Przetarg - ZAKUP I DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 6394939 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-11-08
przedmiot ogłoszenia
ZAKUP I DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH
Numer referencyjny: SZP/380/29/2018

Przedmiotem zamówienia jest

ZAKUP I DOSTAWA PŁYNÓW
INFUZYJNYCH”



Asortyment został szczegółowo opisany w załącznikach Nr 2, tj. w załączniku od numeru 2 do numeru 2.3, czyli w formularze asortymentowo – cenowe.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 pakietów (zadań):

PAKIET I – PŁYNY DO INFUZJI I IRYGACJI – Załącznik nr 2
PAKIET II – PŁYNY DO INFUZJI I IRYGACJI – Załącznik nr 2.1 PAKIET III – PŁYNY DO INFUZJI – Załącznik nr 2.2 PAKIET IV – PŁYNY DO INFUZJI – Załącznik nr 2.3
Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety (zadania).
W poszczególnym pakiecie, czyli w każdym formularzu asortymentowo – cenowym muszą być uwzględnione wszystkie pozycje. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w danym Załączniku Nr 2
w spowoduje odrzucenie danej oferty przetargowej.

Oferty można składać do jednej lub wszystkich części.

1.Zaoferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania opisane
w niniejszej Specyfikacji.
2.Podane przez Zamawiającego w Załącznikach Nr 2 ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy i służą do obliczenia ceny oferty, tzn. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, ponieważ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości w danym asortymencie w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy.
3.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w każdym Załączniku Nr 2 przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo – prawnych.
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy.
6.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców.
7.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a Ustawy (zatrudnienie na umowy o pracę).
8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
10.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
11.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
12.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na zrealizowanie dostaw będących przedmiotem zamówienia.

Termin wykonania zamówienia:
1.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą stosownym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5,
37 – 100 Łańcut z dopiskiem „Apteka Szpitalna”.
2.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą do czasu wyczerpania asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia, jednak nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy począwszy
od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze w godzinach od 7.00 do 14.00.
3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach
od 7.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt.
4.Minimalnym terminem dostawy przedmiotu zamówienia są dwa dni robocze, natomiast maksymalnym terminem dostawy to pięć dni roboczych.
5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia.
6.Zamówienia będzie składał Kierownik Apteki Szpitalnej lub inna upoważniona osoba w formie pisemnej za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
7.Towar dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi z Ustawą z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. nr 45, poz. 271 z późn. zm.); w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.
8.Termin ważności dostarczonego towaru ma wynosić minimum 6 miesięcy od daty każdorazowej, częściowej dostawy. Ewentualne krótsze terminy ważności będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym.
Płatność: Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem po dostawie towaru do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o. do Apteki Szpitalnej i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu. Termin płatności 30 – dniowym lub 60 – dniowym

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: PAKIET I – PŁYNY DO INFUZJI I IRYGACJI – Załącznik nr 2
Płyny infuzyjne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 2. Ilość pozycji 70.

Część nr: 2 Nazwa: PAKIET II – PŁYNY DO INFUZJI I IRYGACJI – Załącznik nr 2.1
Płyny infuzyjne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 2.1. Ilość pozycji 14

Część nr: 3 Nazwa: PAKIET III – PŁYNY DO INFUZJI – Załącznik nr 2.2
Płyny infuzyjne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 2.2. Ilość pozycji 5

Część nr: 4 Nazwa: PAKIET IV – PŁYNY DO INFUZJI – Załącznik nr 2.3
Płyny infuzyjne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku nr 2.3. Ilość pozyc
branża Medyczna
podbranża leki, materiały medyczne
kody CPV 33692210, 33692500
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

©Przetargimedyczne.com    O nas    Kontakt    Regulamin