Przetarg 7043946 - Zakup i dostawa aparatury medycznej wraz z jej uruchomieniem...

   
Analizuj Zamówienie 7043946 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2019-09-25
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa aparatury medycznej wraz z jej uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na potrzeby Oddziału Anest
ezjologii i Intensywnej Terapii dla Noworodków i Dzieci Numer referencyjny: PZ/15/2019
Zestaw laryngoskopów1.Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii dla Noworodków i Dzieci, dostawa, rozładunek, montaż oraz jej uruchomienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.Przedmiot zamówienia obejmuje pakiet nr 1 - zestawy laryngoskopów w ilości 4 szt. o parametrach technicznych określonych w formularzu parametrów technicznych stanowiącym załącznik nr 3a do SIWZ.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również udzielenie gwarancji na aparaturę medyczną:24 miesiące od daty protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia polegającej na m.in.:— bezpłatnych naprawach i konserwacji aparatury medycznej, w tym wymianie części lub podzespołów w ramach naprawy gwarancyjnej,— wykonywaniu innych czynności niezbędnych do prawidłowego działania przedmiotu zamówienia.2. Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:2.1. Dotyczy dostawy aparatury medycznej:2.1.1. Szczegółowy opis techniczny aparatury medycznej określa formularz parametrów technicznych stanowiący załącznik nr 3a do SIWZ. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie warunki techniczne określone przez Zamawiającego w SIWZ i jego załącznikach.2.1.2. Aparatura medyczna jest dobrej jakości, kompletna, wolna od wad (m. in. fizycznych, estetycznych, konstrukcyjnych, prawnych), zgodna z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz odpowiada wymaganiom technicznym określonym w załączniku nr 3a do SIWZ. Ponadto zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U z 2019r. poz. 176 z późn. zm.) musi być dopuszczona do obrotu na terenie RP i jako wyrób medyczny, powinna posiadać deklarację zgodności CE, certyfikat CE, wpis lub zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania prowadzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Wykonawca zobowiąże się do okazania powyższych dokumentów na każde żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni od daty wezwania (po zawarciu umowy).2.1.3. Aparatura medyczna musi być fabrycznie nowa tzn. nieużywana, nieregenerowana, niepowystawowa, wyprodukowana w 2019r., w stanie kompletnym i po zainstalowaniu gotowa do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów. Nie dopuszcza się urządzeń rekondycjonowanych oraz demonstracyjnych.2.1.4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu aparaturę medyczną opisaną w powyższych pkt do 4 tygodni od daty podpisania umowy, przy czym nie wcześniej niż 29.11.2019r. Wykonawca ma obowiązek pisemnie ustalić z Zamawiającym termin (godzinę i dzień) dostawy aparatury, na min. 7 dni roboczych przed planowaną realizacją dostawy. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania pisemnej informacji od Wykonawcy może wnieść uwagi dot. terminu dostawy, które Wykonawca winien uwzględnić. W przypadku braku uwag Zamawiający w ww. terminie akceptuje termin dostawy przedstawiony przez Wykonawcę.2.1.5. Transport nowej aparatury medycznej zarówno do siedziby Zamawiającego oraz w obrębie siedziby Zamawiającego spoczywa po stronie Wykonawcy i odbywa się na jego koszt.Pozostałe informacje zawarte w rozdziale III SIWZ i jego załącznikach.
Videolaryngoskopy1.Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii dla Noworodków i Dzieci, jej dostawa, rozładunek, montaż, uruchomienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz instruktaż wyznaczonego przez Zamawiającego personelu w zakresie jej użytkowania.Przedmiot zamówienia obejmuje pakiet nr 2 - videolaryngoskopy w ilości 2 szt. o parametrach technicznych określonych w formularzu parametrów technicznych stanowiącym załącznik nr 3b do SIWZ.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również udzielenie gwarancji na aparaturę medyczną:24 miesiące od daty protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia polegającej na m.in.:— wykonywaniu bezpłatnych przeglądów w ilości zgodnie z zaleceniami Producenta aparatury medycznej oraz obowiązującymi przepisami prawa,— bezpłatnych naprawach i konserwacji aparatury medycznej, w tym wymianie części lub podzespołów w ramach naprawy gwarancyjnej,— wykonywaniu innych czynności niezbędnych do prawidłowego działania przedmiotu zamówienia.2. Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:2.1. Dotyczy dostawy aparatury medycznej:2.1.1. Szczegółowy opis techniczny aparatury medycznej określa formularz parametrów technicznych stanowiący załącznik nr 3b do SIWZ. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie warunki techniczne określone przez Zamawiającego w SIWZ i jego załącznikach.2.1.2. Aparatura medyczna jest dobrej jakości, kompletna, wolna od wad (m. in. fizycznych, estetycznych, konstrukcyjnych, prawnych), zgodna z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz odpowiada wymaganiom technicznym określonym w załączniku nr 3b do SIWZ. Ponadto zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U z 2019r. poz. 176 z późn. zm.) musi być dopuszczona do obrotu na terenie RP i jako wyrób medyczny, powinna posiadać deklarację zgodności CE, certyfikat CE, wpis lub zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania prowadzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Wykonawca zobowiąże się do okazania powyższych dokumentów na każde żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni od daty wezwania (po zawarciu umowy).2.1.3. Aparatura medyczna musi być fabrycznie nowa tzn. nieużywana, nieregenerowana, niepowystawowa, wyprodukowana w 2019r., w stanie kompletnym i po zainstalowaniu gotowa do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów. Nie dopuszcza się urządzeń rekondycjonowanych oraz demonstracyjnych.2.1.4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu aparaturę medyczną opisaną w powyższych pkt do 4 tygodni od daty podpisania umowy, przy czym nie wcześniej niż 29.11.2019r. Wykonawca ma obowiązek pisemnie ustalić z Zamawiającym termin (godzinę i dzień) dostawy aparatury, na min. 7 dni roboczych przed planowaną realizacją dostawy. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania pisemnej informacji od Wykonawcy może wnieść uwagi dot. terminu dostawy, które Wykonawca winien uwzględnić. W przypadku braku uwag Zamawiający w ww. terminie akceptuje termin dostawy przedstawiony przez Wykonawcę.2.1.5. Transport nowej aparatury medycznej zarówno do siedziby Zamawiającego oraz w obrębie siedziby Zamawiającego spoczywa po stronie Wykonawcy i odbywa się na jego koszt.Pozostałe informacje zawarte w rozdziale III SIWZ i jego załącznikach.
Zestaw pomp infuzyjnych1.Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii dla Noworodków i Dzieci, jej dostawa, rozładunek, montaż, uruchomienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz instruktaż wyznaczonego przez Zamawiającego personelu w zakresie jej użytkowania.Przedmiot zamówienia obejmuje pakiet nr 3 - zestawy pomp infuzyjnych w ilości 11 zestawów o parametrach technicznych określonych w formularzu parametrów technicznych stanowiącym załącznik nr 3c do SIWZ.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również udzielenie gwarancji na aparaturę medyczną:24 miesiące od daty protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia polegającej na m.in.:— wykonywaniu bezpłatnych przeglądów w ilości zgodnie z zaleceniami Producenta aparatury medycznej oraz obowiązującymi przepisami prawa,— bezpłatnych naprawach i konserwacji aparatury medycznej, w tym wymianie części lub podzespołów w ramach naprawy gwarancyjnej,— wykonywaniu innych czynności niezbędnych do prawidłowego działania przedmiotu zamówienia.2. Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:2.1. Dotyczy dostawy aparatury medycznej:2.1.1. Szczegółowy opis techniczny aparatury medycznej określa formularz parametrów technicznych stanowiący załącznik nr 3c do SIWZ. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie warunki techniczne określone przez Zamawiającego w SIWZ i jego załącznikach.2.1.2. Aparatura medyczna jest dobrej jakości, kompletna, wolna od wad (m. in. fizycznych, estetycznych, konstrukcyjnych, prawnych), zgodna z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz odpowiada wymaganiom technicznym określonym w załączniku nr 3c do SIWZ. Ponadto zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U z 2019r. poz. 176 z późn. zm.) musi być dopuszczona do obrotu na terenie RP i jako wyrób medyczny, powinna posiadać deklarację zgodności CE, certyfikat CE, wpis lub zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania prowadzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Wykonawca zobowiąże się do okazania powyższych dokumentów na każde żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni od daty wezwania (po zawarciu umowy).2.1.3. Aparatura medyczna musi być fabrycznie nowa tzn. nieużywana, nieregenerowana, niepowystawowa, wyprodukowana w 2019r., w stanie kompletnym i po zainstalowaniu gotowa do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów. Nie dopuszcza się urządzeń rekondycjonowanych oraz demonstracyjnych.2.1.4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu aparaturę medyczną opisaną w powyższych pkt do 4 tygodni od daty podpisania umowy, przy czym nie wcześniej niż 29.11.2019r. Wykonawca ma obowiązek pisemnie ustalić z Zamawiającym termin (godzinę i dzień) dostawy aparatury, na min. 7 dni roboczych przed planowaną realizacją dostawy. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania pisemnej informacji od Wykonawcy może wnieść uwagi dot. terminu dostawy, które Wykonawca winien uwzględnić. W przypadku braku uwag Zamawiający w ww. terminie akceptuje termin dostawy przedstawiony przez Wykonawcę.2.1.5. Transport nowej aparatury medycznej zarówno do siedziby Zamawiającego oraz w obrębie siedziby Zamawiającego spoczywa po stronie Wykonawcy i odbywa się na jego koszt.Pozostałe informacje zawarte w rozdziale III SIWZ i jego załącznikach.
Wózki reanimacyjne1.Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii dla Noworodków i Dzieci, dostawa, rozładunek, montaż oraz jej uruchomienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.Przedmiot zamówienia obejmuje pakiet nr 4 - wózki reanimacyjne w ilości 2 szt. o parametrach technicznych określonych w formularzu parametrów technicznych stanowiącym załącznik nr 3d do SIWZ.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również udzielenie gwarancji na aparaturę medyczną:24 miesiące od daty protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia polegającej na m.in.:— bezpłatnych naprawach i konserwacji aparatury medycznej, w tym wymianie części lub podzespołów w ramach naprawy gwarancyjnej,— wykonywaniu innych czynności niezbędnych do prawidłowego działania przedmiotu zamówienia.2. Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:2.1. Dotyczy dostawy aparatury medycznej:2.1.1. Szczegółowy opis techniczny aparatury medycznej określa formularz parametrów technicznych stanowiący załącznik nr 3d do SIWZ. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie warunki techniczne określone przez Zamawiającego w SIWZ i jego załącznikach.2.1.2. Aparatura medyczna jest dobrej jakości, kompletna, wolna od wad (m. in. fizycznych, estetycznych, konstrukcyjnych, prawnych), zgodna z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz odpowiada wymaganiom technicznym określonym w załączniku nr 3d do SIWZ. Ponadto zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U z 2019r. poz. 176 z późn. zm.) musi być dopuszczona do obrotu na terenie RP i jako wyrób medyczny, powinna posiadać deklarację zgodności CE, certyfikat CE, wpis lub zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania prowadzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Wykonawca zobowiąże się do okazania powyższych dokumentów na każde żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni od daty wezwania (po zawarciu umowy).2.1.3. Aparatura medyczna musi być fabrycznie nowa tzn. nieużywana, nieregenerowana, niepowystawowa, wyprodukowana w 2019r., w stanie kompletnym i po zainstalowaniu gotowa do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów. Nie dopuszcza się urządzeń rekondycjonowanych oraz demonstracyjnych.2.1.4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu aparaturę medyczną opisaną w powyższych pkt do 4 tygodni od daty podpisania umowy, przy czym nie wcześniej niż 29.11.2019r. Wykonawca ma obowiązek pisemnie ustalić z Zamawiającym termin (godzinę i dzień) dostawy aparatury, na min. 7 dni roboczych przed planowaną realizacją dostawy. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania pisemnej informacji od Wykonawcy może wnieść uwagi dot. terminu dostawy, które Wykonawca winien uwzględnić. W przypadku braku uwag Zamawiający w ww. terminie akceptuje termin dostawy przedstawiony przez Wykonawcę.2.1.5. Transport nowej aparatury medycznej zarówno do siedziby Zamawiającego oraz w obrębie siedziby Zamawiającego spoczywa po stronie Wykonawcy i odbywa się na jego koszt.Pozostałe informacje zawarte w rozdziale III SIWZ i jego załącznikach.
Wózki na leki1.Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii dla Noworodków i Dzieci, dostawa, rozładunek, montaż oraz jej uruchomienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.Przedmiot zamówienia obejmuje pakiet nr 5 - wózki na leki w ilości 2 szt. o parametrach technicznych określonych w formularzu parametrów technicznych stanowiącym załącznik nr 3e do SIWZ.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również udzielenie gwarancji na aparaturę medyczną:24 miesiące od daty protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia polegającej na m.in.:— bezpłatnych naprawach i konserwacji aparatury medycznej, w tym wymianie części lub podzespołów w ramach naprawy gwarancyjnej,— wykonywaniu innych czynności niezbędnych do prawidłowego działania przedmiotu zamówienia.2. Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:2.1. Dotyczy dostawy aparatury medycznej:2.1.1. Szczegółowy opis techniczny aparatury medycznej określa formularz parametrów technicznych stanowiący załącznik nr 3e do SIWZ. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie warunki techniczne określone przez Zamawiającego w SIWZ i jego załącznikach.2.1.2. Aparatura medyczna jest dobrej jakości, kompletna, wolna od wad (m. in. fizycznych, estetycznych, konstrukcyjnych, prawnych), zgodna z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz odpowiada wymaganiom technicznym określonym w załączniku nr 3e do SIWZ. Ponadto zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U z 2019r. poz. 176 z późn. zm.) musi być dopuszczona do obrotu na terenie RP i jako wyrób medyczny, powinna posiadać deklarację zgodności CE, certyfikat CE, wpis lub zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania prowadzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Wykonawca zobowiąże się do okazania powyższych dokumentów na każde żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni od daty wezwania (po zawarciu umowy).2.1.3. Aparatura medyczna musi być fabrycznie nowa tzn. nieużywana, nieregenerowana, niepowystawowa, wyprodukowana w 2019r., w stanie kompletnym i po zainstalowaniu gotowa do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów. Nie dopuszcza się urządzeń rekondycjonowanych oraz demonstracyjnych.2.1.4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu aparaturę medyczną opisaną w powyższych pkt do 4 tygodni od daty podpisania umowy, przy czym nie wcześniej niż 29.11.2019r. Wykonawca ma obowiązek pisemnie ustalić z Zamawiającym termin (godzinę i dzień) dostawy aparatury, na min. 7 dni roboczych przed planowaną realizacją dostawy. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania pisemnej informacji od Wykonawcy może wnieść uwagi dot. terminu dostawy, które Wykonawca winien uwzględnić. W przypadku braku uwag Zamawiający w ww. terminie akceptuje termin dostawy przedstawiony przez Wykonawcę.2.1.5. Transport nowej aparatury medycznej zarówno do siedziby Zamawiającego oraz w obrębie siedziby Zamawiającego spoczywa po stronie Wykonawcy i odbywa się na jego koszt.Pozostałe informacje zawarte w rozdziale III SIWZ i jego załącznikach.
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne
kody CPV 33100000, 33168000, 33170000, 33192300, 33194110
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin