 szt. ławki, 2 szt. koszy na śmieci, które Wykonawca będzie zobowiązany do zakupu.
UWAGA: zaproponowane przez Wykonawcę urządzenie „statek rybacki” nie może przekroczyć wymiarów zaprojektowanej strefy bezpieczeństwa a wymiary urządzenia z zachowaniem tolerancji określonej w dokumentacji projektowej. Widok urządzenia należy traktować jako poglądowy.
Wykonawca zobowiązany będzie dokonać zwrotu palet do magazynu Zamawiającego (44 szt. palet Polbruk; 2 szt. palet Bruk).
W związku z tym, że Zamawiający zakupił 7 szt. ławek i 2 szt. koszy na śmieci z wkładami stalowymi Wykonawca zobowiązany będzie zakupić te same (inne niż w dokumentacji projektowej): 1 szt. ławki i 2 szt. koszy na śmieci z wkładami stalowymi. Producent ławek i koszy: meblobranie.pl Sp. z o.o.; Al. Jana Pawła II 27; 00-867 Warszawa. Ławka (1szt.): ławka nowoczesna z rur stalowych – kod: 15902, kosz (2szt.): kosz na śmieci parkowy stojący z wkładem stalowym – kod: 13549.
5) Szczegółowy zakres robót określony został w STWiOR (Załącznik 11A, 11B, 11C do SIWZ), Projektach budowlanych (Załącznik 12A, 12B do SIWZ), Projekcie zamiennym do projektu budowlanego (Załącznik 13 do SIWZ), Projekcie wykonawczym (Załącznik 14 do SIWZ), Projekcie budowlano-wykonawczym (Załącznik nr 15 do SIWZ). Dokumenty te stanowią integralną część niniejszej SIWZ.
Zakres ilościowy został zawarty w przedmiarze robót – Załącznik 16 do SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który określa jedynie minimalny zakres prac. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną oraz ww. dokumentacją. Zaleca się, aby wycena robót powinna opierać się na opisie robót, przeprowadzonej wizji w terenie (z uwagi na część wykonanych już robót) oraz z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych czynności i nakładów.
Ww. dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu jn.: http://www.mzn.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace
W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w ww. dokumentach – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
6) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ.
7) W przedstawionej ww. dokumentacji przetargowej mogły zostać wskazane materiały i technologie poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wszystkie te wskazania należy rozumieć w ramach niniejszego postępowania, jak i w procesie realizacji wyłącznie jako przykładowe, obrazujące wymagany przez Zamawiającego standard wykonania. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania, tzw. „równoważne”, tj. o podobnych parametrach, nie gorszych od przedstawionych w dokumentacji przetargowej pozwalających na osiągnięcie przez Zamawiającego oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem projektu, a wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających równoważność materiałów i urządzeń. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie niezbędna do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzucenia oferty z powodu ich „nierównoważności”.
Opisu przedmiotu zamówienia dokonano poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, co oznacza, iż dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
8) Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty:
okres gwarancji: minimum 5 lat; okres rękojmi: minimum 5 lat.
Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy.
UWAGA: Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert.
Wykonawca zobowiązany jest do wpisania do Formularza Ofertowego proponowanego przez siebie okresu gwarancji w latach.
9) Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:
- na etapie złożenia oferty – stosowne oświadczenie złożone przez Wykonawcę;
- na etapie realizacji zadania - sposób dokumentowania określony został we wzorze umowy stanowiącym Załącznik
nr 10 do SIWZ;
b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ;
c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wszystkie roboty budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Wymóg nie dotyczy osób kierujących robotami oraz sytuacji w zakresie spółki osobowej, w której wspólnicy będą samodzielnie świadczyli pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego.
branża Drogownictwo, Tereny zielone
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, zagospodarowanie terenu, place zabaw
kody CPV 3121100, 37535200, 45212100, 45223300, 45233200, 45261000, 45262522, 45310000, 45330000, 45342000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin