Przetarg 7333825 - Zakup aparatury i sprzętu medycznego dla Oddziału...

   
Analizuj Zamówienie 7333825 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-02-13
przedmiot ogłoszenia
Zakup aparatury i sprzętu medycznego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz Oddziału Okulistycznego Wojewódzkiego
Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Numer referencyjny: WSz-II.4.291.9.2020

Pakiet 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – OPZ wraz z formularzem cenowym.1) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ.2) Dostawa obejmuje:A) zakup aparatury i sprzętu medycznego, w tym:pakiet 1 – centrala monitorująca i monitory kardiologiczne;B) dostawę sprzętu wskazanego w ppkt A;C) montaż/zainstalowanie i uruchomienie sprzętu wskazanego w ppkt A;D) szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu wskazanego w ppkt A, w terminach uzgodnionych pisemnie z Zamawiającym;E) szkolenie personelu technicznego w zakresie obsługi technicznej i serwisu sprzętu wskazanego w ppkt A;F) serwis gwarancyjny sprzętu wskazanego w ppkt A.2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi przedmiotu umowy w wersji papierowej w języku polskim, w wersji elektronicznej w języku polskim i angielskim oraz dokumentacji serwisowej (technicznej) wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym.3. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot niniejszej umowy muszą odpowiadać wymaganiom wg aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom Ustawy z dnia 20.5.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.).4. Oferowane urządzenia powinny spełniać obowiązujące wymogi związane z kompatybilnością elektromagnetyczną.5. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ.6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.7. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
Pakiet 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – OPZ wraz z formularzem cenowym:1) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ.2) Dostawa obejmuje:A) zakup aparatury i sprzętu medycznego, w tym:pakiet 2 – respirator transportowy;B) dostawę sprzętu wskazanego w ppkt A;C) montaż/zainstalowanie i uruchomienie sprzętu wskazanego w ppkt A;D) szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu wskazanego w ppkt A, w terminach uzgodnionych pisemnie z Zamawiającym;E) szkolenie personelu technicznego w zakresie obsługi technicznej i serwisu sprzętu wskazanego w ppkt A;F) serwis gwarancyjny sprzętu wskazanego w ppkt A.2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi przedmiotu umowy w wersji papierowej w języku polskim, w wersji elektronicznej w języku polskim i angielskim oraz dokumentacji serwisowej (technicznej) wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym.3. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot niniejszej umowy muszą odpowiadać wymaganiom wg aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom Ustawy z dnia 20.5.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.).4. Oferowane urządzenia powinny spełniać obowiązujące wymogi związane z kompatybilnością elektromagnetyczną.5. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ.6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.7. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
Pakiet 31. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – OPZ wraz z formularzem cenowym:1) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ.2) Dostawa obejmuje:A) zakup aparatury i sprzętu medycznego, w tym:pakiet 3 – respirator dla dzieci i dorosłych;B) dostawę sprzętu wskazanego w ppkt A;C) montaż/zainstalowanie i uruchomienie sprzętu wskazanego w ppkt A;D) szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu wskazanego w ppkt A, w terminach uzgodnionych pisemnie z Zamawiającym;E) szkolenie personelu technicznego w zakresie obsługi technicznej i serwisu sprzętu wskazanego w ppkt A;F) serwis gwarancyjny sprzętu wskazanego w ppkt A.2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi przedmiotu umowy w wersji papierowej w języku polskim, w wersji elektronicznej w języku polskim i angielskim oraz dokumentacji serwisowej (technicznej) wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym.3. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot niniejszej umowy muszą odpowiadać wymaganiom wg aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom Ustawy z dnia 20.5.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.).4. Oferowane urządzenia powinny spełniać obowiązujące wymogi związane z kompatybilnością elektromagnetyczną.5. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ.6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.7. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
Pakiet 41. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – OPZ wraz z formularzem cenowym:1) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji w Załączniku nr 2 do SIWZ.2) Dostawa obejmuje:A) Zakup aparatury i sprzętu medycznego, w tym:pakiet 4 – okulistyczny optyczny tomograf koherentny;B) dostawę sprzętu wskazanego w ppkt A;C) montaż/zainstalowanie i uruchomienie sprzętu wskazanego w ppkt A;D) szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu wskazanego w ppkt A, w terminach uzgodnionych pisemnie z Zamawiającym;E) szkolenie personelu technicznego w zakresie obsługi technicznej i serwisu sprzętu wskazanego w ppkt A;F) serwis gwarancyjny sprzętu wskazanego w ppkt A.2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi przedmiotu umowy w wersji papierowej w języku polskim, w wersji elektronicznej w języku polskim i angielskim oraz dokumentacji serwisowej (technicznej) wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym.3. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot niniejszej umowy muszą odpowiadać wymaganiom wg aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom Ustawy z dnia 20.5.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 211 z póź. zm.).4. Oferowane urządzenia powinny spełniać obowiązujące wymogi związane z kompatybilnością elektromagnetyczną.5. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykonawca może zaoferować równoważne produkty, pod warunkiem że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne niż opisane i podane w SIWZ.6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.7. Zasady realizacji przedmiotowego zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny
kody CPV 33100000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin